Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta ön lip

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ozoozo

Aracım için bu aralar ön lip düşünüyorum. İstanbul buluşmasına gelen arkadaşlar var ise oradaki mavi giuliettayı görmüşlerdir onun ön lip tarzı bir lip arıyorum. Bunun için önerilerinizi bekliyorum. Mavi giuliettalı arkadaşın taktiği lip genelde bir çok araba üzerinde olan bir lip ancak kesme,biçme vs gerekiyormuş. Sahibinden de mesaj attığım satıcılardan tam net cevap alamadım.

Öncelikle düşündüklerim bunlar ;

Cupra lip :

You are not allowed to view links. Register or Login

Buda Mavi giulietta da olan lip ;

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Aslında ikisi de cupra lip diye geçiyor ancak farklı modellere sahipler , sizce bunlardan hangisi güzel durabilir veya başka önerileriniz var mıdır ?  :alfisti:

max-ime


3.yü geç zaten, çok köşeli. Giu'nun hatlar yuvarlak bence şık olmaz.

Diğer ikisi arasındansa 1. olanı seçerdim ben :)

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login

3.yü geç zaten, çok köşeli. Giu'nun hatlar yuvarlak bence şık olmaz.

Diğer ikisi arasındansa 1. olanı seçerdim ben :)

Abi aslında 2. ve 3. aynı lipler birebir ama sanki 2. de lip çok önde kalmış yani çok milimlik bir pay ile arkaya çekilirse daha kibar duracaktır. Sanırım 3. de öyle yapmışlar yoksa modelleri vs gereği ikisi de birebir aynı.

Benimde içime sinen 2. veya 3. olan idi yani aynı olanlar , o lip tarzı hoşuma gitmişti mavi Giuda da aynısından vardı. 1. paylaştığım lip sanki çok içeride ve kendisini belli etmemiş gibi , olsada olur olmasa da gibi :D

Ormanci

max-ime hatlar yuvarlak demiş ama tam o bölgede tamponda köşeli hatlar mevcut.
Sis lambalarından sonra tamponun ortasına doğru iki tane boynuz gibi köşeli yer var :)

Lipler oraya biraz uyuyor.

Hatta bu forumda mıydı diğerinde miydi, lip yaptıran bi arkadaş vardı, tam o çizgiye uyumlu yaptırmıştı, gayet güzel görünüyordu öyle..

Baskan




Serdar kardeşimiz yaptırdı 250TL fiber..

Tolga033

Konuda paylaşılan derim ben. :)

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login



Serdar kardeşimiz yaptırdı 250TL fiber..

250 liraya o başka şeylerde yaptırdı abi bildiğim kadarıyla , eğer öyleyse gereksiz pahalı. Sahibinden de ve benim yukarıda paylaştıklarım birebir aynısı bunun ile , fiyatları 140-160 arası.

Baskan

Bu direk ölçü alınarak yapıldı sanırım. Linklerdeki uymaz bizim araçlara iyi bakarsan.. sağ sol kulakların ortası dümdüz çünkü, bunda dışa eğim var farkındaysan.

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
Bu direk ölçü alınarak yapıldı sanırım. Linklerdeki uymaz bizim araçlara iyi bakarsan.. sağ sol kulakların ortası dümdüz çünkü, bunda dışa eğim var farkındaysan.

Yalnız abi şu ilanın sahibi mesaj attı , evet aracınıza uygundur diye ;

You are not allowed to view links. Register or Login

milano 75

verdiğin ilandaki çupra lip,servisinde daha ucuz diyorlar.bide guli için 140 falan büyük ihtimal boyasız fiyatlardır.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
verdiğin ilandaki çupra lip,servisinde daha ucuz diyorlar.bide guli için 140 falan büyük ihtimal boyasız fiyatlardır.

