Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: BİRMOT BEYLİKDÜZÜ ÜZÜCÜ SERVİS DENEYİMİ VE İZLENİMLER  (Okunma sayısı 956 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.076
    • Çevrimdışı
Tüm dostlara merhaba,

Uzun yıllardır severek - bazen kusurlarına rağmen- ısrarla kullanmakta olduğumuz Alfalarımız hepimiz için değerli malum. Bu platformda buluşup paylaşımda buluşan Alfistiler ise bu sevgileri nedeniyle gözleri gibi bakmak istedikleri araçlarını teslim edecekleri elleri doğru seçmek için çırpınıp dururlar. Ha aramızda olmayıp, hatta buradan filan haberi olmayıp markayı seven, severek Alfa kullanan birçok insan olduğunu da hepimiz biliyoruz.
Neyse, lafı fazla uzatmadan konuya girmek ve 2 günlük Birmot Beylikdüzü servis deneyimimi ve izlenimlerimi sizlere aktarmak istiyorum. İstiyorum çünkü aktarmazsam vicdanen de rahat etmeyeceğim, yorum sizlerin...

Bilenleriniz bilir ki Tofaş içinde sevdiğim, saydığım, yıllardır da görüştüğüm kişiler var ki bunların "base" i Birmot Beylikdüzü zaten. Hala da orada birçok dost var, bunu da bir kenara koyuyorum.

2014 yılında yine Birmot Beylikdüzü'nden sıfır olarak satın aldığım Giuilietta için 17 Temmuz 2017 tarihinde saat 15.00'te TÜVTURK Hadımköy muayene istasyonundan randevu almıştım bir süre önce. Aracımda da daha showroomdan çıkmadan servisçe montajı yapılmış Philips 4300 K xenon kiti mevcut ve bunlarla muayeneden geçmem mümkün değil malum. Ben de bu çok basit işlemi yine de serviste yaptırmak elektrik sorunları yaşamamak adına istedim. Ha bu arada normalde Zincirlikuyu Birmot'u kullanıyorum servis için çok çok uzun zamandır. Neyse B.düzü'nde şahsen de tanıdığım ve hatta geçen ki pert olan QV olayından da tanıdığımız genç kardeşimizle iletişim kurdum. "Gel abi tabi, hallederiz" dedi. Ampullerin normal ile değiştirilmesi için saat 12,30 sularında servisteydim. Öğle tatili bitince beklemeye başladık, Bu arada resepsiyonist hanımefendi kayıt açtı vs vs. Bekliyoruz saat 13,30, 13,45 oldu araba duruyor hala. Oralarda bir göründüm. "Abi hemen ilgileniyoruz" denilip ordan geçen bir ustaya işlemi söylediler. Usta da tüm müşterilerin içinde "Bıktım Alfasından da Jipinden de, Ducatosundan da" dedi. Ben şok..Neyse benim arabayı alıp bolca Doblo ile dolu Tofaş bölümüne çekti kaputu açtı gitti. Saatlerimiz 14,00...Tam 45 dakika o şekilde bekledim. En sonunda bir kez daha göründüğümde artık formen arkadaş başka bir ustayı kolundan tutup arabanın başına getirip 10 dakikada değişim gerçekleşti. Anca ben arabaya belli bir mesafede dururken bile Kurumuna ve markalara ettiği bir sürü küfür kafiri duydum maalesef. Aracı bana teslim edip dandik bir ampul söküp takma işi için 100 TL+KDV ücret tahsil ettiler, ödedim gık demeden. Çünkü orada bunu yüzlerine vurmaktan ben utandım. Saat 14.55.. Hemen yola çıktım ve ancak 15,45 te muaneye istasyonuna ulaşarak gecikmiş oldum, ne yaptıysam da mauyenemi yaptıramadım. Orada yaşadığım rezilliği anlatamam.

Bu arada en önemli şeyi söylemedim: bu olayın olduğu günden önceki 2 günden başlayarak su bile içemeyecek derecede bir boğaz enfeksiyonum var, konuşamıyorum, iğne tedavisi altındayım..İnsanlar ile yazarak filan iletişim kuruyorum! Raporluyum!


Sonra yine Birmot'tan bir kardeşim denk gelip aradı, dedim böyle böyle oldu muayene kaçtı. Dedi ki plakayı ver, verdim. 5 dakka sonra SMS geldi, aynı gün için Mimar Sinan istasyonuna 17,30 muayeneniz alınmıştır diye..Hemen koştum ve kolayca muayeneden geçtim.

Ertesi gün ya, adamlara ayıp olmasın, parasını da aldılar gideyim de ampulleri geri taktırayım dedim. Gittim saat 12,30, sonra arabayı yine bir ustaya teslim ettiler, adam yine doblo servisine çekti gitti. Tam 2 saat dolaştım hiç sesimi çıkarmadan ki zaten de çıkmıyor sesim. En sonunda resepsiyonist hanımefendiye arabamı istediğimi söyledim, o da formen arkadaşa iletti, o geldi, "arabamı getirin" diye sertçe tekrarladım can havliyle. Araba geldi, binerken "kusura bakma abi" dedi, ben de "baktım " diyerek ayrıldım.

Şimdi Türkiye'nin bana göre en güzel Alfa Romeo showroomunu yapmış bir şubeden bahsediyoruz ve oranın başında da Ertan var. Ancak kimin ne yaptığı belli olmayan, çoluğun çocuğun eline kalmış, kıdemli ustalarının ağzına geldiği gibi konuştuğu servise sahip bir şube burası aynı zamanda. Bir Zincirlikuyu'ya Esra Hanım, Ramazan Bey, Birol Usta vs, ye bakıyorum bir buraya ve aradaki farka ondan sonra bir gülme geliyor sinirden. Bir öndeki efsane showroomu bir de arkadaki barakadan bozma derme çatma servisi düşünüyorum ve başka duygular gelişiyor gerçekten.

Neyse servisten çıkınca hemen 444 1910 u arayıp durumu sesim çıktığınca anlattım, önemli çünkü. Biz burada gönüllü olarak bişeyler düzelsin diye mücadele ediyoruz, insanları teşvik ediyoruz Alfa alsınlar diye vs. vs. onlar kafalarına göre takılıyorlar bunu anlattım. Özür mözür, ilgilenicez vs. Akşam üzeri Birmot Beylikdüzü Müşteri İlişkileri Yöneticisi olan hanımefendi aradı ki kendisini bekleme holüne kısa süre çıktığımda odasında otururken gördüydüm ki hep orada oturuyor olmalı ki 2 günde hiç aşağıda görmedim. Aşağıda neler oluyor pek haberi olmadığına eminim. Kendisine yine de anlattım yenilen haltı. "Kardeşim madem arayıp arkamdan özür dileyecekseniz nasıl beni gönderir o formen beni o servisten" sorusuna tabi ki yanıt alamadım. Akşam yine oradan birileri aradı ama sinirlerimi asabımı yeterince bozduklarından açmadım. Meğerse arayan servis müdürü imiş, parayı iade edeceklermiş özür dileyeceklermiş vs vs.

Ertesi gün 444 1910'dan tekrar arandım. Bu kez Müşteri ilişkileri yöneticisi konumunda çok nazik bir hanımefendi, bu boğaz ile tekrar olayı benden dinledi. Üşenmedim acı da çeksem anlattım, üzüldü falan filan. Olayı soruşturduklarını, şubeden konu ile ilgili rapor istediklerini söyledi. Nası telafi ederiz filan sordu..Dedim ki normalde ben bu işlemi Zincirlikuyu'ya bir merhaba desem kısa sürede işimi halleder beni yollarlardı, ama Hadımköy'e yakınlığı orada da birçok tanıdığımız eş dost da var merhaba deriz diye gittiğimi de söyledim. Dedim ki telafi yok ben işimi her türlü hallederim bir daha da o servise aracımı teslim etmem dedim. Ücreti iade edecekler size vs. dedi.. Dedim ki kendileri bilir, etmeseler de sorun yok. Bugün henüz kimse aramadı. Aramasın da zaten. Yeterince canımı sıktılar. Benim sıkıldı ama en çok da Alfa Romeo adına üzüldüm. Biz burada yok Giuilia, yok pahalı, yok rakipler diye birbirimize dalarken içeride bir de Gulia vardı arkadaşlar. Bu rezilliğin keşmekeşin tam ortasında duruyordu tüm güzelliğiyle..

Şimdi birçok arkadaşın "Abi sen niye kendini böyle bir ufak iş için bunlara parçalattın" lafını ettiğini duyar gibiyim. Evet doğru, insanın basireti bağlanıyor bazen de asıl sormak istediğim soru şu : Biz bu markaya yıllarca gönül verip, camianın içinde yaşayıp, Tofaş içinde bu kadar eşimiz dostumuz, kardeşimiz vs.miz varken bunlarla muhatap isek -tabirimi affedin- gariban vatandaş neler yaşıyor??? Ne gibi yakışıksız tablolarla yüzleşiyor??

PS: Bunlar olaylar olurken diğer taraftan başka bir dostuma da Beylikdüzü'nden Giuilietta aldırıyordum ki aldı da :))


« Son Düzenleme: 21 Temmuz 2017, 18:54:38 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

qrkmtp

  • Membro
  • İleti: 339
    • Çevrimdışı
Gerçekten üzücü ve insanin sinirlerini bozan bir durum.Kendimi sizin yerinize koydum muhtemelen benim tepkim daha da sert olabilirdi.Uzun yillar hizmet sektorunde calistim yeri geldi 16 saatte calistim yorgunluktan hasta dustum ama hicbir musteriye saygisiz davranmadim guleryuzumu eksik etmedim sonuc olarak musteriler ve verdikleri ucret karsiliginda memnuniyet bekliyorlar hepimiz gibi ve haklari.İstanbul zaten zaman sıkıntisi yasanan bir sehir birde boyle ilgisiz ve saygisiz kurumlar olunca gerilmemek elde degil.Gecmis olsun tekrardan yaşamamanizi dilerim.

HUAWEI CRR-UL00 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.372
    • Çevrimdışı
Geçmiş olsun yahu, ben esas beklemelere takıldım. Hasta halinle saçma-sapan bekletilmeye. Ne yorum yapsam onu da bilemedim. Konuyu sindirip daha sonra yorum yapmak üzere saklıyorum. :(
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

balesanist

  • Membro
  • İleti: 550
    • Çevrimdışı
Benzer bir durumu ben de yaşadım Beylikdüzü Birmotta. Park ampülü yanmadığı için muayeneden kaldım. GT nin farlarda el ile kolayca işlem yapılamadığından servise bıraktım.İkinci muayene için verilen 1 aylık süreyi de doldurdum, son gün 17:30 a randevu aldım. Mesaiye giderken 9:00 da aracı bıraktım akşam 17:00 de alacağımı belirttim. Muayene durumunu da anlattım. Ne olur ne olmaz diye 16:00 da aradım 10 dk sonra gelip alacağım diye tahmin ettiğiniz gibi daha hazır olmadığını söylediler. Rutin bakımda yanlış yağ koyma hikayesini aracın konusunda anlatmıştım. Gariban vatandaşın yaşadıkları
"Mantığınla sev, duygularınla seç"

farukakgun

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
Bazen gerçekten bağırmak, cıngar çıkarmak gerekiyor. Türkiye'de başında düzgün biri olmayan yerlerde işler bu şekilde yürüyor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

umutrıza

  • Membro
  • İleti: 122
    • Çevrimdışı
aracımı her 5 binde bir bakıma sokarım, ofisim esenyurtta evim mimaroba büyükçekmecede, şimdiye kadar tüm bakımlarım için erinmeden Milano alfaya maslağa yılmaz beye götürdüm aracımı, en son bakımımı 1 ay önce yol üstünde yetkili servistir dedim ve birmoda götürdüm sabah 09.30 da bıraktım aracı ve akşam 17 de gittiğimde halen işinin bitmediğini nedenininde ellerinde hava filtresi olmamamasına bağladılar:) düşünebiliyormusunuz alfa servisinde hava filtresi yok sağ olsun yılmaz beyi aradım gönderdi filtreyide aracımı aldım bakımada 1340 tl para ödedim bir daha bırakın o servise gitmeyi e5 den bile geçmeyi düşünmüyorum
206 gti 2001-..
forester 2.0 s turbo 2008-2014
golf 7 tdi 2015-2016
Ww cc 2016-
159 JTD 2017-

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.802
    • Çevrimdışı
aracımı her 5 binde bir bakıma sokarım, ofisim esenyurtta evim mimaroba büyükçekmecede, şimdiye kadar tüm bakımlarım için erinmeden Milano alfaya maslağa yılmaz beye götürdüm aracımı, en son bakımımı 1 ay önce yol üstünde yetkili servistir dedim ve birmoda götürdüm sabah 09.30 da bıraktım aracı ve akşam 17 de gittiğimde halen işinin bitmediğini nedenininde ellerinde hava filtresi olmamamasına bağladılar:) düşünebiliyormusunuz alfa servisinde hava filtresi yok sağ olsun yılmaz beyi aradım gönderdi filtreyide aracımı aldım bakımada 1340 tl para ödedim bir daha bırakın o servise gitmeyi e5 den bile geçmeyi düşünmüyorum

Ahmet Usta, Fatma Usta, Mehmet Usta, Şengül Usta... Bunlar gerekirse orijinal olmayan, farklı bir filtre takabilirler ama yetkili servisin öyle bir imkanı yok. Mecburen orijinal parçayı takmak durumunda.

Ancaaak, ki asıl mesele ve sorun yaratan kısım;

159 gibi az bulunmayan bir modelin hava filtresinin bulunmaması da yetkili servisin ayıbı, veya parça tedariki ile ilgilenen kişinin depo bulunurluğunu kontrol etmiş olmaması büyük bir hata.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal