İlk çıkanlar versiyonlar 150 BG idi, daha sonra yazılım ve mekanik olarak iyileştirme (o zamanlar yeni çıkan 156 TS motoru) yapıldı 155 BG yükseldi. Sonra egzoz emisyon yasasındaki değişiklikler nedeni ile 150 BG düştü.
145 ve 146'lar da makyaj gören modeller.
İlk çıkanlarda kapı ve orta konsolda yatay havalandırma delikleri varken makyaj ile birlikte orta konsolda yer alan havalandırma deliklerinin olduğu kısım yekpare oldu ve kapı ile orta konsoldaki havalandırma delikleri yuvarlak oldular. İşçilik ve yalıtımda da hafif iyileştirmeler yapılmıştı.
Dış makyajda ise ilk çıkan modellerde tamponlar iki parça ve iki renkli iken makyajlılarda tamponların şekli değişti ve tamamı ile gövde renginde idi. Ayrıca sis farları yuvarlak oldu, ön ızgara farklılaştı. Bu arada ilk çıkan 145 ve 146'ların ön ızgaraları da farklıdır.