Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...  (Okunma sayısı 36174 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #50 : 20 Ekim 2009, 09:40:52 »
İhtara hiçbir şekilde, ne telefonla nede yazılı bi cevap verme tenezzülünde bile bulunmadılar. Bu nasıl bir anlayıştır hala cözebilmiş değilim.


Artık topla tüfekle elimdekilerle mahkemede savaşma sırası geldi.

Sizlerden bir ricam olacak. Alfa Romeo fabrikasının veya italyan temsilciliğinin adresi ve email adresini nasıl temin edebilirim. Yardımcı olursanız memnun olurum.


sayın admin arkadaşlarım, servis başlıklı konuları şifresiz bölüme taşırsanız, en azından foruma üye olmayanlarda servislerin ne durumda olduğunu öğrenmeleri açısında iyi olabileceği düşüncesindeyim.




Edited by - alfa146 on 20/10/2009  10:08:54
« Son Düzenleme: 20 Ekim 2009, 09:40:52 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

halley

  • Ziyaretçi
« Son Düzenleme: 20 Ekim 2009, 11:30:57 Gönderen: halley »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

cihan

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #52 : 09 Aralık 2009, 00:12:41 »
son durum nedir???
umarım bu terbiyesizlik bir son bulmuştur...
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2009, 00:12:41 Gönderen: cihan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #53 : 09 Aralık 2009, 15:52:40 »
quote:

son durum nedir???
umarım bu terbiyesizlik bir son bulmuştur...



Son bulmadı, mahkemede son bulacak, Bu iş gittikçe sinirlerimi bozuyor zaten, mahkemenin sonucunda yerel gazetelere para verip manşet yaptırmayı bile düşünüyorum.


Bu arada admin arkadaşlarımda bir isteğim olmuştu, sanırım gözden kaçtı, bu başlığın şifresiz bölümde görünmesiyle ilgili. Şahsım olarak şifresiz bölümde olması ve herkesin okuyabilmesi daha fazla bir baskı unsuru oluşturacaktır diye düşünüyorum. Tabi yinede karar sizlerin.
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2009, 15:52:40 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

erdem1904

  • Membro
  • İleti: 7.660
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #54 : 09 Aralık 2009, 16:29:35 »
arkadaşım opel yetkili servisi ile buna benzer bir sıkıntı yaşamıştı. 1 kere servisi uyardı hata kabul edilmeyince Almanya opel merkeze bir şikayet e-maili attı ve sıkıntısı fazlasıyla çözüldü. umarım aynı özeni markamızda gösterir.
« Son Düzenleme: 09 Aralık 2009, 16:29:35 Gönderen: erdem1904 »
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #55 : 21 Aralık 2009, 17:42:36 »
Bende şuan 166 2.0 ts var ama ankarada alfin ve üstünü değişikli şekillerde gidiyorum gayette her ikisindende menmunum
« Son Düzenleme: 21 Aralık 2009, 17:42:36 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Calibra

  • Membro
  • İleti: 1.056
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #56 : 21 Aralık 2009, 18:14:42 »
Noterden çekilen ihtarname karşı tarafı temerrüde düşürme ve temerrüde düşürülen tarihten itibaren faiz talep edebilme amacı taşır genellikle.

Oradaki 3 günlük klozun da nedeni budur.

Daha sonra mahkemeye başvurduğunuzda, "ben söyledim, yapmadılar, zararım da şu bu" deme hakkının resmi göstergesi olur :)
« Son Düzenleme: 21 Aralık 2009, 18:14:42 Gönderen: Calibra »
Alper UZUN
2007-2013 Alfa Romeo 147 1.6 Distinctive MK2

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #57 : 06 Mart 2010, 17:42:31 »
bostancıda carium alfa servisine baktırdıgım aracta varyatör sorunu oldugunu tespit edemediler.ve alfaya bakmayan bir ustam arabanın motorunun duzgun calısmadıgını soyledi.ben servisi aradıgımda bana getir 150 liraya yapalım dedi.kesinlikle bostancıdaki alfa servislerini tavsiye etmiyorum.430 liralık varyatöre 525 lira istediler
« Son Düzenleme: 06 Mart 2010, 17:42:31 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.831
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #58 : 06 Mart 2010, 17:59:36 »
arslan bey önce bi tanışsaydık?
« Son Düzenleme: 06 Mart 2010, 17:59:36 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeosuydu

Alfati

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #59 : 06 Mart 2010, 21:19:35 »
Sercana katılıyrum kendinizi tanıtsaydınız keşke birde bostancıdaki diğer servisleri bilmem ama bence Alfa Carium işinde çok iyi tepit edememe gibi bi sorun olamaz bendeki bulunmayan ne sorunları bulundu varyatör sorunu kendini çok belli eden bi sorun
« Son Düzenleme: 06 Mart 2010, 21:19:35 Gönderen: Alfati »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #60 : 14 Nisan 2011, 17:26:52 »
Mahkeme nihayet sonuçlandı.
Bu arada haberiniz olsun Tofaş A.Ş. 10 yılı doldurmuş araçları trafikten men ediyor. :))









Arkadaşlar dikkat edin servis kartı boş bile olsa bir nüshasını alın. Karşınızdakilerin dürüstlük anlayışı zayıf.

Ayrıca; Kararı yargıtaya gönderdiler. (işin yoksa bekle. Bu arada paranda hiç olsun. Ayrıca kararda da görüldüğü gibi Tofaş A.Ş. sorumlu değil hiçbirşeyden bana kararın bu kısmı çok komik geldi.

Duruşmanın detaylarını bi domein alıp orda yayınlayacağım. Bu aralar yoğun olduğumdan bu kadar yapabildim.



Edited by - alfa146 on 15/04/2011  11:35:13
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2011, 17:26:52 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.831
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #61 : 14 Nisan 2011, 19:27:05 »
abı cok ufak yazıyo okuyamadık kısa bı özet geç :)
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2011, 19:27:05 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeosuydu

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #62 : 15 Nisan 2011, 11:45:25 »
Mahkeme kararını okunur vaziyete getirdim. Üşenmeden okumanızı tavsiye ederim. Çünkü; Alfa Romeo genel merkezi yetkili servise yaptırdığınız hiçbişeyi kabul etmiyor ve aracınız helede 10 yaşın üzerindeyse yandınız, toplatacaklar.  Çünkü trafiğe çıkmaması lazım onların anlayışıyla.
Sorumluluktan kurtulmak içinse kendi yetki verdiği servisi suçluyor.
Ayrıca çok komik bir olay daha var; Benim aracım 99 model bildiğiniz üzere ve üzerindeki beyin kayıt filan tutmadığı gibi fabrikanın orjinal yazılımı yüklü, beyni cihaza bağlamışlarda devir saati 8000 lere çıkmış. 7000d/d da kesme varken nasıl becermişsem artık. ayrıca bu beyin böyle bir kayıt tutmazken, nasıl böyle bir kayıt bulmuşlar bilemiyorum. Araçta yol bilgisayarı bile yokken.

Ayrıca servis kartında yaptıkları sahtekarlıktan dolayıda savcılığa suç duyurusunda bulundum.
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2011, 11:45:25 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #63 : 20 Aralık 2011, 17:59:58 »
herkese iyi akşamlar aracım 2004 model 108.000 km de alfa 156 t.s
14.11.2011 tarihinde aracımının periyodik bakımı daha gelmemesine rağmen muayene tarihi yaklaştığı için muayeneden önce beylikdüzü birmota getirdim. yapılacak işlemler olarak
-periyodik bakım
-fren disk ve balataların değişmesi
-termostat değişmesi
-sileceklerin değişmesi
-far ayarı ve aydınlatma kontrol
-sol aynanın segmanına oturtulması

17.11.2011 tarihinde aracımı servisten aldım, fren disk balatalarının
daha ömrü olduğu bir 15000 km daha idare edeceği için değiştirilmediğini öğrendim, tamam dedim. faturada bujilerde değiştirilmiş olarak gördüm 10000 km önce değiştirilmişti neden yine değiştirildi dedim müşteri temsilcisi sorun vardır herhalde ondan değişmiştir dedi yine bişey demedim, benim aracın hararet göstergesi sıkışık trafik hariç genelde 75 civarındaydı forumdan okuduğum kadarıyla bu bir arıza olarak söyleniyordu termostatıda o yüzden değiştirdim.
   gel gelelim aracı servisten aldım işe gittim yeşilköye akşamada bahçeşehirde evime götürüp parkettim. termostat yine aynı değerlerdeydi bir değişiklik yoktu onu farkettim. bundan 4-5 gün sonra aracımı hadımköye muayeneye götürdüm. muayene sonuçlarında far ayarları bozuk dendi nasıl olur dedim yeni yapıldı dedim özellikle gösterdi sağ far çok yukarıda dendi. şanzıman yağ kaçağı yazılmış servisten kalan lekedir diye sormadım asıl sorunum olan tescil ruhsatında şasi no da bir rakam yazılmış onu düzeltmeye uğraştım ek bir düzenlettim falan aracımı muayene geçirdim eve götürdüm akşam olmuştu bu arada. işyerime servisle gittiğim için haftasonuna kadar aracım otoparkta bekledi haftasonu aracıma baktığımda aracın önüne kadar yağ birikintisi olduğunu gördüm yağ seviyesini kontrol ettim kısa mesafede sorun çıkarmayacak düzeydeydi tekrar servise götürdüm.
karter tapasından yağ kaçırıyordu kayıt falan yaptırmadım düzeltiriz biz dediler yarın alırsın arabanı dediler arabayı bırakıp gittim. ertesi gün aldım arabayı tamam düzelttik dediler hiç bakmadım bile.
aradan bir hafta geçmeden yağmurlu bir gün gezerken yolcu tarafındaki silecek yerinden çıktı  otobanda kenara çektim takmaya uğraştım ama uygunsuzluk vardı sileceklerde yerinne tam oturmuyor küçük geliyordu. servise götürdüm bunlar buraya uygun değil dedim tek çeşit silecek var dediler silecek demirini biraz sıkıp gönderdiler. ufak bir şey diye sorun edip canını sıkma diye yine sesimi çıkarmadım. dün avcılar ziebarta ses yalıtımın ikinci katını attırmak için gittim aracı lifte kaldırdıklarında bir bakayım dedim karter tapası eskisi kadar olmasada hala kaçırıyordu aracı direk servise götürdüm beni görünce ustalar geldi hemen, yine kaçırıyor dedim, sana ayıp ettik bu kez kesin çözeriz dediler yarın gel arabanı dediler tamam dedim yine ne sabırsa artık bende.
   son olarak bugün servise arabayı almaya gittim. ne oldu bizim durum dedim olmadı dediler damlatma şeklinde kaçak var sorun olmaz böyle idare et dediler. istersen carteri de değiştirebiliriz fiyatı işcilik hariç 1030 TL dediler. zamanla aşınabiliyormuş, yumuşak malzemeymiş falan dediler. bende nerde görülmüş karter tapası için karter değiştiği dedim, sonuçta küçük olan sürekli sökülüp takılan bir malzemeyi üreticinin daha yumuşak malzemeden yapacağını söyledim. tam tersi dediler karter yumuşak malzemeymiş tapası sert malzemeymiş. ben yine malzemesi ne olursa olsun düzgün takıldığı zaman(diş kaptırmadan) malzemeye gereğinden fazla sıkma torku uygulamazsan yine birşey olmaz dedim. öyle bişey olmaz bizde dediler. suç ne kullanıcı da nede işcilikteymiş tek suç malzemedeymiş böyle izah etti bana. bende servis müdürüne gittim şikayetimi bildirdim, aracın yanına geldik tekrar ustayla aynı şeyleri konuşmamıza tanık oldu. ustadan yana tavır aldı ama biz yine de tekrar bi deneyelim araç bugünde burada dursun dedi bende tamam dedim eve geldim. bakalım yarın neler olacak onu bekliyorum. birşeyin düzeleceğini sanmıyorum çok büyük ihtimalle tüketici hakem heyetine başvuracağım görünüyor. sizce başka yapabileceğim bir şeyler varmı ve bu konuda ben haksız olabilirmiyim sizinde görüşlerinizi almak isterim.
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 17:59:58 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #64 : 20 Aralık 2011, 18:25:13 »
:)) malzeme sert yumuşak, tipik servis mantığı. kesinlikle kartelin yağ tapasının yerinin dişleri sıyırmıştır artık tutmuyordur. bu yüzdende sıkamıyorlardır. Dışarda biyere götürseniz tornacı aracın üzerinde 2 dakikada halledip sorunu çözecekken. yuh diyorum artık bugün bırak yarın al mantığınıda anlamış değilim. sanırım bunlar alfa ile canlıyı karıştırmışlar. uyuda düzelirsin
yetkili servis işte ne denebilirki,
Size bi tavsiye, dışardaki en vasat usta bile bu konularda servisteki ustadan iyidir.
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 18:25:13 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