Aynen abi cupra linki zaten , boyalısıda 160-170 lira ancak güzel durur mu , nasıl olur onu düşünüyorum.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

milano 75

bazen gözü karatıp dalmak lazım.volkan 159 a aldı,uğraştı monte etti,içine sinmemişki 1 ayda söktü.fiyat çok deil,kargosu ne kadar acaba
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

Arturr

Selam mavi aracin sahibiyim;) bende zaten serdardan gorup yaptirdim ondan firmanini telefonu ve bilgilerini aldim, fiyat hic arastirmadim direk yaptirdim, on dakikada montaj yaptilar iki vidayla ;) yaydan dolayi altini cok vurmama rahmen hic sikinti cikarmadi...

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Selam mavi aracin sahibiyim;) bende zaten serdardan gorup yaptirdim ondan firmanini telefonu ve bilgilerini aldim, fiyat hic arastirmadim direk yaptirdim, on dakikada montaj yaptilar iki vidayla ;) yaydan dolayi altini cok vurmama rahmen hic sikinti cikarmadi...

Ne kadar bir ücreti vardı lip in hatırlıyormusunuz acaba ? Birde satıcının iletişim bilgilerini alabilirsem harika olur :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Arturr

Montaj hepsi icinde 250 tl, levent bey 0532 257 45 43
Yeri topkapidaki yesil kunduranin arkasinda

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Montaj hepsi icinde 250 tl, levent bey 0532 257 45 43
Yeri topkapidaki yesil kunduranin arkasinda

İstanbulda olmadığım için sadece ürünü kargo ile alabilirim sanırım :) bakalım yarın bir arayalım. Teşekkür ederim.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
bazen gözü karatıp dalmak lazım.volkan 159 a aldı,uğraştı monte etti,içine sinmemişki 1 ayda söktü.fiyat çok deil,kargosu ne kadar acaba

volkan dediğin ben miyim abi?
ben 159'a cupra lip almadım, hiç takmadım da ondan sordum  :o
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

KAKIRMAN

Belki yan marşlarla ilgili karıştırmış olabilir Volkan...
The Machina List

1998 | Alfa Romeo 145 | 1.6 TS
2001 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2011 | Alfa Romeo Giulietta | Sport Pack 1 | 1.6 JTD
2005 | Alfa Romeo 156 | Sportwagon | Selespeed 2.0
2006 | Alfa Romeo GT | 2.0 TS
2011 | Alfa Romeo 159 |1.7 TBI
***
2005 | Peugeot 206 | 1.4 HDI | Panoramic
2017 | Peugeot 2008 |  1.6 HDI |Allure

sacak

250 gerçekten fiber lip için çok para
Mercedes sprinter minibüslerin devasa ön tamponları fiber olarak 300 tl gibi
Anlamıyorum bu esnafları hadi 50 ye malet 100 e sat da nedir bu kardeşim bu kadar paragözlük
156 2.0
INFINITI FX -35

ozoozo

You are not allowed to view links. Register or Login
250 gerçekten fiber lip için çok para
Mercedes sprinter minibüslerin devasa ön tamponları fiber olarak 300 tl gibi
Anlamıyorum bu esnafları hadi 50 ye malet 100 e sat da nedir bu kardeşim bu kadar paragözlük

Birebir aynısını 150-170 e yapanlar var ancak onlar olmaz giuliettaya dediler. Biraz traş vs gerek ancak aynısının benim arabaya göre yap diye gidersem yine aynı maliyete olur , sadece boyutları aynı değil model vs her şey aynı.

berkaykcr

250
Cok para


Giulietta Smoked
Smoke Giulietta

ozoozo

Şu jant yarın elime bir geçsin , ufak tefek ayrıntılar için araştracağım :) Nasıl olsa model var elimde , bir kaç yer öğrendim Ankara da gidip görüşeceğim kardeşim , 250 ye ilk başlarda da dediğim gibi diff+lip sanıyordum meğer sadece lipmiş banada pahalı geldi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi