Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: *** Alfa 156 Yay ***  (Okunma sayısı 761 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BeeLzeBuB

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« : 15 Ocak 2006, 03:26:11 »
Merhaba !...
Aranıza yeni katıldım. 2004 model Alfa 156 TS'ım var. Orjinal lastik ebatları 205x55x16. Ben lastiğin taban genişliği olan 205 ebatını artırmadan 17" jant takmak istiyorum. 205x45x17 uygun gibi geldi. Sizin bu konudaki görüşleriniz ne olur?
Ayrıca şimdilik sadece helezon yay ile yetinmek zorunda olduğum için; araştırmalarım sonucu Alfa 156 için özellikle 30mm ve birkaç yerde de 40mm'lik değişik markalarda yaylar buldum. Sadece tek bir yerde MAXTRAC marka 50mm alçaltan yay buldum. Ancak şöyle bir sorun var; Alfa 156 için önerilen 30-35 mm'miş. Ben 50mm hatta bulursam 60mm alçaltan yay takmak istiyordum. İlk sorum; gerçektende 30-35mm'den daha alçaltan yaylar takmak aracta kısa yada uzun sürede herhangi bir problem yaratırmı, 50mm alçaltan bir yay kullanan arkadaş varmı, öneriyormusunuz?... İkinci sorum; Alfa 156'ım için çeşitli tuning parçalarını temin edebileceğim İstanbul-İzmit-Bursa çevresinde önerebileceğiniz fiyat / ürün / hizmet olarak yerler nerede...
Teşekkürler...

Edited by - BeeLzeBuB on 03/03/2007  12:55:21
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 23:28:50 Gönderen: Sercan Keklik »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.690
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #1 : 15 Ocak 2006, 11:22:38 »
50-60 mm alçaltan yayları amortisrleri de değiştirerek kullanmak daha mantıklı.

Edited by - master on 15/01/2006  11:23:13
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 11:22:38 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

Onur

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #2 : 15 Ocak 2006, 11:34:18 »

Önderin dediği gibi 50 lik yay kullanmaktansa amortisörle komple alçatman daha iyi olacaktır. veya 50 lik yay takıp ince lastik profili seçersin ama oda tehlikeli olabilir ,zıplama yapabilir..


 


 



Edited by - Onur on 15/01/2006  11:37:08
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 11:34:18 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

BeeLzeBuB

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #3 : 15 Ocak 2006, 20:56:35 »
50mm yada 60mm alçaltan yayları takmam durumunda, orjinal amortisörler üzerinde bir değişiklik yapmazsam ne gibi problemler yaşarım? Orjinal amortisörler üzerinde ne gibi bir değişiklik yapabilirim? Bu değişiklikten ötürü bir problem yaşarmıyım? ALFA'lar konusunda fazla bilgi sahibi olmadığım için bazı işlemler ve ALFA'ların hassas noktaları şimdilik gözümü korkutuyor. Bilgi ve yorumlar için teşekkürler, devamını bekliyorum...
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 20:56:35 Gönderen: BeeLzeBuB »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #4 : 15 Ocak 2006, 21:00:24 »

1) Amortisör Şart  Yanlış Uygulamalar Sonucu Aracın Hakimiyeti her an elinizde olmayabilir.


2) 2o5-45-17 diye bi lastik üretilmemektedir..


3) Fabrika 215-45-17 yi Tavsiye etmiş. benzin için daha düşük taban alıyosanız 17 takmanın mantıgı yok.


 


edited : admin

« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 21:00:24 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

BeeLzeBuB

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #5 : 15 Ocak 2006, 21:18:22 »

Hayatımda yaylı bir araç kullandım. 2001 yılından beri genelde kendi yaptığım araçları kullandım. İlk defa bir ALFA sahibi olduğum için forumda sizlere danışmak istedim. Standart amortisörlerle, sportif amortisörler arasındaki farkıda biliyorum. Demekki, sadece yay takarak gezen herkes CAHİL'miş, bunu da şimdi öğrendim... Şimdilik sadece yay takarak alçaltmak istememin sebebi, maddi sebeplerden ötürü ancak yılsonuna doğru COILOVER takabileceğimden dolayı yay ile idare etmek... Bugüne kadar benzinin daha az yakması değil performans artışı karşılığında daha çok yakması için uğraştım. Sanırım bundan sonrada daha az yakması için girişimlerde bulunacağımı sanmıyorum. Benzini düşünüyor olsaydım herhangi bir düşük yakıt tüketimi olan bir araç alırdım. Lastikte taban genişliğini artırmak istemeyişimin sebebini başka merak eden arkadaş varsa söyleyeyim; jant ebatı büyüdükçe dolayışıyla ağırlığı arttıkça çekişin orantılı olarak düşeceği kesin. Ancak lastik taban ebatınında artması aracın çekişini düşüren etkenlerden. En azından lastik taban ebatını daha fazla genişletmeden lastik profilini azaltmak, ki 205 taban bir lastikte yeterli bir lastik genişliğidir...






Edited by - BeeLzeBuB on 15/01/2006 21:25:28
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 21:18:22 Gönderen: BeeLzeBuB »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Onur

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #6 : 15 Ocak 2006, 21:39:31 »

Murat bey bence olaya biraz ön yargılı bakmışsınız. Sercan arkaşımız yanlış lastık seçimi ve fantazik jant tercihleri yüzünden bir olay geçirmiştir ve bunu size söyleyebilcek son kişdir.Arkadaşımızın cevabında bir kötü niyet olduguna katılmıyorum...


Lastik seçimize gelince sercan arkadaşımızın dediği gibi 2o5-45-17  lastik bende hiç duymadım ve bizim arabaların 2.0  17" jantlarlarda tavsiye edilen lastik ebadı 215-45-17 dir. sizde bence lastik seçimizi bu dogrultuda yapmalısınız.


Ama ben sizin yerinizde olsam harçamalarımı daha rahat ve daha fazla yapabilceğim dönemi bekler hiç yaya para vermeden lastik+jant+coiloverlara geçmenizi tavsiye ederim..


 


 

« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 21:39:31 Gönderen: Onur »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #7 : 15 Ocak 2006, 23:54:24 »

benim arabada şu an 215-45-17 lastik-jant ve eibach pro kit yay var..üzerinde de standart ölçülerde ancak gazlı performans amortisörler var..Açıkçası amortisörler ne kadar dayanır bilemiyorum bu duruma..hatta salıncaklar bu sertliğe ne kadar dayanabilirler asıl merakım...Zira araba şu an gerçekten sert ve rahatsız...Bu amortisrleri öldürürsem Bilstein almayı düşünüyorum..


Bu arada Bilstein Mehmet Abimizin de bizzat önerdiği tek amortisör markasıdır.

« Son Düzenleme: 15 Ocak 2006, 23:54:24 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #8 : 16 Ocak 2006, 00:23:33 »
sevgili sercan ve onur 205-45-17 lastik üretilmekte ve tr'de de satılmaktadır. arkımın 406 coupe'sinde var. o da murat arkımız gibi lastiği kalınlaştırmadan 17 jant istiyordu.  bu ebatlarda bir kaç marka lastik  var. bizim ark FULDA taktı. hatta taktırmaya beraber gittik. %100 eminim yani
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 00:23:33 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

master

  • Editore
  • İleti: 4.690
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #9 : 16 Ocak 2006, 00:29:03 »

Koni'yi de unutmayalım derim :)


 

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 00:29:03 Gönderen: master »
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

BeeLzeBuB

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #10 : 16 Ocak 2006, 05:11:26 »

Emeğini esirgemeyip doğru bildiğini yazan vev samimi olan arkadaşlara sonsuz teşekkkürler...

