Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 kalkıs sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

n/a

merhaba ben aranıza yenı katıldım aslında eskı alfacılardanım 2006 model 156 1.6 aracımın baskı balatası parca arızalı oldugu ıcın garantıden degıstı ama yıne yokuslarda kalkarken problem yasıyorum ogrenmek ıstedıgım dıger 156larda da aynı problemın olup olmadıgı yoksa bana mı ozel tskler

Cem

#1
Yokuşlarda kalkerken klimayı kapatmayı deneyin,klma açıkken 1.6 TS motorlar yokuşta biraz zorlanıyor, ama klima kapalı halde denediyseniz ve yine zorlandıysa zorun olabilir.

n/a

#2
cevabınız ıcın tskler bugun servıse gıttım ve baskı balatada bır problem yok motorla alakalı dedıler cuma gunu makınayla arıza tespıtı yapılıcak aslında sorun tam olarak arabnın yokusda patınaja kalması ve kalkmak ıstememesı ılgınc olansa baskı balatadan once boyle bır sorun olmayısı

n/a

#3
bende klima olayına katılıyorum.yaz ğünlerinde klima açıkken yokuş çıkmıyor.geçen hafta avcılar sahilndeydik sahil çıkışında ciddi sayılabilecek kısa bir yokuş bulunuyor.arkamda arabalar bizimki takıldı yokuşta çıkmıyor inatla:)ilk işim klimayı kapamak oldu ve tırmanmaya başladı.aynı yokuşu 1.6 passatımlada çıktım hiçbir problem yaşamadım.

n/a

#4
klima acık degıldı klıma acıkken kımıldamıyo zaten ılgınıze tskler debımetreyle alakası olabılır mı

n/a

#5
debimetre arızalı olabilir..

Eğer imkanınız varsa boş bir yola çıkın (Otoyol olursa iyi olur) ve 4. viteste aracı zorlamayı deneyin belli bir devirde tıkanıp tıkanmadığına bakın..

n/a

#6
şu sıcaklar bitsede artık klimasız bir şekilde zorlanmadan ilerlesek çok iyi olur...gerçi araçta tek başıma iken klimayı kullanmıyorum ama başkası binince açmak durumunda kalıyorum... malum yanımdaki insanı, allahın sıcağında kendimle birlikte yakmam..:)

n/a

#7
benım aracımda sunroof oldugu ıcın klımayı cok fazla kulanmıyorum kullanmam gereksede dusuk sevıyede calıstırıyorum duz yolda klıma acıkken gayet ıyı kalkıyo bır sorun yok ama ıs yokusa gelınce patınaj yapıyo vede ona ragmen cok zorlanıyo servısden debriyajla alakası olmadıgını soyledıler ama degısmeden once boyle bır problem yoktu evet zorlanıyodu ama bu arabaların kısılıksel ozellıgı yokuslarda zorlanıyo alırkende bılıyodum ama bu daha degısık ılgınıze tskler otobana buara cıkamam ama gecen ay otobanda 4 . vıteste devır bıtırıyodum ve hıc zorlanmıyodu yardımlarınız ıcın tekrar tskler

147BLACK

#8
quote:

şu sıcaklar bitsede artık klimasız bir şekilde zorlanmadan ilerlesek çok iyi olur...gerçi araçta tek başıma iken klimayı kullanmıyorum ama başkası binince açmak durumunda kalıyorum... malum yanımdaki insanı, allahın sıcağında kendimle birlikte yakmam..:)


Katılıyorum...
Birisi binince mecbur açıyorum klimayı ama tek olunca zaten klima sevmeyen birisi olarak kapatıyorum. Neden TS motorlar klimada ve alt devirde bu kadar cansızki...Üst devirleri iyi çevirsin diye alt devirlerin cansız olduğunu söylemişlerdi. Doğru mudur?
please teach me how to dream
I long to be more than a machine

n/a

#9
klima calısmadıgı zamanlarda da alt devırler cansız buna ek olarak klimada calısınca ıyıce zorlanıyo alfalar tabı buyuk hacımlı motorlarda bu daha az hıssedılıyo

master

#10
quote:

quote:

şu sıcaklar bitsede artık klimasız bir şekilde zorlanmadan ilerlesek çok iyi olur...gerçi araçta tek başıma iken klimayı kullanmıyorum ama başkası binince açmak durumunda kalıyorum... malum yanımdaki insanı, allahın sıcağında kendimle birlikte yakmam..:)


Katılıyorum...
Birisi binince mecbur açıyorum klimayı ama tek olunca zaten klima sevmeyen birisi olarak kapatıyorum. Neden TS motorlar klimada ve alt devirde bu kadar cansızki...Üst devirleri iyi çevirsin diye alt devirlerin cansız olduğunu söylemişlerdi. Doğru mudur?



Ondan ziyade yakit tuketimine yonelik. Istenirse 3000 dd alti da ayni sekilde dizayn edilebilir, ancak o zaman yakit tuketimi akil almaz boyutlara ulasir. 100 km boyunca surekli 3000 dd ustu ve surekli 3000 dd alti kullanirsaniz aradaki anormal yakit tuketim farkini gorebilirsiniz. Ben iki farkli kullanimla sehiricinde 8.5 litre de yaktim 13 litre de.

Aslinda 3000 dd erken bile. Ama iste o performansa alistigimiz icin hep daha fazlasini istiyoruz :) Honda'lara bakin VTEC 5500de aciyor. O garipler napsin :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

n/a

#11
bırer alfa edınsınler dıycem ama benım gıbı servısden cıkamazlarsa 5500 devırde acanıda cok ararlar:)))

agucba

#12
Klima'yı düşük seviyede çalıştırmanın bir anlamı olmaz ki! Klima ya açıktır ya da kapalıdır. Arası yok.

///////////////

n/a

#13
ben orda arabanın her ıkı durumda da kalkmadıgını belırtmek ıstedım acıkkende kapalıykende cevap yazanlar klımadandır dedıklerı ıcın sonucta kapalıyken kalkmıyo acıkken hıc dusunemıyorum bıle

n/a

#14
dusuk sevıyeden kastım yuksek dereceler sonucta klıma kompresoru dusuk derecelerde daha cok calısır ve kompresorde gucunu motordan alıyo ama benım ıcın bunun hıc bır onemı yok sonucta yokuslarda kalkmayan asr olmasına ragmen patınaj ceken bır alfam var:))

Cem

#15
Benim aracımda ASR olmadığından yorum katamayacağım konuya ama, muhtemelen balata ile iilgili bir sorundur,yanlış balata takmış olmasınlar sakın?

n/a

#16
bılmem boyle bır hata yapmıslarsa helal olsun derım:)

Cem

#17
Aklıma o geldi birden,ya montaj sorunu,ya da yanlış parça. Baskı balata değişimi sonrası oluşan sorunun tek kaynağı bu  olabilir.

n/a

#18
olabılır cunku sadece yokuslarda yapıyo yanı zorlandıgında ama en ıyısı makınaya baglamak boylelıkle kesın sonuc alınır tskler

n/a

#19
evet bugun servıse gıttım ve sonuc debımetre :)) ee sıra o parcaya gelmıstı sımdı sırasıyla lambda sensoru ve varyator var