Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...  (Okunma sayısı 40579 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.825
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« : 05 Şubat 2007, 13:18:31 »
En çok tartışma yaşanan konulardan biri. Başlıktanda anlaşılacağı üzere, burada reklam ya da karalama kampanyasına dönüşmeden, bu servisler ile ilgili yaşadığımız olayları buraya yazacağız.

Lütfen bu konuda da hassas olup başkalarının yaşadıklarını, ağır bir dille değil, kendi yaşadıklarımızı yazalım. Ve burada da ağır bir eleştiri gelecekse ve bu durum baya bir çetrefilli ise bununda kanıtlı olmasına özen gösterelim. Beğenilerimizi ise gene aynı şekilde, usturuplu, oturaklı belirtelim.

Kullanacağımız dil açık olmalı, yaşanan sorun ya da beğenilerimiz net olmalıki, okuyanlar ve tavsiye isteyen arkadaşlar bunları çözmek için uğraş vermemeli.

« Son Düzenleme: 25 Temmuz 2012, 14:02:59 Gönderen: Keox »
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

ARMY_06

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #1 : 23 Temmuz 2007, 09:50:02 »
arkadaşlar benim 147 var ankara üstün otomotiv servisine gittim arabanın arka sağ tarafından sesin geldiğini bunun giderilmesi istediğimi söyledim fakat sesin nereden geldiğini bulamadıklarını söyleyip araştırmaya başladılar ve yapıldığı söylenip bana teslim edildi fakat 1 kaç gün sonra ses gelmeye devam etti 4 kere daha servise girdi ama sonuç sıfır ilgisiz kalmalarıda cabası
« Son Düzenleme: 23 Temmuz 2007, 09:50:02 Gönderen: ARMY_06 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.382
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #2 : 23 Temmuz 2007, 11:11:28 »
Tofaşa bildirdiniz mi?
« Son Düzenleme: 23 Temmuz 2007, 11:11:28 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)
Giuilietta 1.6 JTD (2012)

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #3 : 08 Eylül 2007, 10:15:59 »
Yeni tanıştığım fakat çok yakın bir arkadaşımın 156 2.0 Selespeed arabası yaklaşık 2ay önce Trabzon'daki Alfa Romeo yetkili servisi olan Tunalar Otomotivde, vites geçişlerinde cartlama var diye servise götürüyor.

araba yapılıyor ve kendisine teslim ediliyor. şöförlüğü iyi olmadığından otomatik tercih etmiş haliyle ve serviste işini düzgün yapmıştır mantığıyla kullanmaya devam ediyor aracı. yaklaşık 2 hafta önce aracı bi kullanıyım dedim. araba bariz bir şekilde 2. viteste cartlama yapıyor. öyle azbuzda değil yani. 1500 devirde dahi cart sesi mevcut. gittik servise ama bunun onların hatası olduğunu ve işçilik alınmadan yapılması gerektiğini bir türlü anlatamadık sayın Tunalar servise.

ancak indirim yaparız filan dediler. yaptılarda 2. vites senkromencini 400 ytl.ye değişiyorlar, parça dahil.

03.09.2007 pazartesi günü arabayı servise bıraktık. parça siparişi verildi. şanzıman sökülüp dağıtıldı. arabayıda bize cuma veya cumartesi günü vereceklerini söylemişlerdi. şanzıman dağıldıktan sonra daha grubu dağıtmadan, 1. vites senkromencide arızalı, 2. vites dişliside değişecek ektralar çıkartmaya başladılar. bu söyledikleri parçaları onlardan değil istanduldan temin ettim ve perşembe günü sabah servise bıraktım. parçaları bıraktığımda tavırlar pek hoş değildi.

neyse arabayı cuma akşamına vereceklerini söylediler bi aksilik olmazsa. cuma günü öğlen servise gittiğimde hiçbirşey yapılmamıştı. öğlen saati olduğu için kimseyi bulamadım serviste.

bugün sabah gittiğimde kendilerinin getirttikleri 2. vites senkromencinin çatlak olduğunu, değişime gönderdiklerini ve arabayı pazartesi günü vereceklerini söylediler.

bana söyledikleri pek inandırıcı gelmedi. 3-4 günde getirttikleri parça, pazartesi gününe nasıl gelecek aklıma takıldı. bildiğim kadarıylada cumartesi günü parçayı aldıkları yer çalışmıyor.

Konuyu araştırıyorum bakalım sonuç ne çıkacak.

Trabzon'a yolunuz düşerse servise gitmeden önce 2 defa düşünmenizi tavsiye ederim.

Biraz uzun oldu, sabırla okuduğunuz için teşekkür.  
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2007, 10:15:59 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #4 : 08 Eylül 2007, 11:15:10 »
Yazılanlara inanasım gelmiyor, daha doğrusu inanmak istemiyorum. Sene 2007, ve hala servisler insanları 40-50'li yıllardaki gibi hiçbirşey bilmez-anlamaz sanıyorlar. Hey allahım.......
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2007, 11:15:10 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #5 : 08 Eylül 2007, 18:33:16 »
Tofaş yetkili servislerini düzeltmedikçe kendilerine alfa severler olarak fersah fersah uzak duracağız.. Bunu ne zaman anlayıp büyükşehir ayrımı yapmadan müşteri memnuniyetine önem verecekler çok merak ediyorum...
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2007, 18:33:16 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

BARLAS

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #6 : 10 Eylül 2007, 09:12:35 »
Öncelikle Allah sabır versin size de.. Yazdıklarınız tüylerimi diken diken etti..

Ayrıca,

quote:

bana söyledikleri pek inandırıcı gelmedi. 3-4 günde getirttikleri parça, pazartesi gününe nasıl gelecek aklıma takıldı. bildiğim kadarıylada cumartesi günü parçayı aldıkları yer çalışmıyor.



Ben size söyleyeyim, gözünüzün içine baka baka ve bağıra bağıra yalan söylüyorlar..!

« Son Düzenleme: 10 Eylül 2007, 09:12:35 Gönderen: BARLAS »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #7 : 10 Eylül 2007, 16:20:16 »
baskı balata degısırken  bana da sen yakımıssın ama bır sekılde garantıye sokucaz dedıler ve garantıden degıstırdıler.teknık elemanla konustum,parcayı ınceledı ve kamber yaylarının bozuk oldugunu,fabrıkadan parcanın arızalı olarak takıldıgını soyledı.nasıl oluyosa parcayı ben yakmısım.heralde ılk once tamır edıp sonra yaktım.:))
« Son Düzenleme: 10 Eylül 2007, 16:20:16 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #8 : 19 Eylül 2007, 14:31:36 »
Benimde başımda..4. viteste cartlama yaoıyo.zincirlikuyu birmotta yaptırdım araba oldu servisten e-5 e çıktım yine aynı şey 1500 ytl aldılar.telefon açtım getirin dediler fakat o aralar babamı kaybettim birazda ihmalkarlık yaptım
« Son Düzenleme: 19 Eylül 2007, 14:31:36 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #9 : 22 Eylül 2007, 00:36:22 »
Arkadaşlar araştırmalarım sonucu;

1.Parçayı yanlış getirtmişler ve bunu da Perşembe günü fark etmişler ve sipariş vermişler. (Alfa Romeo müşteri hizmetlerinden aldığım bilgiler.) Ama nedense bize cumartesi günü söylemeyi ve ayrıca da parçanın yanlış geldiğini değil, çatlak çıktığı gibide bir yalanı niye söylediklerini de çözemedim.

2.İstanbul?dan gelen parçalar, orda 2 tane ustanın ve burada da 1 ustanın bakıp temiz gelen parçalar demesine rağmen, Trabzon Tunalar servis bana değişmesi gerektiğini söyledikleri dişlilerin, aracın üzerindekiler gelenlerden daha temiz olduğunu söyleyebilecek kadarda terbiyesizleştiler.

3.Sayın Trabzon Tunalar servisten Cumartesi günü hakkımız olan bize araç vermelerini talep ettik. Ne yazık ki bu kanuda da hüsran. Verecek araçlarının olmadığını ve veremeyeceklerini söylediler.

4.Bu kısım beni en çok delirten kısım oldu, arabada brc sıralı sistem tüp var ve şanzımanı sökerken tüp sisteminin beynini ve diğer aparatlarını sökmüşler ve hiçbirini yerine monte etmeyip akünün altına doğru doldurmuşlar. Tüpgazın ne kadar tehlikeli olduğunu hepimiz biliyoruz.

Alfa Romeo yetkilileri eğer bu forumu okuyorsa kendim için değil çünkü ben servise gitmeden işimi hallederim. Ama Alfa Romeo markasının Trabzon ayağında böyle servisler yüzünden karalanmasını hiç hazmedemiyorum.

UMARIM GEREKENİ YAPARLAR.  
« Son Düzenleme: 22 Eylül 2007, 00:36:22 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #10 : 01 Mart 2008, 18:26:41 »
Ankara Üstün Otomotivde aracın rot/balans ayarı yaptırdım ve 1 gün geçmeden araç yine sola çekmeye başladı...Araca kışlık lastik aldığımda durumu lastikçi farketti.Kardeş senin jantlar eğik ve ben ne kadar ağırlık atsam da bunun bir faydası olmayacak dedi... Aracı tekrar götürdüm 4 saat sürdü bu işlem ve aracın jantları düzeltildi, kırılırsa düzeltme sırasunda mesuliyetin bana aid olduğu söylendi Allah'tan bişey olmadı da böyle kurtulduk yoksa birde jant derdi binecekti. Bu, bugünlük idare eder, felsefesinden ne zaman kurtulacağız ? Aracın yol ile ilişkisini sağlayan jant-teker ikilisi değil mi ?
« Son Düzenleme: 01 Mart 2008, 18:26:41 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #11 : 26 Aralık 2008, 10:11:23 »
Yine TRABZON TUNALAR  servis,

Alfa Romeo müşteri hizmetlerinden haber bekliyordum yazmak için, şimdi aradılar, Filiz hanımla görüştük. Bir yığın eksiğin olduğunu aracı teslim alırkende söylememe ve faturanın üzerine yazmama rağmen, kısaca bana verilen cevap şöyle;
Aracınızın üzerindeki parçaların sağlam olup olmadığı ve orda kırılıp kırılmadığını tespit edemeyeceğimizden dolayı size hiçbir şekilde yardımcı olamayacağız.
Bundan benim çıkarttığım sonu; Bundan sonra Alfa Romeo servislerine araçlarımızı bırakırken Aracın her tarafına baktırıp araç teslim tutanağı tutup öyle bırakmamız gerekiyor.
Yoksa aracınızı kırık geri alıp sonrasında da serviste kırılma olmadı diyebilirler. Kısacası size yalancısınız diyebilirler.

Sinirimi sizinle paylaşmak istedim, detaylı devamını ve ne yapıldığını en kısa zamanda yazacağım.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 10:11:23 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dentist