Ancak şu anki problemim amortisör değil. Açıkça belirtmek gerekirse; yılsonuna doğru coilover takmak istiyorum. Bu süre içinde orjinal amortisörler ve sadece yay ile idare etmek durumundayım. Takmak istediğim yaylar; sadece MAXTRAC'ta bulduğum 50mm'lik yaylar. Alfa 156'lar için 30-35mm'in üzerindeki yaylar önerilmiyormuş, ki bunu belirtirkende orjinal amortisörler yada sportif amortisörler diye de bir ibare yok. Şu durumda; 50mm alçaltan yay takmam ve en azından bir yıl kullanmam durumunda orjinal amortisörlerin çalışma yerlerinin değişeceği ve bu sebeple orjinal amortisörlerin ömrünün kısalacağını gözönüne alırsak; orjinal amortisörlerin dışında araçta zarar görebilecek ve ciddi problemler çıkarabilecek başka parçalar olabilirmi? Benimde aklıma ilk gelen salıncaklar olmıştu, kesin zarar görürmü yoksa kullanılma bağlı değişirmi bunu bilemiyorum. Şu anda tel yapmak istediğim 156'mı en azından 50mm basmak ama bunu yaparkende yakın yada uzak gelecekte ciddi sıkıntılara yol açmamak. Orjinal amortisörlerin çalışma yeri ve mesafesi değişeceğinden dolayı ömrünün azalması problem değil, çünkü dediğim gibi coilover kesin takılacak. Ama salıncak yada herhangi bir yürüyeninde ağır, kalıcı, masraflı problemler çıkarırmı acaba? Alfa 156 için 30-35mm yay önerenler sonuçta bunu uydurmuyorlar, araştırmalar sonucu saptanan değerler fakat kullanıcı benim gibi 50mm alçaltmak istiyorsa ve MAXTRAC firmasıda 50mm alçaltan yay üretmişse geriye bir tek soru kalıyor: 50mm alçaltan yay kullanırsam en azından bir sene gibi bir süre içinde (orjinal amortisörler gözden çıkarılmışsa başka) ne gibi problemler çıkabilir, risk ne boyutlarda olur? Bu sorunun, çoğu araçta karşıma çıkabilecek cevabını kesin olarak bilsemde; konu Alfa olduğu ve Alfa konusunda bilgim olmadığı için eksta bir problem ne yaşarım demek biraz daha doğru olabilir sanırım...

Tekrar teşekkürler...



Edited by - BeeLzeBuB on 16/01/2006  05:14:02
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 05:11:26 Gönderen: BeeLzeBuB »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #11 : 16 Ocak 2006, 08:22:03 »

yay kullanımında tavsiye edilen , 30 mm alçaltan yaylar orjinal amortisörler ile beraber kullanılabilir.daha fazla alçaltma durumunda ise amortisörlerin de değişimi.50 mm alçaltan yay kiti ile orjinal amortisörleri kullanırsanız amortisör çok kısa sürede elden çıkar.yayın ve amortisörün çalışma mesafeleri farklı olacağından hem yol tutuş,hem frenajda sorunlar yaşarsınız.bu kanıya nereden vardınız bilmiyorum ama  sadece yay takıp gezmek CAHİLLİK te değil.30 mm ye kadar rahatlıkla sportif yay takabilirsiniz..lastik için ise en uygun ebat 215*45*17 dir.205*45*17 ebat ile sizin ebat arasında yaklaşık çapta 2 cm fark var.215*45*17 takarsanız  aradaki fark sadece 0,65 cm dir ve orjinal ölçüye en yakın ebat tır.

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 08:22:03 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

rikizlerli

  • Membro
  • İleti: 127
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #12 : 16 Ocak 2006, 10:55:05 »

156 dan önce 145 kullanıyordum.orjinal yay ve amortisörlerle 145 156 dan daha alçak bir araba.156 yı aldıktan sonra eicbach prokit 30 mm. taktım.araba görünüş olarak tam istediğim gibi oldu.ancak 156 145 ten daha büyük bir araba olduğu için altı daha çabuk değmeye başladı.145 o kadar  çabuk yere değmiyordu.benim size tavsiyem 30 mm. yi geçmeyin.yayları orjinal 15 inç jantlarla kullanıyorum bundan daha sert 16 ve 17 inç e tahammül edemem.


 

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 10:55:05 Gönderen: rikizlerli »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #13 : 16 Ocak 2006, 16:21:43 »

Kullanım ve konfor konusunda Resul bey ile aynı fikirdeyim..17" jantlar ve 30'luk yaylarla araba gerçekten çok şık duruyor durmasına ama konfor hiç aramayın, hatta 50'lik yaylarla nasıl olur tahmin bile edemiyorum...


Kısa veya uzun vadede ne olur dersenizcevap aslında çok basit, kullanılan yollar ile direk ilgili olarak öm takımın ömrünün kısalması yanında bence daha önemli olan iç mekandaki takırtı tukurtular artacaktır. Düz mantıkla amortisör ve yay grubu, yani süspansiyonun görevi araç gövdesine gelen darbeleri absorbe etmek olduğuna ve siz sportif yay ve amortisör takarak bu absorbe işini azaltacağına göre araç daha fazla darbelere açık olacak, ve tıpkı zincirin zayıf halkası gibi esneyebildiği heryerden esnemeye çalışacaktır. Bunun sonucu da gayet açık, iç mekanda belki de bir daha asla kesemeyeceğiniz tangırtı tungurtular...


 

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 16:21:43 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #14 : 16 Ocak 2006, 17:27:11 »




quote:

Onur wrote:

Murat bey bence olaya biraz ön yargılı bakmışsınız. Sercan arkaşımız yanlış lastık seçimi ve fantazik jant tercihleri yüzünden bir olay geçirmiştir ve bunu size söyleyebilcek son kişdir.Arkadaşımızın cevabında bir kötü niyet olduguna katılmıyorum...


Lastik seçimize gelince sercan arkadaşımızın dediği gibi 2o5-45-17  lastik bende hiç duymadım ve bizim arabaların 2.0  17" jantlarlarda tavsiye edilen lastik ebadı 215-45-17 dir. sizde bence lastik seçimizi bu dogrultuda yapmalısınız.


Ama ben sizin yerinizde olsam harçamalarımı daha rahat ve daha fazla yapabilceğim dönemi bekler hiç yaya para vermeden lastik+jant+coiloverlara geçmenizi tavsiye ederim..


 


 



 


yanlış jant seçimi degil onurcum Yanlış lastik. Param varken bi lastige o kadar para verilmez diye salaklık ettim kazanın asıl sebebine gelince;


önlerde 15 slicks arkalarda 18 lerle gezersen arabanın burnu yerde arkası havada oluyo malum her türlü fren mesafen zaten uzuyorki benim kazada fren yok :) karışık biraz yani..




« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 17:27:11 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #15 : 16 Ocak 2006, 17:29:15 »




quote:

anIL(34an623) wrote:

sevgili sercan ve onur 205-45-17 lastik üretilmekte ve tr'de de satılmaktadır. arkımın 406 coupe'sinde var. o da murat arkımız gibi lastiği kalınlaştırmadan 17 jant istiyordu.  bu ebatlarda bir kaç marka lastik  var. bizim ark FULDA taktı. hatta taktırmaya beraber gittik. %100 eminim yani



dogrudur işte abi bi kaç markada vardır kullanılmayan lastik tipi cünkü 2 o olay ise 215-205 arasında sadece tabanla bitmiyo olay.


205  takıldıgında çap düşüyor buda çamurluk arasının açılmasına sebep oluyo o zaman nolucak daha çok düşüren yay gerekcek bu seferde Her kmde dönme sayısı artıcak buda km saatinde sapmalara neden olucak.

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 17:29:15 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #16 : 16 Ocak 2006, 17:34:17 »

bu arada msgım editlenmiş.


daha önce yaylı araç kullandınızmı? kullandıysanız kaç mm? benim araçta 3o luk eibachlar vardı sonra kestik amortsitör tablasını düşürdük ve 5o lik yaptık tabi sekmeler oluştu ama hiç bi tümsege düz şekilde giremiyodum alfa 156ların altları özellikle karter koruma ve egsoz oldukça aşagıda 5omm hatta 6o mm istiyorum demişsiniz bu yüzden soruyorum benim ne kadar aracıma sahiplendigimi herkes bilir sonuçta ama 5o lik yaylarlaki bende 18" vardı şaseyi sürtüyodum. siz 17 diyosunuz çap dahada ufak dahada aşşagıda olucak peki garajınıza veya bulundugunuz ilçede rahatlıkla gezebilicekmisiniz?

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 17:34:17 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

BeeLzeBuB

  • Ziyaretçi
*** Alfa 156 Yay ***
« #17 : 16 Ocak 2006, 21:05:18 »

gönderen: halil... Gönderilme Tarihi - 16/01/2006 : 08:22:03

yay kullanımında tavsiye edilen , 30 mm alçaltan yaylar orjinal amortisörler ile beraber kullanılabilir.daha fazla alçaltma durumunda ise amortisörlerin de değişimi.50 mm alçaltan yay kiti ile orjinal amortisörleri kullanırsanız amortisör çok kısa sürede elden çıkar.yayın ve amortisörün çalışma mesafeleri farklı olacağından hem yol tutuş,hem frenajda sorunlar yaşarsınız.bu kanıya nereden vardınız bilmiyorum ama sadece yay takıp gezmek CAHİLLİK te değil.30 mm ye kadar rahatlıkla sportif yay takabilirsiniz..lastik için ise en uygun ebat 215*45*17 dir.205*45*17 ebat ile sizin ebat arasında yaklaşık çapta 2 cm fark var.215*45*17 takarsanız aradaki fark sadece 0,65 cm dir ve orjinal ölçüye en yakın ebat tır.

**********************************

Varolan orjinal amortisörleri değiştirmeden yay değişimi ve aracı alçaltmak için ben CAHİLLİK demedim. Dün bir arkadaşın yorumundan yola çıkarak yazmıştım. Ancak daha sonradan o mesaj editlendiği için sanki ben CAHİLLİK demişim gibi görünebilir. Bunu belirtmek istedim.






Edited by - BeeLzeBuB on 16/01/2006 21:08:56

Edited by - admin : Bold karakter kullanmayınız lütfen..
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 21:05:18 Gönderen: BeeLzeBuB »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.736
    • Çevrimdışı
*** Alfa 156 Yay ***
« #18 : 16 Ocak 2006, 23:28:50 »

Evet ilk Cahillik Kelimesini ben kullandım halada söyledigimin arkasındayım Madem bi şeyler yapılıyor Prof. olarak yapılması gerekiyor siz canınızı düşünmüyo olabilirsiniz ama trafikte tek sizde yoksunuz 5o lik yayla Trafikte amortisörsüz gezmek size sadece amortisör patlatmanızla sonuçlanmıcak. Yolda en ufak bi kasisde amortisörleriniz yetersiz kalıcak.-5omm den bahsediyoruz ve ben konisiz ve koniyle farkları cok açık açık gördüm. Amortisör patlasın gitsin olmuyor araç esnediginde amortisör yetersiz kaldıgında gidip zaten amortisör alıcaksınız. Bu sefer 2. kez sök tak parası ve rot parası vericeksiniz.


2o5 Lastikdeki takıntınızı hala anlıyamadım Sebebi nedir? daha az benzin? veya hızlanma açısındanmı ufak tabanlı lastik seçiyosunuz? Aracın Konfigirasoyunun degiştirme isteginiz görüntü amaçlımı? yoksa performans amaçlımı? veya her ikisi?


sonuçta isteklerinizi yazarsanız herkes daha detaylı bilgi verir.

« Son Düzenleme: 16 Ocak 2006, 23:28:50 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal