Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta Vites Geçiş Sarsıntı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

drksimsek

Arkadaşlar merhaba,
3 gün önce 2011 multiair 2.el bir Giulietta aldım.Aracın daha önceden baskı balata debriyaj sistemi  garantiden değişmiş hidrolikte sızıntı varmış servis tüm sistemi değiştirmeyi uygun görmüş.Debriyaj daha yumuşak hale gelmiş aracı aldığım kişi öyle söyledi ben önceki halini bilmiyorum.Benim sıkıntım 1. 2. ve 3. viteş geçirlerinde sarsıntı olması.4 5 6 böyle bir sıkıntı yok hani ilk defa arabayı kullanmayı öğrendiğimizde debriyaj gaz ayarını yapamayız da vites geçişinde sarsıntı olur öyle birşey oluyor 6 yıldır araç kullanıyorum farklı bir çok araç kullandım bu ayarı yapamadığımı sanmıyorum sizce bu neden kaynaklanıyor olabilir acaba vites geçişlerine ben alışamamış olabilir miyim yoksa yine aynı sistemde bir sorun mu vardır?

drksimsek

Evet araç manuel, debriyajdan yavaş da çeksem hızlı da çeksem bir sansıntı hissediyorum 4 5 6 da bu olmuyor hani yağ gibi derler ya aynen öyle hiç bir şey olmuyor fakat dediğim gibi sadece 1 2 ve 3 de var bu durum.