may-alfa

  • Membro
  • İleti: 397
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #65 : 20 Aralık 2011, 18:43:03 »
Allah'tan tapa için 1 gün bekliceksin. Triger falan olsa herhalde 1 yıl falan bekleriz.
Abicim nedir bunların sorumsuzluğu ayıp ya ayıp?
Yağ tapası mantığı doğru fakat karter alüminyum alaşımı yüksek olduğu için tapa da daha yumuşak malzemeden yapılmıyor.
Şener bey istanbul'da bunlardan kat ve kat üstün ustalar vardır. İstanbul'da yaşayan arkadaşlara danışırsanız size daha iyi bir servis önerebilirler. Ne zaman kaybedersiniz ne de para.
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 18:43:03 Gönderen: may-alfa »
Mehmet Arif

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #66 : 20 Aralık 2011, 19:22:55 »
serviste diş açmayı falan denemişlerdir herhalde, öyle umuyorum en azından. o kadarda yeteneksiz olamazlar buna inanmak istemiyorum hergün bir sürü araca bakım yapıyolar. eğer tornacıda düzeltilme gibi bi imkanı varsa hakem heyeti, mahkeme falan uğraşmak istemiyorum.  buradan yapılanları sizlere duyurmam yeter bir de birmotun şikayet hattını ararım oraya bildiririm bu yeter bence. tornacıda farklı olarak ne yapabilirler? deliği genişleterek diş açması mümkün ama açılan deliğe göre tapa bulunabilirmi? bir de termostat değişmesine rağmen hararet göstergesi yine 75 lerde, sadece sıkışık dur kalk trafikte 90 oluyor bi arkadaşımın alfasında da aynı durum var ben değiştirdim bişey değişmedi deyince o da vazgeçti değiştirmekten. yoksa termostat da değişmemiş olabilirmi benim arabada:)

Edited by - pylon on 20/12/2011  19:26:09
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 19:22:55 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.876
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #67 : 20 Aralık 2011, 21:19:57 »
Bende bir şey söylemek istiyorum.
Geçen gün nedense bilmiyorum ama aracımın Birmot ta kayıdı var mı diye bi telefon açıp sormak istedim.
ilkbaş Zincirlikuyuyu aradım , 2004 senesinde sadece teyp taktırmak için gelmiş araç dedi dedim başka kayıt yok mu ? Yok...
Neyse sonra Küçükyalıyı aradım orada da 2006 da bir kayıt çıktı başka bir şey yok...
Bende dedim siz nasıl bir servis ağıyla çalışıyorsunuz birbirinizden haberiniz yok
Sonra da neden Yetkili servis kullanmıyorsunuz diye soruyorsunuz ya telefon açıp kendiniz yanıtlıyorsunuz aslında bu soruları kayıt bile tutamayan bir serviste kimin ne işi olur...
Demek ki bir araç almaya kalksak bize gelmedi bu araç geçmiş kayıtlarını bilmiyoruz diyip göndereceksiniz araç nerede bakım gördüyse misal Bursadan sordurun mu diceksiniz dedim cevap yok
İşte bu yüzdendir ki Yetkili Servislere gelmiyor Alfa Romeo kullanıcıları dedim ve kapattım.
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 21:19:57 Gönderen: alpermusa »

dnr1

  • Membro
  • İleti: 659
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #68 : 20 Aralık 2011, 22:06:23 »
yetkili servis elemanları bu kadarda beceriksiz degiller..yapmayın dostlar..biraz adaletli davranın..sanayi çıragı bile o tıpayı gözü kapalı takar..kesinlikle önceki sahibinin gittigi usta ile alakalı bir durum..yetkili servis bunu yapmaz..eskişehir birmotta 3 defa sıfır debimetre degiştittirdim garantiden..ben bunu begenmedim buda arızalı diye..gıkları bile çıkmadı..iki üç  hafta arayla 3 tane ..bence bu kadar haksızlık yapmayalım birmota..eger onların suçu olsaydı inanın sizin ruhunuz duymadan hallederlerdi...karteride degiştirirlerdi..suçlarını affettirirlerdi..
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 22:06:23 Gönderen: dnr1 »

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #69 : 20 Aralık 2011, 22:41:01 »
dostum kimsenin günahını almak istemem. neredeyse her hafta servise uğrar oldum . hepside güler yüzlü insanlar. bugüne kadarda en ufak bir itiraz etmedim. hatadır olur dedim sesimi çıkarmadım kimseyi üzmeyede değmez dedim. giderim hatalarını düzeltirler dedim. bir gittim, iki gittim ,üç gittim düzelmedi dördüncü gidişimde yani bugün aldığım cevap yüzündende bende çileden çıktım. saat kaç olmuş hala sinirliyim. aracı 82000 km de arkadaştan satın aldım. ozamandan beri debriyaj seti, triger, varyator ve tüm periyodik bakımlar aynı yerde birmotta yapıldı, sorunum olmadı ama son sefer bu kadarda olmaz dedirtti. son bir ay içinde iş çıkışı beylikdüzü servisine bindiğimde arkadaşlar yine mi servise gidiyosun diye dalga bile geçmeye başladılar. bugün servise giderken arkadaş çamura yatmaya kakmıyorlar demi diye sormuştu. yok demiştim sorun olduğu zaman düzeltiyorlar demiştim. serviste 1000 lira parça maliyeti işcilikle 1500 lira çıkarınca bende de sabır bir yere kadar dostum. bir sorumda termostat hakkında forumlarda okudum servise arabayı ilk götürdüğümde ustaya sordum hararet 75 civarında sürekli dedim, o da okuduklarımla aynı cevabı yani termostatın değişmesi gerektiğini söyledi. daha sonra hararet yine değişmeyince taktığımız termostat arızalı olablir yine değiştiririz dedi. sonra yine gittiğimde değiştirmedik bu normal termostat zaten civayla çalışan mekanik bir şey dedi valf açıp kapamasında sorun yok dedi  halen hararet aynı şekilde devam ediyor sizin araçlarınızda durum nasıl?
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 22:41:01 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #70 : 20 Aralık 2011, 22:53:53 »
quote:

yetkili servis elemanları bu kadarda beceriksiz degiller..yapmayın dostlar..biraz adaletli davranın..sanayi çıragı bile o tıpayı gözü kapalı takar..kesinlikle önceki sahibinin gittigi usta ile alakalı bir durum..yetkili servis bunu yapmaz..eskişehir birmotta 3 defa sıfır debimetre degiştittirdim garantiden..ben bunu begenmedim buda arızalı diye..gıkları bile çıkmadı..iki üç  hafta arayla 3 tane ..bence bu kadar haksızlık yapmayalım birmota..eger onların suçu olsaydı inanın sizin ruhunuz duymadan hallederlerdi...karteride degiştirirlerdi..suçlarını affettirirlerdi..



Yetkili servis tecrübenizin debimetre değişimi ile sınırlı olduğu çok belli oluyor. Bunca insanın yetkili servislerde yaşadıklarını yok sayamazsınız iki güleryüz gördünüz diye...
« Son Düzenleme: 20 Aralık 2011, 22:53:53 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #71 : 21 Aralık 2011, 17:55:20 »
aracımı aldım bugün karter sorununu düzeltmişler ne yaptınız dedim cevap vermediler, tornacı falan mı dedim evet dediler:) şimdi sevineyim mi yaşadıklarımdan dolayı üzüleyimmi bilemiyorum sinirlerimi çok gerdiler. bir daha götüreceğimi sanmıyorum birmota.
« Son Düzenleme: 21 Aralık 2011, 17:55:20 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

antihero

  • Membro
  • İleti: 1.629
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #72 : 21 Aralık 2011, 18:09:00 »
çok geçmiş olsun
« Son Düzenleme: 21 Aralık 2011, 18:09:00 Gönderen: antihero »
145 QV
156 2.0 SW SS
145 1.6 TS Sportivo

dnr1

  • Membro
  • İleti: 659
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #73 : 21 Aralık 2011, 22:25:49 »
Termostat arızalıysa eger ..uzun yola çık.100-120 km hızla beş on dakika devam et..hararetin 50-55.60 a kadar düşüyorsa termostat açık konumda bozulmuş demektir.şehir içinde belli olmaz.dur kalk trafikte hep 90 seviyelerinde olur..sehir dışında önden rüzgarı yiyince motor sıcaklıgı 50 dereceye kadar düşek motor aşırı yıpranır çok yakar sürtünme 80-90 dereceye göre çok olur.zaten kapalı pozisyonda bozulsaydı hararet 120 çıkar conta yanardı.antifiriz kullanan motorda pek bozulmaz..genelde sudaki kireç termostadı bozar.için rahat olsun.termostadın saglam gibi bendekide genelde ilk ısınmayı 90 a kadar çıkarıyor ardından 75 80 civarına düşüyor.birmota gitmeye devam et derim..motorunda ilerleyen dönemde mekanik arıza olursa yatak sarma gibi durumlarda iyi niyetten dolayı baya
 bi yardımcı olduklarını duymuştum..
« Son Düzenleme: 21 Aralık 2011, 22:25:49 Gönderen: dnr1 »

tolga_ozhan

  • Membro
  • İleti: 6.285
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #74 : 22 Aralık 2011, 19:56:18 »
Allah tüm insanoğlunu birmot'dan korusun. Bu birmot'u kötülemek amacıyla söylediğim birşey değildir. Belki ben bilmiyorumdur da onlar harikalar yaratıyordur. ilk cümlem tamamen duygusal dileğimdir. Ne yapayım kıyamıyorum Alfa'lara.
Sizinde gördüğünüz gibi torna marifetiyle ilk müdahalede çözülecek olay sırf yetkili servisin normalde böyle bir imkan kabiliyeti olmadığı için arap saçına dönmüş. Malesef yetkili servislerin parçanın eskisini sök yenisini tak'tan başka bir becerileri yok. Tüm örnek ve tecrübelerde bunu gösteriyor zaten. Bu olay sanayide işini bilen bir ustanIn yanında meydana gelseydi. Hemen 2 dükkan yandaki tornacıyı çağırırdı, olacak gibiyse kendi alırdı klavuz takımını eline. yarım saatde hallordu tüm mesele. Sevgili yetkili servislerimiz kaz müşteriyi bulunca bozuk 2 diş yüzünden hemen 1000 TL lik karteri değiştirelim derler. Yetkili servisede kızacak bir durum yok aslında onların misyon ve vizyonu belli "eskiyi sök yeniyi tak". Sonuçta kurumsal bir şirketten tek bir tüketiciyi umursaması beklenmez ki.
« Son Düzenleme: 22 Aralık 2011, 19:56:18 Gönderen: tolga_ozhan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
331 Yanıt
49205 Gösterim
Son İleti 23 Ocak 2024, 15:09:41
Gönderen: KAKIRMAN
5 Yanıt
899 Gösterim
Son İleti 08 Ekim 2015, 23:48:59
Gönderen: fevkalbeser12
61 Yanıt
8211 Gösterim
Son İleti 16 Şubat 2016, 20:02:45
Gönderen: agucba
11 Yanıt
1149 Gösterim
Son İleti 31 Ağustos 2016, 11:02:20
Gönderen: ArinFırat
14 Yanıt
2883 Gösterim
Son İleti 09 Ekim 2019, 20:33:52
Gönderen: murat

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal