Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfa156 selespeed stop etme sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

poseidon

merhaba aracım 156 selespeed 2005 model.Zaman zaman istop etme sorunu var . mesela bir kırmızı ışıkta duruyorum istop ediyor. çalıştırıyorum vitesi 1e takıyorum yine istop ediyor 1-2 denemeden sonra sorunsuz devam ediyorum.  sürekli olan bişey değil ama can sıkıcı . istop etme yalnızca viteste oluyor. benzin ya da gaz sıcak ya da soğuk motor fark etmiyor. (gaz kelebeği temizlendi. krank sensörü denendi,rolanti programı yüklendi ama çözüm olmadı) daha önce başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim.

starved

Bizde de aynı problem var. Rölantide beklerken bir anda deviri kaçırıyor ve stop ediyor. Yahut frene sert bastığımızda stop ediyor.  Yabancı forumlarda krank sensörü bozulmuş değişecek deniyor. Nasıl denediniz acaba?

Sercan Keklik

her seferinde stop etmiyor ise, Şase kabloları ve rölesi oksitlenmiş olabilir gözden geçirilmeli ve daha güçlü bir şase kablosu ile destek yapılmalı
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
159 JTD Ti

poseidon

You are not allowed to view links. Register or Login
Bizde de aynı problem var. Rölantide beklerken bir anda deviri kaçırıyor ve stop ediyor. Yahut frene sert bastığımızda stop ediyor.  Yabancı forumlarda krank sensörü bozulmuş değişecek deniyor. Nasıl denediniz acaba?

Merhaba starved krank sensörü küçük bir parça. yenisi takıldı denendi yine aynı şey oldu . işi çözmedi yani

poseidon

You are not allowed to view links. Register or Login
her seferinde stop etmiyor ise, Şase kabloları ve rölesi oksitlenmiş olabilir gözden geçirilmeli ve daha güçlü bir şase kablosu ile destek yapılmalı

şase kablosu ile ilgili bir işlem yaplmadı. (gerçi şase kablosu ne onu da bilmiyorum da) ama işlem yapılmadı ustaya bir sorarım teşekkür ederim