Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Ankara Akota Bayi'nin Saygısızlığı ve İlgisizliği  (Okunma sayısı 4039 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
  Ben bu forumda ilk defa konu açıyorum. Çok da fazla konulara mesaj yazamıyorum ancak bu konuda kesinlikle bir şeyler yapılması gerektiğini düşündüğüm için yeni konu başlığı altında yayımlamak istiyorum.
  Ağustos ayı itibariyle bizim engelli indirimi hakkımız doğuyor. Bundan dolayı da Temmuz ayı boyunca internetten araştırdığım otomobillerin mağazalarına gittim. Çoğunun müşterilere karşı ilgisi, saygısı, konuşma üslubu iyiydi. Hatta Konya yolu üstündeki VW mağazasının bile iyi ilgilendiğini söylemem gerekiyor. Bmw 1 serisi için de aynı yol üstündeki mağazaya uğradığımda ilk başta test sürüşü vermedikleri için neden böyle yapıldığına anlam veremedim. Her ne kadar oradaki çalışanlar durumu açıklasalar da 3 senelik ehliyet kuralının da bir sürü açığının olduğunun farkındayım. Örneğin birinin 10 senelik ehliyeti olsun ama sınavdan sonra hiç arabayı kullanmamış biri de olabilir, 1 senelik ehliyeti olup da her gün araba süren de. Bunu bilemez kimse ancak bunu Cuma günü gittiğimizde çok iyi anladım. Satış danışmanımız gerçekten çok dürüstçe sorularımıza cevap verdi. Kendisinin de test sürüşüne çıkamadığı bir arabayı kesinlikle almayı istemediğini anlattı. Borusan'ın bu kazalarla ilgili çok başı ağrımış. Nizamiyelerden topladıkları insanlar bile olmuş. Bundan ötürü son çare olarak böyle bir kararı uygulamak zorunda kalmışlar. Satış danışmanı bununla ilgili bir video bile gösterdi. Koskoca girişin oraya nasıl çarpılabilir onu da seyretmiş olduk. Bu videonun daha kötülerinin olduğunu da söyledi. Açıkçası bu kadar dürüst bir satış danışmanı bulabilmek Türkiye'de halen bir umut olduğunun göstergesidir. Adamın hatırına oradan Bmw alasım bile geldi. Müşteri memnuniyetinin gerçekten önemli olduğunu şurada da gösterdi: 1 serisinin multimedya sistemine telefonumu bluetoothla bağlamak için ricada bulundum hiç bir itiraz edilmeden anahtarı verdiler ve ben de kontağı açtım. Müzik sistemi stok olmasına rağmen tatmin edici buldum. Hatta aracın bütün camlarını kapatıp son seste bozulup bozulmayacağını görmek istediğimi ve insanların da rahatsız olursa böyle bir şey yapmayacağımı da söyledim. Buna rağmen böyle bir testi yapmama da izin verdiler, insanların rahatsız olmayacaklarını da söyleyince çok mutlu oldum. Hemen bütün sistemi kurcalamaya gittim.
  Bu forumdaki bazı mesajlarımda da Giulietta dizel otomatik alacağımı yazmıştım. Şimdiki kararım benzinli otomatiğe döndü, yaptığım araba testlerinden en iyi dizel otomatik performansının Giulietta'da olduğunu gördüm. Diğer markalar beni tatmin etmedim. Benzinli kararı ise performans anlamında beni mutlu ettiğini de Gla200 testinde gördüm. Alfa'da zaten bu en üst seviyede olacaktır diye düşünüyorum.
