Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Aküsüz Bagaj Açma

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Adza

Arkadaşlar merhaba,

Kafaya takmış durumdayım, akü takılı değilken vs. acil durumlarda bagaj koltuğun altındaki bir pimden açılıyor biliyorum. Başka 159 larda tecrübe ettim hatta sahipleri oldukça şaşırdı. Ama benimkinde yok. Konusu geçmişti zaten :) Bulamıyorum. Bildiğim kadarıyla 2.bir yedeği yok. Belki bilmediğim bir şey vardır diye sorayım dedim.

İyi forumlar  :alfisti: :alfisti: :alfisti: :alfisti:

Erkay KAHYA

Aradığınız ip, sol taraf (Sürücünün arka tarafı) arka yolcu koltuğu oturma kısmında.
Kapı eşik plastiğinin koltuk zemin döşemesi kesimindeki noktadan elinizi soktuğunuzda hissedersiniz.
Kaybolacak bişey değil bayağı şaseye kaynaklı sabitlenmiş çelik telden bahsediyoruz.
Akü devre dışıyken başka bir yöntemle açılacağını sanmıyorum.
(Arka koltuk sırt kısımlarını yatırarak da bagaja ulaşabilirsiniz.)

hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar merhaba,

Kafaya takmış durumdayım, akü takılı değilken vs. acil durumlarda bagaj koltuğun altındaki bir pimden açılıyor biliyorum. Başka 159 larda tecrübe ettim hatta sahipleri oldukça şaşırdı. Ama benimkinde yok. Konusu geçmişti zaten :) Bulamıyorum. Bildiğim kadarıyla 2.bir yedeği yok. Belki bilmediğim bir şey vardır diye sorayım dedim.

İyi forumlar  :alfisti: :alfisti: :alfisti: :alfisti:

Koltuğun altına kaçmıştır. Benimde koltuğun altında.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Adza

Hocam deli oldum ya, koltuğu sökecektim nerdeyse :D
Takıntı haline getirdim resmen :D

Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
Aradığınız ip, sol taraf (Sürücünün arka tarafı) arka yolcu koltuğu oturma kısmında.
Kapı eşik plastiğinin koltuk zemin döşemesi kesimindeki noktadan elinizi soktuğunuzda hissedersiniz.
Kaybolacak bişey değil bayağı şaseye kaynaklı sabitlenmiş çelik telden bahsediyoruz.
Akü devre dışıyken başka bir yöntemle açılacağını sanmıyorum.
(Arka koltuk sırt kısımlarını yatırarak da bagaja ulaşabilirsiniz.)

Aynen, başka 159 larda buldum zaten sıkıntı o :D benimki derinlerde sanırım

Rotweiler

Ucunda bir halka var. O halka düğümlü ve plastik ile kaplı el kesmesin diye. Plastik koltuk sürtünmesinden kopmuş ve geriye kaçmış olabilir. En mantıklısı bu gibi durumlar için arka koltuğun bagaja açılan kolçak arasındaki gözünü AÇIK(kilidi açık konumda) bırakmak. Koltukları da tamamen yatırarak(Erkayın da dediği gibi) ulaşabilirsiniz. Zaten daha da ulaşamıyorsanız, ulaşmayın kalsın öle :D
Anyone can drive a fast car, but only few can drive a car fast.
|||||||||||||||

Adza

geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login
geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Bu arada bir tavsiye.
Koltuğun alt kısmını sökmeye, yerinden oynatmaya çalışmayın. (Sırt kısmı olmayan yeri.)
Tek kullanımlık tırnaklarla beslemişler.

Adza

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Bu arada bir tavsiye.
Koltuğun alt kısmını sökmeye, yerinden oynatmaya çalışmayın. (Sırt kısmı olmayan yeri.)
Tek kullanımlık tırnaklarla beslemişler.

Bunu soylediginiz iyi oldu. Hirs yapip sokme ihtimalim vardi :D
Teşekkür ederim

hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Bu arada bir tavsiye.
Koltuğun alt kısmını sökmeye, yerinden oynatmaya çalışmayın. (Sırt kısmı olmayan yeri.)
Tek kullanımlık tırnaklarla beslemişler.

Benimkini mecbur söktük Erkay. Tırnağın biri çatlak şu an. Altına anahtar düştü kemer tokadının olduğu yerden.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Erkay KAHYA

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Bu arada bir tavsiye.
Koltuğun alt kısmını sökmeye, yerinden oynatmaya çalışmayın. (Sırt kısmı olmayan yeri.)
Tek kullanımlık tırnaklarla beslemişler.

Benimkini mecbur söktük Erkay. Tırnağın biri çatlak şu an. Altına anahtar düştü kemer tokadının olduğu yerden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Geçmiş olsun.
Arka koltuk alt kısmı sökülüp takılınca ses yapmaya başlıyor.
İçten içe kemirdi beni. Sonunda çözüm; parça no: 50500769 (koltuk klipsi)
Tanesi 10 - 15 TL lik bir klips. (sağ sol iki tane alınmalı.)
Servisten de tedarik edebilirsiniz.


hi_cazz


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçenlerde bi akü kutup başını söktüğümden beri aklımdaydı bu mevzu :D
aynen öyle :D amma dert ettim bagajı yahu :D

Bu arada bir tavsiye.
Koltuğun alt kısmını sökmeye, yerinden oynatmaya çalışmayın. (Sırt kısmı olmayan yeri.)
Tek kullanımlık tırnaklarla beslemişler.

Benimkini mecbur söktük Erkay. Tırnağın biri çatlak şu an. Altına anahtar düştü kemer tokadının olduğu yerden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Geçmiş olsun.
Arka koltuk alt kısmı sökülüp takılınca ses yapmaya başlıyor.
İçten içe kemirdi beni. Sonunda çözüm; parça no: 50500769 (koltuk klipsi)
Tanesi 10 - 15 TL lik bir klips. (sağ sol iki tane alınmalı.)
Servisten de tedarik edebilirsiniz.

Benimki ses yapmadı Erkay. Yapacak olursa alırız. Zaten bir ara Aracın içindeki klipslerin hepsini değiştircem.


Sent from my iPhone using Tapatalk


cAn16

159 sahibi arkadaşlardan rica etsem bu telin çalışmasını videoya kaydedip gönderebilir mi ?

Fotoğraf falan da olur . Maksat teli nasıl yakaladığımız. Koltuğu kaldırmak gerekiyor mu gerekmiyor mu ?

Diyeceksiniz ki ne alaka ? Teknik detay lazım oldu da  8)

:alfisti:
2008 Blackline 147 - 1.6 TS 120Hp
2014 Alfa Beyazı Giulietta 1.4 TB TCT 170Hp
2006 Jamara Black 156 1.6 TS Distinctive 120Hp

Adza

Uğur Abi' ye söyledim abi burdan da yazayım.
Eğer standart dışı bir durum söz konusu değilse araçta, sol altta plastik kısım var koltuğun dibinde onun ve koltuk minderinin ara 3 cm kadar altında

sf 102
You are not allowed to view links. Register or Login