Bu arabadan ülkede hala kullanan olmalı.
bir kaç tane gördüm hatta nadir görüyoruz diye yan yana getirip fotoğraf çekmiştik.
bu adamların aracı arızalanınca kime yaptırıyorlar anlamıyorum. =)
Sorun şurda aslında, araba eski olduğu için elinizi sürdüğünüz yerin kırılma deforme olma ihtimali çok yüksek. Birde araç fiyatına göre işçilikler yüksek ülkede. Yani servisi savunma değil burda ki konu fakat ben yedek parçacı olarak aynı duruma düşüyorum.
Motor kulağı mesela yok, avrupada bulsan bile 1.500 euro buraya getirdin kar koydun vergi kdv derken dünya para oluyor. Araç sahibi hemen işte bulunmayınca bizi parçacılar kazıklıyor o bu şu muhabbeti başlıyor.
Peki bulunan bi üründe durum nedir? Misal far stop vs.. Adam 1990 model aracın üretim maliyeti ile Yeni nesil bir aracın (Ledsiz - Beyinsiz - Cartsız Curtsuz) üretim maliyeti çok yakın. Kullanıcı diyor ki, Bu araç 100.000 TL kardeşim naptın.. E adam üretirken araç kaç para diye bakmıyor.
Adam 1.000 TL bakım işçiliği yazmış var sayalım. Bakım anında bir yerini kırsa kırdığı parçası 2-3K, elektrik tesisatına elini değse problem olsa bakan yok vs. iş o tarafa gittiği için çekiniyorlar.