  En çok gidip geldiğim mağaza Akota oldu. Ben daha öncesinde 2 kere Giulietta testi yaptım. Ancak arkadaşlarımın fikirlerini de almak istedim, çünkü onlar otomobiller hakkında benden çok daha kesin fikirlere sahipler. Ben ilk geldiğimde de ilgisizlik vardı. Son geldiğimde de artık saygı sınırlarını aştılar. Ben bu bayiye toplamda (tam olarak hatırlayamıyorum ama) 8-9 kere gittim. En az 3-4 ünde tek başıma gittim aklımda oluşan ve kalan soruları sormak için. Benimle birlikte bir arkadaşım daha bu aracı kullandı şu ana kadar. Son olarak başka arkadaşımız için de geldiğimizdeki ilgisizlik ve saygısızlık çok üst noktaya taşındı.  22 Temmuz'da, 4 arkadaşla yaptığımız ziyarette olan bu olay Alfa'nın marka değerini çok düşürdüğünü söylemem gerekiyor. Ancak Alfa'ya olan sevgim asla azalmadı sadece bayideki olan olaylar öncelikle hem arkadaşlarımı mahcup ettiler hem de beni arkadaşlarımın karşısında mahcup bıraktılar. O gün aradığımızda saat 2 idi ve saat 4.30 gibi uygun olacaklarını söyledi Akota bayi. Sanki çok müşteri gelip gidiyor da bize saat veriyorlar. Ne zaman gitsem çok az insan oluyor. Genelde de (ön yargıyı sevmem ama) konuşması bozuk, acayip insanlar geliyordu. En çok onlarla ilgileniliyor ve açıkçası eşitlik gösterilmediği için de bu duruma çok kızıyorum. Biz o bayiye saat 5'e doğru gelebildik, o gün Bmw, Mercedes bayisine gittikten sonra acıktığımız için Akota'ya yakın yerde yemek yedik. Sırf 5'e doğru geldiğimiz için satış danışmanı bayan 'Ama siz 5'te geldiniz.' dedi ve orada bir de erkek satış danışmanı vardı. Biraz Giulietta'nın içini incelemek istedik sonra o erkek olan ortadan kayboldu. Biz de bayan görevliden rica ettik ve dediki 'Sadece o ... bey ile test sürüşüne çıkabilirsiniz.'. Biz de rica ettik çağırabilir misiniz diye. 30 dk geçti adam halen ortada yok. Biz de o sırada müzik sistemine bakıyorduk. Bayan görevli de bize sürekli tip tip baktı ve gitti. Daha öncesinde de öyle bakıyordu. Ne zaman gelsek bunlar gitse de kurtulsak diye bakıyordu. Bayide inler cinler top oynuyordu. Oradan biri arabayı çalsa ruhu bile duymazdı kimsenin, o derece ilgisiz ve saygısızlardı. Ben almayacak bile olsam orada o arabalara bakma ve inceleme özgürlüğüne sahibim. Bunu geçtim cidden alacağım bir araba hakkında bir çok şeyi öğrenmek ve arkadaşlarımın fikirlerini almak istiyorum. Bunun neresinde yanlış var, ben anlam veremiyorum. Şöyle kötü bir durum olursa zaten o insanların oradan uzaklaştırılması gerekir: arabaya zarar verici davranmak veya oradaki müşterilere rahatsızlık vermek gibi. Böyle bir davranışı da yapmadık ve yapmayız da. Arkadaşlarım da benim gibi otomobil tutkunudurlar. Yapılanlar çok yanlış. Acilen bir şey yapılması gerekiyor.
  Ben bu bayideki çalışanlarla ilgili İstanbul'daki yerle de görüşeceğim. Gerekli işlemlerin yapılmasını istiyorum. Yurt dışındaki Rolls Royce bayilerde insanlar videolar çekip paylaşıyor You Tube'da biz de izliyoruz. Videolarda da bir çok insan geziyor mağazada. Öyle bir arabayı alacak çok çok az insan vardır o mağazada. Kimsenin de böyle  tip tip baktığı da yok. 29 Temmuz'da İstanbul'a gideceğim, orada benzinli otomatik Giulietta test etmek istiyorum. Alırsam da orada Alfa bayide çalışan arkadaşımdan alacağım. Bu Akota bayi için gereğinin yapılması için uğraşacağım. Kimse, kimseye bu kadar saygısızca davranamaz.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sitsabaiesan