  • Membro
  • İleti: 4.206
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #12 : 26 Aralık 2008, 10:16:43 »
Eksik yapılan ve de kırılan parça(lar)nedir?
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 10:16:43 Gönderen: Dentist »
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #13 : 26 Aralık 2008, 11:35:49 »
1.Şanzımanda debriyaj merkezinin bağlandığı yerde bulunan 2 adet cıvata deliğinden birinin nasıl yapabildiklerini bilmiyorum ama patlatılması ve merkezi oraya uydur gaydır saplamayla tutturmuşlar.
2.Şanzımanın altında hafif kaçak varmış, civatayı sıkmak istemişler, cıvata kesilmiş kesilen civatayı çıkartmak için tornacı çağırıyorlar. Tornacıda kesilen civatayı çıkartırken çanzımanı çatlatıyor.
3.Şarj dinamosu ışığı yanıp yanıp sönüyor.
4.Radyatör fanının üzerinde fanın motor kısmında aleminyum bi muhafaza vardı, o muhafaza motor indirilirken yırtılıyor ve komple sökülüp atılıyor.
5.Eksoz manifoltunun üzerindeki aleminyum sac daha kötüsüyle değiştiriliyor.
6.Motorun en üstte bulunan enjektör kablolarının geçtiği plastik kırılıyor ve yapıştırıyorlar, bikaç parçasıda kayıp.
7.Vites kolu nasıl yakılmışsa öne doğru kolu vitese koymaya kalkıştığımda neredeyse torpidoya vuracak kol.
8.Motor indirilirken radyatörün altında bulunan klima borusu eziliyor.
9.Triger kapakları 2 tane civatayla tutturulmuş.
10.Motorun bağlantılarının boruların kabloların vs. takılması gereken plastik tutaçlara hiçbirinin takılmadığı.
11.Motorun sentesinin yanlış olması. (ani gaz basmada manifolta vuruyor ve düşük devirlerde motor çok güçlü, yüksek devirde ölü.

