Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



TI Pack Yay problemi ?

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

147TI

#50
quote:

eren bu olay sportif kataloguna döner söliyim :) bir çok şey yanlış yazılıyor ama şuda var.. Bazı ülkelere giden araçlar degişik.. Türkiyenin yol koşulları sebebi ile sizin TI lardaki amortisörleri normal amortisör koymuş olabilirler.. Sonuçta Fabrika bantta çıkan arabayı hangi ülkeye verecegi belli.. Yani stoktaki aracı göndermiyor. Bundan farklıklar olabilir diye düşünüyorum



Tabi canım ülkelere göre değişiklikler yapıldığını bende biliyorum, zaten eğer Türkiye nin yollarıyla ilgili bi rapor istedilerse sonuca göre en yüksek yayı takmışlardır direk :))) Ama süspansiyonu bilmem ayrıca üretim yerinin Türkiye olmasıda bişey değiştirmez. Sonuçta Alfa ya parçalar ülkemizde üretilebilir sanki Bursa da araba topluyorlar o konuyu hiç aklıma takmam...

n/a

#51
yaylar aynıdır..
y.dışında 2farklı ülkedede gördüm standart 147 ler burda neyse oradada aynı biri fransa diğeri yunanistan.
hadi yunanistan ın bize göre yolları çok çok dha düzgün olsada onlarında specleri farklı olsa desek fransa nın italya dan farklı olduğuna inanmıyorum oyüzden direkt aynı araçlardır italya ile die düşünüyorum..

yanlız japonya sayfasında fln TI in alçak durduğuna bakmamak lazm çnkü güncel kataloglardada 147 bi alçak duruoki böle bi kıvam olamaz ama bnde o seviye eibach la bile yok :)

147TI

#52
Kardeşim yazın İtalya ya gitmişti orda bana Alfa resimleri çekmiş bi tanede mk1 147 TI çekmiş benim arabanın aynısıydı resmen yüksek mi yüksek . O yüzden ben o kdr dedimki; fark yoktur diye bulursam o resmi koyarım burayada...

Edited by - 147TI on 07/03/2007  09:46:58

SeriousAlfaManiac

#53
quote:

ben gene koni alma diyorum :)
paran var varken digerini al :)



vardı diyelim

147TI

#54
Yorumsuz...

Alfa Romeo 147 "Resmi" kataloğu...
Register or Login" border=0>



Edited by - 147TI on 18/03/2007  01:36:55

n/a

#55
bende KONİ takıcam

147TI

#56
Tak tak hemen tak bencede

n/a

#57
beğenmedin sen ozmn bilstein takayım

147TI

#58
coil-over dan aşağısı seni kesmez artık ama...

n/a

#59
yaa sorma bencede öle aslında şöle -6 cm ne güzel olur :) çok ciddiyim ama arka cebimde ufak cılız bişi var ııııı ıhh dio olmaz dio,benden çıkmaz dio

SeriousAlfaManiac

#60
Ya ben biyere varamıcam anladım...Tekrar özetliyorum lütfen birdaha resim vs koymayın...Çünkü baştan beri anlatmak istediğim anlaşılmamış.

1.Benim Arabam da TI,bende çok ümitlerle verdim siparişi bende bekledim yani üzerinde gelsin sert süspansyon olmadı.

2.O katalog resmini uğraşıp koymuşsun ama bende ezbere sipariş vermedim o katalogu okuyup ta verdim.Sportif set up vs.. bende biliyorum yani.

3.Başta da türk malı süspansyonu sindirememiştik sonradan gurur duyar olduk oda tamam olabilir maliyet vs...

4.Lütfen diyorum ama lütfen 0212 212 45 45 servis parça dan Kemal bey var arabanın ruhsat bilgisini ver sana söylesin fark olup olmadığını.

5.Araba parça siparişleri senin arabana bakılıp verilmiyor ruhsattaki şase numarasına bakılıyor (eper'den bilen bilir.)Yani abi bana bi süspansyon diyince senin araba TI mı tamam denmiyor.Ruhsatı alabilirmiyiz diyor (eğer ilk defa gidiyorsanız sonrasında zaten bilgisayara girilmiş oluyor).Sonra şase yi yazıp onun üzerinden sipariş veriliyor.Hata olmasın diye daha yeni arka iki süspansyonumu değiştirdim ama bu konu anlaşılmıştır diye hiç foto fln çekmedim ama büyük ihtimal arka balataları değiştirecem o arada normal bir 147 yi hemde bizimkini çekip koyucam.

6.Benim yanlış bildiğimi sanabilirsiniz ona da lafım yok ama net söylüyorum.Benim arabam standart 147 olsa ve TI şöyledir böyledir desem yalan payı olup olmadığını sorgularsınız.Ama bende TI sürüyorum 99 dan beri de Alfa kullanıyorum.Katalog satış stratejisi sadece.

7.Son olarak bunları sen üzül yada tüh be de diye yazmadım sadece neye bindiğini ve nasıl kandırıldığımızı bil yeter.Ben bunu biliyrum ve bununla yaşıyorum...Bu aralar alışamamış olabilirsin ama maalesef bu böyle bende çok istedim olmadı.

bu konuya ben direk "Evet ya bizim süspansyonlar süper diyip geçedebilirdim ama kahretsin ki doğruyu söylüyorum forumda da beni tanıyan tanır zaten.Kötülediğim araba da kendi arabam :)

SeriousAlfaManiac

#61
son bişey söyliym o fotda sportif süspansyon dan sonraki kısmıda herkes okursa sevinirim.Sportif Pedallar mı yazıyor ne?O zmn ben deliyim ya bi ton para verdik Momolara boşa masraf.Yada benim 99 model 156 mda da sportif pedal vardıda ben bastığım yeri bilmiyodum...Yine söylüyorum satış stratejisi...Kandırmak kandırmak kandırmaaaakkk

n/a

#62
ahh Akın ım keşke herkes senin gibi sakin ve güzel bi üslüpla genele yada ortama ZIT yada NEGATİF bir eleştiriyi bu şekilde savunabilse...


bide o lanet sportif pedallar Blackline damı ne war ben onları istiorum ama  


Edited by - Can on 25/03/2007  22:11:46

147TI

#63
quote:

son bişey söyliym o fotda sportif süspansyon dan sonraki kısmıda herkes okursa sevinirim.Sportif Pedallar mı yazıyor ne?O zmn ben deliyim ya bi ton para verdik Momolara boşa masraf.Yada benim 99 model 156 mda da sportif pedal vardıda ben bastığım yeri bilmiyodum...Yine söylüyorum satış stratejisi...Kandırmak kandırmak kandırmaaaakkk




Bende son bişey söleyeyim, eğer sende sadece kendi fikrinden ibaret olmayan bir şeyler sunarsan burda daha gerçek şeylerin varlığını tartışırız.

Benim aldığım zamanda zaten pedallar TI paketine dahil değildi zaten o yüzden benim öyle bir derdim yok!

Hem madem bu kadar kandırıldın bence hakkını aramalısın? Tüketici haklarına göre sana vaad edilen böyle bilginin karşılığı yoksa dava açma hakkına sahipsin, belki yenisini hediye ederler... (Gerçi yeniside yok artık ama Blackline verirler)




Edited by - 147TI on 25/03/2007  22:44:45

Sercan Keklik

#64
quote:

ahh Akın ım keşke herkes senin gibi sakin ve güzel bi üslüpla genele yada ortama ZIT yada NEGATİF bir eleştiriyi bu şekilde savunabilse...


bide o lanet sportif pedallar Blackline damı ne war ben onları istiorum ama  


Edited by - Can on 25/03/2007  22:11:46




tabi tabi can kesinlikle haklı..
sonuna kadar katılıyorum
+99999
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

SeriousAlfaManiac

#65
Dostum bak birincisi burada madem tartışıyoruz sinirlenecek bir ortam yok...Sen diyorsunki benim arabamda spor süspansyon var.Ben diyorum ki yok aynı araba bende var.Sen ona inanmaya dewam et bende buna.Ben gördüğüme inanıyorum sen yazılana oda tamam neye istersen ona inan da bana niye kızıyosun onu anlamadım gördüm diye miiii?Buraya yazdım seni aydınlatmak istedim diye mi?

SeriousAlfaManiac

#66
Birde şu varki senin aldığın dönemde o koyduğun resimdeki katalogdaki resim yoktu...TI a özel bölüm ve o sadece donanım opsyon listesinde TI paket yazıyordu.(Sportif Set up yazan yer)Orada da spor süspansyon yazmıyordu hatırladığım kadarıyla şimdi sen baktın bu resmi buldun.Üzerinde hem spor süspansyon hem spor pedal yazıyor.Sen Görünmeyen spor süspansyonu kendine dahil ediyorsun Pedalı etmiyorsun...

147TI

#67
Benim birşeye sinirlendiğim yok, burda serbest bir ortamda, araçlarımız hakkında bilgi paylaşıyoruz amaç konun ortada kalmaması sadece. Ama bu saatten sonra onada gerek bencede artık.

Benim senin arabana dair hiç bir iddam yok zaten herkes kendi bildiğini yaşadığını savunur haklı olarak. Bende okuduğumu değil yaşadığımı savunuyorum.

SeriousAlfaManiac

#68
Sinirlendiğin yok???

Yazdıklarını birdaha okumanı öneririm.

Ben bilgime ve gözüme inanıyorum sen heralde karşılaştırabilecek birçok olay yaşadığın için Sert süspansyon olduğunu anlayabildin.Bende yaşadıklarıma göre sürdüklerime göre yaptığım karşılaştırmada olmadığını anlayabildim.

birde kesinlikle ortada kalmayacak konu ben sonuç getirecem...Sonuçta bu konu çözümlenilmesi istendiği için açılmıştır.

147TI

#69
Ben niye kime kızım bana bişey diyen mi olduki. Her yerdede fikir ayrılığı yaşanabilir umarım en kısa surede sonuc getirirsin.

SeriousAlfaManiac

#70
Yarın getirecem servis müdürünü aradım aynısını söyledi ama yarın yine gidip en inandırıcı şekilde buraya resim vs ile koycam

n/a

#71
Eren Akın yukarıda yazmış.Sen kendi fikirlerine ait olmayan kısımdan bahsetmişin oda :
şase kodundan Eper de yada servis te yedek parçadan  bakınca TI ve normal de süspansiyonlar aynı diye yazmış aynı yoldan sende bi araştırma yap istersen Üstün de.


bide sakin yahu gerilmeyin..
negüzel yazdı adam dedik nazar değdi :)

147TI

#72
Hiç merak etmesin kimse bir türlü benim aracımdaki donanımlarda resmi ve yetkili bir kişi veya kuruluş tarafından bir belgeye dökülecektir.

Eğerki sizin arabalarda Spor süspansiyon yok desinler o zamanda direk dava yoluna giderim zaten, bu işler öyle kolay değil; arabayı satmak için kataloğa öyle yazıp sonra arabaya koymamak yemez. Heleki zaten öyle bişey çıksın görün bakın ortalık nasıl karışıyor.

n/a

#73
umarım belgeye dökerek kanıtlarlar..
hayır yok demeleri biraz zorda işte Akın ın dediği yöntemle bunu kontrol ettirmek lazım..
yada başka bi şekilde..

hadi TI cılara kolay gelsin :) allah ta sabır versin

SeriousAlfaManiac

#74
Yani parça kodu aynı olunca parçada aynı oluyo otomatik olarak.Sonuçta parça kodu ile gönderi yapılıyor...Sportif Set-Up nedir birde abicim yaa....içinde sport varya , bişey varmış gibi gelio insana Set-Up....Tövbe tövbeee...

Birde farklı TI lar var heralde bi ilk çıkan Pedalsız fln birde sonra çıkan pedallı fln olan mı?(Çok ciddi yazıyorum onu da araştırayım madem araştırmışken) Sonuçta buda bir kanıt olur.

Birde dikkat ettiyseniz o katalogda biraz şaşırtıcı cümle kullanılmış sanki spor süspansyon pedal fln opsyon listesinde gibi yada ben mi yanlış anladım.Oradan kurtarmaya çalışmasınlar.