  • Membro
  • İleti: 292
    • Çevrimdışı
Yaşananlar maalesef sıkça yaşanıyor bir benzerini saat mağazasında yaşadık halıcılık yapan çokta parası olan bir arkadaşım bir saatin fiyatını soruyor tezgahtar da onlar çok pahalı diyor  >:( arkadaşımın  içinde kalmış akşam geç saatler de söyledi hemen ilgili firmaya mail yolladım olayı anlatan  :yukari-ok: aynı  tezgahtarla ilgili daha öncede şikayetler olmuş gereğini yapacağız dediler belki çıkardılar belki mağaza değiştirdiler bilemiyorum ama karşılıksız bırakmamak lazım size de geçmiş olsun.
1995/145 1.7** boxer
1998/146 1.4** ts
2004/147 1.6** ts
2007/159 1.9** jts
Sadece insan biriktirir.

HEPİMİZ ÖLELİM FENERBAHÇE YAŞASIN

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Satış kısmıyla ilgili herhalde Ankara'da memnun olan yok sanırım. Özellikle ilgisizlik ve bilgisizlik konusunda master yapmış olabilirler.
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Yaşananlar maalesef sıkça yaşanıyor bir benzerini saat mağazasında yaşadık halıcılık yapan çokta parası olan bir arkadaşım bir saatin fiyatını soruyor tezgahtar da onlar çok pahalı diyor  >:( arkadaşımın  içinde kalmış akşam geç saatler de söyledi hemen ilgili firmaya mail yolladım olayı anlatan  :yukari-ok: aynı  tezgahtarla ilgili daha öncede şikayetler olmuş gereğini yapacağız dediler belki çıkardılar belki mağaza değiştirdiler bilemiyorum ama karşılıksız bırakmamak lazım size de geçmiş olsun.

@Sitsabaiesan Teşekkür ederim, ben bu forumda destekçiler arıyorum şu anda. İstanbul'daki yönetime ulaşmamız gerekiyor. İnsanları bu şekilde mağdur edemez hiç bir firma.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Satış kısmıyla ilgili herhalde Ankara'da memnun olan yok sanırım. Özellikle ilgisizlik ve bilgisizlik konusunda master yapmış olabilirler.

Satış kısmı böyle ise servis kısmını bile hayal edemiyorum. Özel serviste bakımlar yapılırsa garanti dışı da kalabilir araç. Giulietta'ya baktığım gibi diğer arabalara bakamıyorum. Gerek Bmw olsun gerek Mercedes olsun güzel markalar ancak Alfa'daki hissi alamadım.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

esatkaracan

  • Membro
  • İleti: 286
    • Çevrimdışı
Selamlar, satış kısmı gerçekten kötü akotanın, iş arkadaşıma giu almaya gitmiştik fakat danışman bir bayan vardı yerinden kalkmaya tenezzül bile etmedi. Yetmezmiş gibi alfayı önceden bilmeyen arkadaşım soru soruyor. Neden alfa Romeo almalıyım diye cevap; biz bilen biliyor! Daha önce kullananlar genelde tercih ediyor dendi. Birkaç kelime daha lütfetti tabi. Şanzıman masserati ile aynı gibi. Servis ve yedek parça bölümü ile kötü birşey  yaşamadım. Bence çok başarılılar.(tabi gittiğim dönemde) satış kısmının elden geçmesi gerekiyor.
Sonuç: arkadaşım Volvo v40 aldı. 1 müşteri daha kaçırmış oldular.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ssg

  • Membro
  • İleti: 1.208
    • Çevrimdışı
Satış kısmı böyle ise servis kısmını bile hayal edemiyorum. Özel serviste bakımlar yapılırsa garanti dışı da kalabilir araç. Giulietta'ya baktığım gibi diğer arabalara bakamıyorum. Gerek Bmw olsun gerek Mercedes olsun güzel markalar ancak Alfa'daki hissi alamadım.

Servis kısmından açıkçası çok memnunum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Giulietta 1.6 JTDm
-----------
MiTo 1.4 TB
GT 2.0 JTS Selespeed

TRSemih

  • Membro
  • İleti: 3.645
    • Çevrimdışı
Al kıdem tazminatını ..tir git yapmak istemiyorsan işini diyesim var şu an. Müşteri hizmetlerine şikayet edin. Çok tırsıyorlar.
159 '06 1.9 JTDM (2016-...)
156 '05 1.6 TS (2012-19)
156 '98 2.0 TS (2014-15)

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Al kıdem tazminatını ..tir git yapmak istemiyorsan işini diyesim var şu an. Müşteri hizmetlerine şikayet edin. Çok tırsıyorlar.

Hatta şöyle bir olay daha var. Giu'yu ilk defa test ettiğimde İstanbul'dan arayacaklarını söylediler. İyi şeyler derseniz de memnun oluruz demişlerdi. İlk gittiğimde çok çok memnun kalmadım. Hatta verdiğim puan 8 olmasına rağmen o insanların işinden olabileceklerini de ima etti telefonda benimle anket yapan görevli. Ben bu sefer şikayet etmek için yarın arayacağım. Kesinlikle el atılması gerek. Müşteri kaybı önemli bir sorun özellikle Alfa için.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Selamlar, satış kısmı gerçekten kötü akotanın, iş arkadaşıma giu almaya gitmiştik fakat danışman bir bayan vardı yerinden kalkmaya tenezzül bile etmedi. Yetmezmiş gibi alfayı önceden bilmeyen arkadaşım soru soruyor. Neden alfa Romeo almalıyım diye cevap; biz bilen biliyor! Daha önce kullananlar genelde tercih ediyor dendi. Birkaç kelime daha lütfetti tabi. Şanzıman masserati ile aynı gibi. Servis ve yedek parça bölümü ile kötü birşey  yaşamadım. Bence çok başarılılar.(tabi gittiğim dönemde) satış kısmının elden geçmesi gerekiyor.
Sonuç: arkadaşım Volvo v40 aldı. 1 müşteri daha kaçırmış oldular.

Bana da aynı sözleri söylediler ama karşımdaki erkek danışmandı. O da aynı şeyleri dedi. V40'ın benzinlisine de bakabilirim aslında ama gerçekten Giu gibi ona da bakamayacağım. Sadece öğrenme amaçlı o testi yapabilirim.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Servis kısmından açıkçası çok memnunum. Hiç bir sıkıntı yaşamadım.

En azından bu çok iyi. O satışçılarla çok muhattap olmak istemiyorum. Ya terbiyeli olacaklar ya da işlerinden olmalılar. Bir insan yaptığı iş ne olursa olsun önem göstermiyorsa karakterindendir.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ugur_1903e

  • Membro
  • İleti: 392
    • Çevrimdışı
Servis kısmındaki ilgi alakadan açıkçası memnun kaldım hatta yarın arabayı bırakacağım, inş arabayı aldıktan sonra da fikrim değişmez.
Satış kısmında ise dediklerinize benzer tavırlar gözlemledim denilebilir. 4C vardı biraz incelemek istedim,  yanına yaklaşınca bakışlar felan beni tedirgin etmedi değil hani.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Servis kısmındaki ilgi alakadan açıkçası memnun kaldım hatta yarın arabayı bırakacağım, inş arabayı aldıktan sonra da fikrim değişmez.
Satış kısmında ise dediklerinize benzer tavırlar gözlemledim denilebilir. 4C vardı biraz incelemek istedim,  yanına yaklaşınca bakışlar felan beni tedirgin etmedi değil hani.

Giu'nun içine binerken bile öyleler. Yahu kimi ilgilendirir. Koymuşsun mağazaya e herhalde bakacak millet. Bakmasını istemiyorsan koymayacaksın bu kadar basit.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

francobaresi

  • Membro
  • İleti: 1.571
    • Çevrimdışı
Ankara Akota Bayi'nin Saygısızlığı ve İlgisizliği
« #13 : 24 Temmuz 2016, 16:12:47 »
Akotanin servis bolumu Semih Bey'in ilgi alakasi ve ustalarin isini iyi yapmasi ile son derece basarilidir. Satis ve test surusu bolumu ise utanc verici durumda, eger alfa romeo bilmeyen ve sifir araba alacak biri olsam imkani yok bana satamazlar. Yeni giuliettayi sirf o sacma sapan tavirlari yuzunden test etmedim.  Bir keresinde eski 159umu servis bolumune biraktim, 1-2 saatlik is vardi, araba test edin filan dedi servisteki semih abi zaman gecsin diye, girdim satis bolumune, manuel herhangi bi arac var mi test icin diye sordum, sevimsiz sekilde yok manuel araba dedi, kafayi baska tarafa cevirdi,sonra ben bekleme bolumune gecerken beni isaret edip bu ne ya tarzi bi hareket yaparken gordum o kendini begenmis test surusune cikaran terbiyesizi, tam dedigini duysam gidip biseyler soylerdim ama daha da tatsizlik ciksin istemedim. O gun esortman altiyla gitmistim galiba kriterlerine uyacak biri olarak kabul etmedi beni rockefeller bey


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Akotanin servis bolumu Semih Bey'in ilgi alakasi ve ustalarin isini iyi yapmasi ile son derece basarilidir. Satis ve test surusu bolumu ise utanc verici durumda, eger alfa romeo bilmeyen ve sifir araba alacak biri olsam imkani yok bana satamazlar. Yeni giuliettayi sirf o sacma sapan tavirlari yuzunden test etmedim.  Bir keresinde eski 159umu servis bolumune biraktim, 1-2 saatlik is vardi, araba test edin filan dedi servisteki semih abi zaman gecsin diye, girdim satis bolumune, manuel herhangi bi arac var mi test icin diye sordum, sevimsiz sekilde yok manuel araba dedi, kafayi baska tarafa cevirdi,sonra ben bekleme bolumune gecerken beni isaret edip bu ne ya tarzi bi hareket yaparken gordum o kendini begenmis test surusune cikaran terbiyesizi, tam dedigini duysam gidip biseyler soylerdim ama daha da tatsizlik ciksin istemedim. O gun esortman altiyla gitmistim galiba kriterlerine uyacak biri olarak kabul etmedi beni rockefeller bey


Sent from my iPhone using Tapatalk

Çok geçmiş olsun. İnsanları ne giyindiklerine gören yaratıklar mevcut maalesef. Ha gerekli yerde resmi giyinilir, yine temizlik iyidir ama kimse de rahatınıza karışamaz. Olay ne zaman oldu peki? Aracı aldığımda da Semih Bey'le büyük ihtimal irtibatta olacağım. Garantisi bitmediği sürece kendi servisinde yaptırıcam. Özel servis önerisi olarak da araştırma yapacağım.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

francobaresi

  • Membro
  • İleti: 1.571
    • Çevrimdışı
1 yili gecmistir heralde


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cuore sportivo

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
1 yili gecmistir heralde


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eskiden Çiğdem Hanım varmış, şimdi Konya yolundaki Koluman'da. Gerçekten iyi şekilde çalışıyor. Foursquare'da da onu övmüşler ki haklılar. Herhalde o da bu Alfa'nın gereksiz satışçılarından sıkılıp Mercedes'e geçmiş.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

cem meric

  • Membro
  • İleti: 1.671
    • Çevrimdışı
Miniyi almadan bir sürü 0 araç satan galeri gezdik Kız Arkadaşım ile birlikte,

Akota da bildiğiniz tedirgin olduk giulietta ya bakarken İlay rahatsız oldu gidelim dedi hatta resmen.

1 2 soru sorduk fiyat bilgisi özellik donanım vs gibi ne doğru düzgün bir cevap alıyorsunuz nede ilgi alaka 0.

Alfa bilmesek anlamasak almak istemesek kesinlikle alınacak bir nokta değil Akota Servis e 156 varken gitmiştim ilgi orada iyi.

Ama satış 0.

156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

cem meric

  • Membro
  • İleti: 1.671
    • Çevrimdışı
Ha bu arada sonuç alfa alamadık giu o zaman bütçeye uymadı bu sebep ile alamadım,

Mini almak zorunda kaldım fiyat performans için.

Alabilecek bütçemiz olsaydı da Şehir dışından gidip alır gelirdim muamele yüzünden.

156 2.5 v6 24v.
BMW 318Tİ.
MİNİ COOPER S R53.
GT Q2 1.9 JTD.
166 3.0 v6 24v.

mertcancagla

  • Membro
  • İleti: 469
    • Çevrimdışı
Onur bey, Akotada ne yazikki bu tip problemler hep oluyor. Hatta eger ciddi araba alicisiysaniz ama basinizda bir buyuk yoksa hic ilgilenilmiyor. Ben bu sikintiyi satis mudurunun suratinada soyledim. Ayni zamanda servis mudurunede soyledim. Ne yazikki satis bolumunde bu problemler devam ediyor ancak servis bolumu benim problemlerimi her zaman gayet iyi bi sekilde cozdu. Bence istanbulu arayip yasadiginiz olayi anlatmaniz onlarin kendilerini duzeltmlerinede yatdimci olabilir. Bazen baslarindaki mudurlerin goremediklerini bizler goruyoruz. Adamina gore muamele akotda cok fazla var. Ankarada ikinci servis acilacak diyorlar, akotanin beklentileri karsilayamadigi kesin umarim diger serviste daha duzgun satis elemanlari goruruz.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sametunver134

  • Membro
  • İleti: 76
    • Çevrimdışı
+,,

LG-D802 cihazımdan gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

h.t

  • Membro
  • İleti: 2.357
    • Çevrimdışı
Ha bu arada sonuç alfa alamadık giu o zaman bütçeye uymadı bu sebep ile alamadım,

Mini almak zorunda kaldım fiyat performans için.

Alabilecek bütçemiz olsaydı da Şehir dışından gidip alır gelirdim muamele yüzünden.

Kesinlikle il dışındaki bayiler çok daha ilgililer ve fiyat anlamında da pazarlığa daha açıklar.
Bir arkadaşım için 2012 yılında Giu baktığımızda Akota bizi sallamaz iken Mersin Bilen Oto ekstralı arabayı çok daha uyguna vermişti. Bu zarfta İstanbul , Antalya ve Antep bayilerini de aradık konuştuk onlar da çok ilgililerdi , hele Antalya Birmot'un pazarlığın son aşamasında "madem il dışından geliyorsunuz bizi aradınız , deponuzu da burda ben fulleyeceğim" teklifinden sonra bir daha asla Ankara'daki bayiye fiyat dahi sormam. Adamına göre muameleyi ne yazık ki çok yapıyorlar..
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Doğa Tosun

  • Membro
  • İleti: 2.717
    • Çevrimdışı
hava filtresi değiştirsen arıyorlar memnun kaldınız mı, puan verin diye. Ben Akota'daki servis hizmetinden memnunum, muhattabım da yanlızca Semih Ayhan. Bizim evin Alfa'ları servise akota'ya gittiği için ben genelde akota'da yapılan adamına göre muamelenin iyi muamele yapılan kısmında oluyorum. Bu; durumdan memnun olduğum anlamına gelmiyor. Akota'nın özellikle satışındaki "fransız" bayan ve suratsız havalı eleman (testlere de o çıkıyor sanırım) insanı herşeyden soğutur. Hiç çekinmeyin, tatsızlık çıkmasın diye düşünmeyip tersleyin kendilerini benim önerim. Ben daha önce üşenmedim tartıştım. Sonuçta hayrına orada bulunmuyorlar. Ekmek yedikleri işi adam gibi yapacaklar.

Servise en ufak şey için bile gitsem arkasından arıyorlar "sizi memnuniyet için arayıp puan vermenizi isteyecekler, lütfen iyi puan verin" demeyi biliyorlar. Premium markayız diye dolanacaklarına gitsinler iki premium marka showroom görevlilerinden ders alsınlar. bkz:"BMW Genius"
"AlfaRomeo 159
"BMW 320i 40th Year Edition
"BMW 520i Executive Plus

"Alfa MiTo 1.4 TB (sold)
"Alfa GT 2.0 JTS Selespeed (sold)
"Alfa 147 1.6 TS (sold)

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
Kesinlikle il dışındaki bayiler çok daha ilgililer ve fiyat anlamında da pazarlığa daha açıklar.
Bir arkadaşım için 2012 yılında Giu baktığımızda Akota bizi sallamaz iken Mersin Bilen Oto ekstralı arabayı çok daha uyguna vermişti. Bu zarfta İstanbul , Antalya ve Antep bayilerini de aradık konuştuk onlar da çok ilgililerdi , hele Antalya Birmot'un pazarlığın son aşamasında "madem il dışından geliyorsunuz bizi aradınız , deponuzu da burda ben fulleyeceğim" teklifinden sonra bir daha asla Ankara'daki bayiye fiyat dahi sormam. Adamına göre muameleyi ne yazık ki çok yapıyorlar..

Adamlar gerçekten cömertler ya. Ben de il dışından alacağım. İstanbul'da Alfisti arkadaşımın Birmot Bayi'de tanıdığı vasıtasıyla almayı düşünüyorum. 29 Temmuz'da İstanbul'a gideceğiz ailecek. Babam bu aralar çok yorgun ve stresli. Bundan dolayı konuyu çok da açamıyorum. Ülkenin durumunun ne olacağı da belirsiz zaten. Acelem yok benim. Umarım en uygun ve en kısa zamanda Giu alınacak. Çok teşekkür ederim paylaştığınız anı için de  :D Gerçekten az insan var şu anda Türkiye'de böyle iyi olanlar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur Mutlu

  • Membro
  • İleti: 159
    • Çevrimdışı
hava filtresi değiştirsen arıyorlar memnun kaldınız mı, puan verin diye. Ben Akota'daki servis hizmetinden memnunum, muhattabım da yanlızca Semih Ayhan. Bizim evin Alfa'ları servise akota'ya gittiği için ben genelde akota'da yapılan adamına göre muamelenin iyi muamele yapılan kısmında oluyorum. Bu; durumdan memnun olduğum anlamına gelmiyor. Akota'nın özellikle satışındaki "fransız" bayan ve suratsız havalı eleman (testlere de o çıkıyor sanırım) insanı herşeyden soğutur. Hiç çekinmeyin, tatsızlık çıkmasın diye düşünmeyip tersleyin kendilerini benim önerim. Ben daha önce üşenmedim tartıştım. Sonuçta hayrına orada bulunmuyorlar. Ekmek yedikleri işi adam gibi yapacaklar.

Servise en ufak şey için bile gitsem arkasından arıyorlar "sizi memnuniyet için arayıp puan vermenizi isteyecekler, lütfen iyi puan verin" demeyi biliyorlar. Premium markayız diye dolanacaklarına gitsinler iki premium marka showroom görevlilerinden ders alsınlar. bkz:"BMW Genius"

Çok doğru söylemişsiniz. Aynısını yaptılar bana da. Direk tartışırım yani arabamı aldıktan sonra da böyle yaparlarsa çok çok ayıp. Aynen o ''havalı'' eleman da gelip çıkıyor. En son arkadaşım test ettiğinde resmen biz daha çok bilgi biliyorduk ondan. Geziniyor ortada ben danışmanım diye. O kadın da fransız boyutunu aşmış bence. Kendini üstün varlık gibi görüyor olmalı ki millete tip tip bakıyor. Eşitlik sağlanması için elimden geleni de yapacağım yarın aradığımda.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal