Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 2.0 TS harareti

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

beyce

Radyatoru temizletmedim henuz. Temizletip sonra bakicam duruma. Ama soyle bi detay var aksam hava aoguk oldugunda yapmiyor otobanda eger aksam yoldaysam?? Bu biseyi degistirr mi?

Alfadanadam

Değiştirir, akşam serinliğinde soğutma suyunu soğutabilme işi tıkaşı radyatörde daha kolay oluyor. Yani soğutma için gündüz 3 birim lazımken akşamları 2 birim yeterli olabiliyor. Radyatör ihtimali güçlendi benim gözümde. Ancak radyatör temizliği değil değişim düşünmelisiniz bence. Radyatör çok önemli bir parçadır, yolda bırakmakla kalmaz ciddi masraf açar başınıza.

Tapatalk


beyce

Bi anlasmazlik oldu benden dolayi. Motora rektefe yaptirdim ben yeni ve radyatorum de yenilendi?

Alfadanadam

Bu durumda en kısa zamanda rektefiyeyi yapan ustanıza gideceksiniz. Ciddi bir sorun olabilir.

Tapatalk


beyce

Usta izmirde ben adanaya getrdim arabayi. Ya bu neden olur ki ? Ekskklik nerde olabilir acaba termostat??

Alsift140

You are not allowed to view links. Register or Login
Usta izmirde ben adanaya getrdim arabayi. Ya bu neden olur ki ? Ekskklik nerde olabilir acaba termostat??
Aynisi basima geldi arac su eksiltiyormu benim hortumlardan biri patlakti degistirdim duzeldi hem kaciriyor hemde sisteme hava aliyormus

beyce

Millet selam. Aracın hararet sorınu için ustaya gittim. Radyatörün 1.6 motorunkinden olduğunu benim arac 2.0 diye yetersiz olduğunu söyledi. Böyle bi durum var mı cidden? Fark ediyor mu ?

octinum

Alfa'da farkediyor mu bilmem ama normalde tabii ki farkeder. Yeni tasarladığımız otobüslerde canımız çıkıyor sorunsuz soğutmayı sağlayacağız diye, araç her koşulda zorlansın diye binlerce kilometre test ediyoruz, yeri geliyor araç sadece belirli bir rampada, belirli bir hızın altında istediğimiz gibi soğumuyor diye normalde spesifikasyonları karşılayan radyatör tasarımını değiştiriyoruz.

Benim anladığım, arabanızda yağa su karışması, suya yağ karışması, egzozdan aşırı mavi duman veya çekiş düşüklüğü filan yok. Soğutma suyu sıcaklığınız aşırı yükseliyor, yükselince buhar basıncı aşırı artıyor, sıcaklık yüksek kaldığı sürece de taşma kabının kapağından veya Allah korusun soğutma sisteminde zayıf bulduğu başka bir yerden buhar olarak suyu eksiltiyor. Böyle devam ederseniz soğutma sisteminizin zayıf kalan yerlerini tek tek patlatacaksınız diye korkuyorum.

Onur ÖZTÜRK

2. 156'mı kullanıyorum. ikisinde de motor ısındıktan sonra 70-90 arasında uzun yolda çakılı kalıyor ibre. Ayrıca benzin yada lpg farketmez, kışın motor ısınana kadar yoğun ısındıktan sonra sigara dumanı gibi tatlı tatlı tüten bir beyaz buhar göreceksiniz. Ona da takılmayın, o da normal.
Araçlarımız anormal ve bu anormal düzende bu olanlar normal, ne yapalım :)
                                                                                                                           Stile Italiano

admin

İki konu birleştirildiğinden bu başlık kapatılmıştır.
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.