Olayın özeti şöyle;
Hepinizin bildiği üzere arabam yatak sardı, dedim bu sefer serviste yaptırayım belki bizim gözden kaçırdığımız bi yer vardır birde en önemlisi garantili yapacaklar. Bu sebeple servise götürdüm arabayı.
Arabanın motoru ön taraf sökülmeden vede radyatör yerinden çıkartılmadan alttan çıkartılmış ve çıkartılırkende radyatör fanında bulunan aleminyum muhafaza yırtılıyor ve radyatörün altında bulunan klima borusu eziliyor.  Bunları servis sorumlusuna söylüyorum. Daha sonra motor dağılıyor ve krankın değişmesi gerektiği çıkıyor, diyorum tamam krankı ben temin ederim ve biraz uzun sürmesine rağmen hiç ellenmemiş bi krank temin edip servise bırakıyorum. Bu arada motoru değiştigimden hala 1.6 şanzımanı kullanıyordum dedimki sökülmüşken onuda 2.0 yapayım ve şanzımanı alıyor yerine 2.0 ın şanzımanını bırakıyorum servise.
Motor başlıyor toplanmaya; bir iki ufak tefek aksilik neyse motor aracın üzerine koyuluyor ve geri kalan parçalar takılmaya başlanıyor, servise gidiyorum bakmaya ne durumda diye bakıyorum ki şanzımanın üstüne takılan debriyaj merkezinin bağlantı yerinin biri dağılmış ve oraya bi saplama koymaya çalışıyorlar, bunuda servis şefine söylüyorum. Halledeceğiz diyor. Bende neyse diyor ve geçiyorum. Daha sonra tekrar gidiyorum şanzımanın hafif yağ sızdırdığını söylüyorlar ve yeri gösteriyorlar. Sızıntısı kessin diye civatayı sıkmaya kalkışmışlar ve cıvata kesilmiş ne olacak diyorum. Tornacıya çıkarttıracağız diyorlar tamam diyorum ve ayrılıyorum. Evet tornacı çıkartmış ama bu arada şanzımanıda çatlatmış bunuda servis şefi bana söylüyor ve şanzıman yağ kaçırmaya artarak devam ediyor.
Araba tamam diyorlar, lanet olsun diyorum içimden va hesap kesmeye gidiyorum. Fatura bi çıkıyor  3.100.-YTL. Bunun 800.-YTL?si parça geri kalan 2.300.-YTL. işçilik.
İşçiliği görünce gözlerim yerinden fırlıyor desem yeridir. Ben 1.200.-ytl civarı bişey bekliyordum. İndirimlere geçiyoruz, fiyat 2.600.-YTL?ye düşürülüyor ve işçilik 1.863,22.-YTL. oluyor.  Önümüzde bayramın olması münasebetiyle arabayı eksikleriyle birlikte alıyorum. Toplamda 2.600.-YTL.yi ödüyorum. Arabayla servisten çıkmaya kalkıyorum şarj dinamosu ışığı yanıp yanıp sönüyor ve gaz basıyorum emme manifoltunda patlama yapıyor, söylüyorum mesai bitimine yakın olduğu için ufaktan göz gezdirip bişey olmaz gibisinden yapıyorlar. Artık benim sinirlerim iyice gerilmiş durumda ve servis müdürü, şefi, genel müdür birine ulaşmam lazım soruyorum hepsi birden toplantıdalarmış. Biraz bekliyorum ve faturanın üzerine onlarda kalan nüshasıyla birlikte arabanın eksikleriyle teslim aldığımı yazarak yetkili kimse olmadığından servis yetkilisine imzalatamadan arabayı alıp çıkıyorum.
Bayram bitiminde servise gidiyorum ve kırıp döktükleriniz ve yok ettiklerinizin hepsini istiyorum diyorum. Başlıyorlar yokuş yukarıya en basit örneğiyle söyledikleri cümle aynen ?sen şanzımanın işçiliğini ve biz kırık yerlerini tornacıda yaptıralım? şanzımanın işçiliği 700.-ytl. tornacı 50.ytl tutar heralde.
Kısa yazıyım dedim çok uzun oldu.
Sorunumu Alfa Romeo müşteri hizmetlerine bildirdim. Ayrıca motor tamiri saat işçilik fiyatının da ne olduğunu sordum. Çünkü bana TUNALAR servisten verilen fiyat 65.-ytl. idi.
Daha uzatmayacağım müşteri hizmetlerinden filiz hanım arıyor ve bana sizin aracınız orijinal değil, daha önceki bakımları da serviste yapılmamış. Şanzıman o araca ait değil. Orijinal olmadığı içinde tespit yapma durumumuz yok diyor. Bu arada fiyatla ilgilide kem küm ederek bana hiçbir bilgi veremiyor. Hatta kırılanların tespiti için daha öncesinde kendisine serviste kamera sistemi olduğunu ve kayıtlardan tespit edilebileceğini söylememe rağmen ayrıca aracı yol masraflarını benim karşılayabileceğimi  ve samsun servise götürebilirim orada tespit yapabilirsiniz diyorum.
Bütün bunlara rağmen bana hiçbir şekilde yardımcı olmayıp TUNALAR servisi koruyorlar. Şimdi kim diyebilir ki yeni kırılan ve tamir gören bi yer kendini belli etmez diye. Arabadan anlamayan insanlar, anlamaları da gerekmiyor araçlarını bu şekilde alıp gidiyorlar.
Bu olayın yorumunu sizlere bırakıyorum.

Çok çok uzun oldu sabırla okuduğunuz için şimdiden teşekkür ederim.  


« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 11:35:49 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dentist

  • Membro
  • İleti: 4.206
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #14 : 26 Aralık 2008, 13:34:28 »
Çok üzüldüm ya;acaba ne yapılabilir bu aşamada?İşi mahkemeye götüreceğim filan diyerek bir şeyler elde edilebilir mi ?
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 13:34:28 Gönderen: Dentist »
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

A.S.GÜMÜŞ

  • Membro
  • İleti: 1.740
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #15 : 26 Aralık 2008, 15:08:54 »
Taner bey gerçekten çok üzüldüm, size yapılanlar inanılmaz, bu konuda tüm alfistiler olarak bir şeyler yapabiliriz diye düşünüyorum. Sonuçta bizde bir topluluğuz ve yaptırım gücü oluşturabiliriz. Bu konularda ayrıntılı bilgim yok ancak olan bir alfisti mutlaka vardır diye düşünüyorum
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 15:08:54 Gönderen: A.S.GÜMÜŞ »


07 DH 800

Passione

  • Membro
  • İleti: 1.279
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #16 : 26 Aralık 2008, 16:04:20 »
quote:

Taner bey gerçekten çok üzüldüm, size yapılanlar inanılmaz, bu konuda tüm alfistiler olarak bir şeyler yapabiliriz diye düşünüyorum. Sonuçta bizde bir topluluğuz ve yaptırım gücü oluşturabiliriz. Bu konularda ayrıntılı bilgim yok ancak olan bir alfisti mutlaka vardır diye düşünüyorum



Ah şu yaptırım gücünü bir oluşturabilsek neler neler yaparız. Ama karşınızdaki zihniyete de bağlı bu! Yani bu yaptırımı tabi Tofaş'a karşı kullanmak gerek ilk olarak.

Ben İzmir Enriko Aliberti'ye götürüyorum aracımı.Çok memnunum elemanları olsun servis alanı olsun gelen müşteriyi hoş karşıladıkları gibi çoğunu üzmeden gönderdiklerini sanıyorum. Kime sorduysam çok memnun Aliberti'den.

Mesela benim arka sağ süspansiyondan bir lakırtı geliyordu.Gittim anlattım güzelce liftte baktılar kurcaladılar falan birşey bulamadılar. Sonra test sürüşüne çıktık ustayla arka koltuga oturdu ve dinlemeye başladı 2 çukurdan sonra olayı anladı. Tamam servise dönebiliriz dedi. Bu arada aramızda geçen günlük birkaç muhabetten sonra ne kadar seviyeli biri oldugunu anladım ve takdir ettim. Servise geldigimizde tamam beyefendi şikayet ettiğiniz arka amortisörü garantiden değiştirelim dediler 2hafta sonraya randevu aldım tekrar geldigimde yarım saatlik işlem sonucu aracı teslim aldım.
Tabi yarım saatlik bekleme sürecinde resmen krallar gibi ağırlandım diyebilirim.

Kısacası daha aracım 14bin km de ama 4-5kere servise gittim hepsinde aynı özveriyi gösterdiler sağolsunlar.Bu arada servis yetkilisi Özkan Beyin hakkını vermek lazım sağolsun çok iyi ilgilenir müşteriyle. Dilerim ki ilerki servislerde de aynı özveriyi göstersinler.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 16:04:20 Gönderen: Passione »
"centocinguantanove"

ottoman

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #17 : 26 Aralık 2008, 20:08:31 »
Taner bey anlattıkların valla benimde sinirimi çok bozdu. gercekten bir araya gelerek yaptırım gücü oluşturabilmemiz lazım. nasıl yaparız ne yol izleriz bilmiyorum ama bişeyler yapılması lazım. çantada keklik pozisyonunda olmak çok can sıkıcı.
« Son Düzenleme: 26 Aralık 2008, 20:08:31 Gönderen: ottoman »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #18 : 27 Aralık 2008, 12:46:43 »
Yazıklar olsun diyebiliyorum sadece....
Bu denli sorumsuz, bu denli iş ciddiyetinden ve ahlakından uzak insanların kazandıkları paralara yazıklar olsun...
Yazıklar olsun ki biz bu markaya tutkuyla, aşkla bağlıyız...
Alfa Romeo, Türkiye'de asla hakkında iyi konuşulan, iyi bilinen sevilen tutulan bir marka olmayacak, olamayacak. Sebebini tartışmaya bile gerek yok....

Geçmiş olsun Taner kardeşim.

Geçmiş olsun arabana, geçmiş olsun bozulan sinirlerine, geçmiş olsun ne zorluklarla kazanılmış paralarına...
« Son Düzenleme: 27 Aralık 2008, 12:46:43 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #19 : 29 Aralık 2008, 14:15:24 »
Pazar günü sayın TUNALAR servisin kırdıklarını düzeltmeye çalıştım.










Bir kaç parçanın da resmini çekmeyi unutmuşum.

ALFA ROMEO GENEL MERKEZİ BUNLARI OKUYORSA HALLERİNE BAKSINLAR.
GENEL MERKEZEDE Bİ TAVSİYEM OLACAK ALFA ROMEO MARKASINI KULLANAN İNSANLARIN SEVİYESİNE ÇIKARAK HİZMET VERSİNLER.
« Son Düzenleme: 29 Aralık 2008, 14:15:24 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Dentist

  • Membro
  • İleti: 4.206
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #20 : 29 Aralık 2008, 15:14:06 »
İnsan bu kadar dikkatsiz olabilir mi gerçekten?Bu artık kötü niyete girer bence de.
« Son Düzenleme: 29 Aralık 2008, 15:14:06 Gönderen: Dentist »
Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

bilalpars

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #21 : 29 Aralık 2008, 15:59:02 »
Bence herkesin tek tek tunalar servisi arayip sikayette bulunmasi olabilir. Eger herkes tunalar servisi arar ise belki hatalarini kabul edip taner arkadasimiza yardim edebiliriz. Benim aklima bu geliyo. Onlari telefon yagmuru ile bunaltmak gerekiyor.
« Son Düzenleme: 29 Aralık 2008, 15:59:02 Gönderen: bilalpars »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #22 : 30 Aralık 2008, 14:01:57 »
Yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkür ederim.

« Son Düzenleme: 30 Aralık 2008, 14:01:57 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Passione

  • Membro
  • İleti: 1.279
    • Çevrimdışı
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #23 : 30 Aralık 2008, 19:03:11 »
Bakın ben pek anlamıyorum bu teknik konulardan ama belli ki ortada Alfa müşterisini salak zanneden bazı insan takliti yapan şahıslar var ve bu şahıslara biz bir anlamda güvenliğimiz emanet ediyoruz bahsettiğiniz yanlışlıklar saçma çözümler yolda iken sizin can güvenliğinizi tehlikeye atabilir. Bunun sonu nereye gidecek çok merak ediyorum!! Sabırlı olun diyemeyeceğim Taner Bey elinizden geleni ardınıza koymayın üstüne gidin hatta gidelim hepberaber!
« Son Düzenleme: 30 Aralık 2008, 19:03:11 Gönderen: Passione »
"centocinguantanove"

alfa146

  • Ziyaretçi
Yetkili Servis beğeni ve eleştirilerimiz...
« #24 : 01 Eylül 2009, 02:33:02 »
konu yeniden gündeme geliyor. Bakalım servis şimdi ne mazeretler bulacak.
 
Araba yine yatak sardı,
Binbir türlü mazeret bulacakları için servise çektirtmedim şimdilik. Gündüz bi görüşelim bakalım ne diyecekler, aynı kazığı tekrar yiyip arabamıda kırdırttıramam.
 
« Son Düzenleme: 01 Eylül 2009, 02:33:02 Gönderen: alfa146 »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
333 Yanıt
58047 Gösterim
Son İleti 25 Ağustos 2024, 15:31:59
Gönderen: YasinC
5 Yanıt
1017 Gösterim
Son İleti 08 Ekim 2015, 23:48:59
Gönderen: fevkalbeser12
61 Yanıt
9219 Gösterim
Son İleti 16 Şubat 2016, 20:02:45
Gönderen: agucba
11 Yanıt
1300 Gösterim
Son İleti 31 Ağustos 2016, 11:02:20
Gönderen: ArinFırat
14 Yanıt
3306 Gösterim
Son İleti 09 Ekim 2019, 20:33:52
Gönderen: murat

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal