Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Alt takım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Makineci

Merhaba arkadaşlar.Aracımın alt takımlarında sıkıntı varmış ses yapıyor.Bende değişmeyen parçası kalmasın diye set halinde almak istiyorum.Biriyle görüştüm teknorot ürünlerle değiştiricem.Ellerinde var mı diye bir aradım konuşurken 1.6 ts ile 2.0 ts nin alt takımları aynı zaten dedi.Konuştuğum kişinin de yaşı ufaktı bilirmi bilmezmi emin olamadım siparişi vermedim.Sizlere bir sormak istedim 1.6 ile 2.0 ın parçaları aynımıdır.İşim dolayısıyla Sivas'tayım olmazsa bana eziyet olucak burda al dene geri gönder.Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.Birde aracım 155 beygir olarak gitmiyor.Bir arkadaşımla denedik 110 beygir dizel focustan yavaş gidiyor şuan.Benden önceki sahibi aracı hor kullanmış.Aracı eski performansına döndürmek için neler yapılabilir.Takımları hallettikten sonra komple motora girme düşüncem varda.

tunerviper

Aynı bir fark yok. Hatta 2.5 v6 bile çoğu parçası aynı
Turbo Twin Spark

tunerviper

performans için öncelikle araç hiç bilgisayara bağlanıp bir hata olduğuna bakıldı mı?
İkinci olarak kompresyon testi yapılabilir. Test sonucuna göre motora girme yada sorunu başka yerlerde arama yollarına bakılabilir.
Bu arada sorun sadece motor kaynaklı da olmayabilir. Debriyaj balata durumu nedir kaçırma yapıyor fakat anlamamışta olabilirsiniz.
Turbo Twin Spark

Makineci

Debriyaj set olarak değiştirilmiş benden önceki sahibindeyken.1 ay kadar olmuş faturalarını vermişti.Aracı bilgisayara bağlattım enjeksiyon zamanları çok yüksek demişti usta.Lambda sensörüydü sanırım hatalıymış orjinaliyle değiştirttim.Birde rölanti dalgalanması yapıp stop ediyordu araç.Boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerekiyor dediler onu temizlettim.Stop etmesi geçti fakat motor soğukken dalgalanma devam ediyor.Isınınca düzeliyor.Aracı aldığım gibi yağını suyunu değiştirdim trigeri yeni demişti önceki sahibi ama riske girmedim onuda değiştirttim.Başka da bir işlem yaptırmadım motora.

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
Debriyaj set olarak değiştirilmiş benden önceki sahibindeyken.1 ay kadar olmuş faturalarını vermişti.Aracı bilgisayara bağlattım enjeksiyon zamanları çok yüksek demişti usta.Lambda sensörüydü sanırım hatalıymış orjinaliyle değiştirttim.Birde rölanti dalgalanması yapıp stop ediyordu araç.Boğaz kelebeğinin temizlenmesi gerekiyor dediler onu temizlettim.Stop etmesi geçti fakat motor soğukken dalgalanma devam ediyor.Isınınca düzeliyor.Aracı aldığım gibi yağını suyunu değiştirdim trigeri yeni demişti önceki sahibi ama riske girmedim onuda değiştirttim.Başka da bir işlem yaptırmadım motora.

Enjeksiyon zamanları çok yüksek ise zenginde çalışıyor motor. Debimetre deneme imkanı var ise başka bir debimetre ile deneyin.
Turbo Twin Spark

Makineci

Lambda sensörünü değiştirince düzeldi o durumda yazmayı unutmuşum.Normal yani şuan enjeksiyon zamanları.

ArinFırat

hava filtresi ve bujilerin bitik olması performansı önemli oranda etkiler. çözüm yoluna ucuzdan başla  ;) bu arada aracınız lpg li ise bilgisayara her bağlattığınızda lambda sensörü arızası gösterir,her seferinde lambdayı değiştirmeye kalkmayın sakın :)

Makineci

Aracı aldığımda usta aracın hiçbirşeyine bakmadan bana bir set buji getir demişti.Ondan sonra kontrol et dediğimde git yenisini getir diyor.İşinide çok iyi yaptığı için birşeyde diyemiyorumda inatla bujiler bitikmi değilmi baktırtamadım adama.Bak diyorum bitikse alayım yok git al diyo.Bujileride tam alıcaktım yanımda 2004 modem mercedes in bujilerini 110 liraya değiştirtti adam benim bujiler 350 lira tutunca sinirlendim almamıştım.Hava filtresini en yakın zamanda değiştirticem ama teşekkür ederim.Bujileride napıcam bilmiyorum aradım bir kaç yeri hepsi birbirini kötülüyor.Orjinal NGK marka bujiler için 350 lira fiyat aldım dedim diğer tarafta 120 lira gibi fiyatlara veriyorlar onlar motorsiklet bujisi arabana koymaya için elveriyorsa ben o bujileri 80 liraya satayım sana dediler.Sonra buji mevzusunu açmadım bir daha.

Alfadanadam

Ucuza verdikleri gerçekten motosiklet bujisi. İsterseniz adamlardan o bujilerin kodlarını isteyin ve internetten çok kısa bir araştırma yapın. Kendiniz de görürsünü.iz zaten.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


tolga_ozhan

Orjinal buji takımı en son 340 TL gibi birşeydi. Ben orjinal dışında bir bujiyi TS motorda hiç kullanmadım. Fakat muadil konusunda tercih, sizin tercihinizdir.

Sercan Keklik

You are not allowed to view links. Register or Login
Ucuza verdikleri gerçekten motosiklet bujisi. İsterseniz adamlardan o bujilerin kodlarını isteyin ve internetten çok kısa bir araştırma yapın. Kendiniz de görürsünü.iz zaten.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

ufak bujiler vespa bujisi :) daha dün aldım taktım motora :D
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

Alfadanadam

Bir ara küçükleri Honda Dylan, Büyükleri de Opel astra bujileri veriyorlardı. Tak birşey olmaz diyo bir de...Hırrrrr.