Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Selespeed devir aralığı ve hızı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hiktor

Merhaba,
Aracım benim için yeni olduğundan alışmaya ve tanımaya çalışıyorum. 5. viteste, Motor 3000 devirde ve aracın hızı 100 km/s. Bu bana az geldi ve diğer araçlarla karşılaştırdım. Alfa 156 2.0 TS düz vites araçta 5 vites, 3000 devirde 120 Km/s hız mavcut. Toyota yaris 1.3 Otomatik vietslide son vites, 3000 devirde 130 Km/s görmekteyim. Bu devire göre benim aracımın diğerlerinden kat kat fazla yakması anormal durum olmasa gerek. Aslında araç 6. hatta 7. vitesi bile istiyor. LPG ile km de 33 kuruş yakıyorum ve aşağı çekmek için olmadık taklalar atıyorum. Bu durumda daha fazla ekonomi yapmak için uğraşmayayım mı?
1985 Sprint 1.5 Boxer (Siyah)
1985 Sprint 1.5 Boxer (Kırmızı)
1986 Sprint 1.5 Boxer (Sarı)
1990 33 1.5 Boxer (kırmızı)
1994 155 2.0 TS (Kırmızı)
1996 146 1.6 Boxer (Siyah)
1998 156 2.0 TS (Yeşil)
1999 156 1.6 TS (Yeşil)
2000 2.0 TS SS (Nuvola)
2008 159 1.9 JTDM QTronic (Füme)
(Sadece Alfa olanlar. 3-5 tane de diğerleri...)

TRUPHASE

#1
3000 de iken 100'ün üzerinde gidiyor bir daha kontrol ediniz.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

dnr1

#2
manuel 2.0 156 3000 devirde 100 yapmaktayım yanlışınız var
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

tufanfb

#3
selespeed 2.0 benim aracım. 3.000 devirde 110-120 arası bir hızda gidiyorum

eddieirvine

#4
2.0 156 manuel ile 2700 devir civarında 100 e ulaşıyor.3000 devirde 110-120 arasında.

Tuncay Nergis

#5
1.6 TS:

- 2750 devirde 90km/h
- 3000 devirde 115-120km/h

seljuk11

#6
2.0 ts 156 ile 5.vites 3000d/dk  110-120 arası

oknr

#7
benim 156 selespeed aracım 34 lt lpg ile ortama 270-280 km yapıyor ama sürat şehirdışı 180, şehir içi karışık ekonomik kullanım olmadan

Tuncay Nergis

#8
Ben 3000 deviri biraz sallamışım geçen sefer, dikkat ettim 100 ü biraz geçince 3000'i geçiyor.

Ama o biraz geçtikten sonra kopuyor... Geçen gün trafik açıldı öndekiler hızlandı falan diye trafiğin normal akışında gideyim dedim her zamanki gibi. Bi de baktım ibre 160 olmuş, meğer önümdeki eleman şeridi boş görünce kaptırmak istemiş, ben de arkadan trafik açıldı diye sevine sevine gidiyorum

burakaltun

Hızda lastik ebatları cantlarda önemli stok halde bendede 3000devirde 103-105 arası


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi