Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



156 Yol tutuş

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ATA

Amortisörlerinizim sağlam olduğunu düşünürsek en yumuşağa alip öyle denemenizi tavsiye ederim. Benim 156da şu an koniler en yumuşakta ve oem yaylar var. Konfor ve yol tutuş muazzam. Tek sorun leylek :)


You are not allowed to view links. Register or Login
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Amortisörlerinizim sağlam olduğunu düşünürsek en yumuşağa alip öyle denemenizi tavsiye ederim. Benim 156da şu an koniler en yumuşakta ve oem yaylar var. Konfor ve yol tutuş muazzam. Tek sorun leylek :)


You are not allowed to view links. Register or Login

Leylek gibi durmasını istemem açıkcası:)

Problem yok diye düşünüyorum, çünkü asfalt yollarda sıkıntı yaşamıyorum. Sertlik ayarını kendim yapabilir miyim? Yapalım derken başımıza iş almayalım :)


tayfun

Bence biraz daha kullanıp araca alisin ve onu iyice tanıyın. Ondan sonra aracinizla oynayın. Huyunu suyun iyice bi öğrenin ondan sonra işe girişin.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence biraz daha kullanıp araca alisin ve onu iyice tanıyın. Ondan sonra aracinizla oynayın. Huyunu suyun iyice bi öğrenin ondan sonra işe girişin.

GT-I8160 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Haklısınız, teşekkür ederim :)