Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Direksiyon Sesi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

wolkanku

Herkese selamlar,
159 sahiplerine bir sorum olacak, direksiyonu tam sağa tam sola çevirirken arabanın içinde çok çok kısık sesli bir vızıltı gibi ses oluyor mu?

alfaowner'da araştırdım, direksiyon pompası probleminden bahsedilmiş ama onlarınki takırtı tukurtu gibi sesler, benim dediğim sadece vızıldama gibi.

yardımcı olabilirseniz sevinirim.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

alfistahakan

Bence pompadan geliyor.Takırtı tukurtu amortisör takozlarından yapar.
Hakan
Forever Alfa

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Bence pompadan geliyor.Takırtı tukurtu amortisör takozlarından yapar.
yurtdışındaki araçlarda direksiyon hidroliğinin içine mıknatıs sokup tam sağ tam sol yaptıklarında metal parçaları toplandığını ve direksiyon turlarındaki takırtının son bulduğunu belirtmişler ama benim duyduğum ses bu değil.
mini cooperların direksiyonunu çevirince gelen vızıltının epey bir kısık hali..
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

SertackeS

vızıltıdan bişey olmaz. allah beterini yaşatmasın. ben direksiyon kayışımıdır nedir o koptuğu için yolda kalmıştım 159la  ;D
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
vızıltıdan bişey olmaz. allah beterini yaşatmasın. ben direksiyon kayışımıdır nedir o koptuğu için yolda kalmıştım 159la  ;D
işte belki öyle şeylere alamettir diye bir sorayım dedim :))
yani herkesin 159'unda o vızıldama varsa sıkıntı yoktur ama sadece bende varsa garip olabilir :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

SertackeS

ben zaten 159la yolda yaptığım kmden daha çoğunu çekiciyle yaptım :)))
_________________________
2004 156 2.0 Selespeed
2006 159 1.9JTD Distinctive
2007 147 1.6 Collezione
2007 GT  1.9JTD Q2
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive beyaz
2011 Giulietta 1.6JTD Distinctive kırmızı

agucba

Bildiğim, hidrolik direksiyonlu araçlarda direksiyon tam sağ veya tam sola çevrildiğinde az veya çok bir vızıldama sesi gelir ve bu da direksiyon pompasının basıncı ve içindeki hidroliğin durumu, seviyesi ile ilgili bir durum. Eğer ses yüksek ise o zaman direksiyon hidroliğinin seviyesini bir kontrol etmek gerekir diye düşünüyorum.

///////////////

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Bildiğim, hidrolik direksiyonlu araçlarda direksiyon tam sağ veya tam sola çevrildiğinde az veya çok bir vızıldama sesi gelir ve bu da direksiyon pompasının basıncı ve içindeki hidroliğin durumu, seviyesi ile ilgili bir durum. Eğer ses yüksek ise o zaman direksiyon hidroliğinin seviyesini bir kontrol etmek gerekir diye düşünüyorum.
güzel bilgi abi, yakın zamanda kontrol ettireyim.

You are not allowed to view links. Register or Login
ben zaten 159la yolda yaptığım kmden daha çoğunu çekiciyle yaptım :)))
herşeye rağmen alfa demişsiniz helal olsun :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

Benimkinden de çok kısı seste bir vızıldama geliyor Volkan.
Ama araçta ve dışarıda hiçbir şekilde ses olmaması gerek hafif gürültülü ortamlarda dahi duyulmuyor bu.

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Benimkinden de çok kısı seste bir vızıldama geliyor Volkan.
Ama araçta ve dışarıda hiçbir şekilde ses olmaması gerek hafif gürültülü ortamlarda dahi duyulmuyor bu.
aynen, demek istediğim buydu işte.hafif müzik ya da trafik gürültüsü vs. hissedilmiyor.
çok sessiz bir yerde park ederken duyuluyor :)
yayları taktırdım ya ondan daha hassaslaştım :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

master

Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.
önder süpersin, bu başlığı görünce önderden cevap gelir diye düşünmüştüm daha açarken :)
hazne değişimi süresi ve ücreti ne oldu?
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Alper

Valla en son Yılmaz abi her şeyini kontrol etti daha 2 hafta falan oluyor işte hiçbir sorunu yok dedi.
Sadece ön balatalarımın değişme zamanı geldi ama ben hala bulamadım aldığım Brembo balatalarımı off.
keşke beklemeyeyip arkaları değiştirirken önleride değiştirseydim yaa :(

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.

Önder senin araç kaç modeldi..?
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

fevkalbeser12

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.

Önder senin araç kaç modeldi..?

2007 model Önder'in araca niyetliyim ya o yüzden alabildiğim kadar bilgi alıyorum:)
Araba markalarından bir insan yaratmak istesek toyota beyni, aston martin yüzü, cadillac karnı ve alfa romeo bu insanın kalbi ve ruhu olur...
                         jeremy clarkson

Anıl

Tam sağ-tam solda vızıltı sesi normaldir,bu konumlarda basınç max. çıktığı için ses biraz daha fazla olur,bu pompanın sesidir,zorlanmaktadır,zaten tavsiyelerde de mümkün olduğu kadar direksiyonu en dip noktalarda uzun süre tutulmaması istenmektedir...Birde aracı parkettiğinizde tekerlekler herzaman düz konumda olmalıdır,dönük durumda olursa direksiyon kutusunda hidrolik basıncını hapsetmiş oluruz,bu da keçelerin ömrünü kısaltır. Ama aracı çalıştırdınız,kayış sesine benzer yüksek seviye de bir ses geliyorsa,ısınınca bu ses belirli sürede kesiliyorsa ilk bakılacak yer hidrolik direksiyon haznesindeki hidrolik yağı sevitesidir,azaldığında pompada ses yapar!Bende böyle bir sorun vardı senede bir bu sesi yapıyordu,hazneyi açtığımda seviye düşük oluyordu,ustam hazneye baktı kaçak yok,kutuda kaçak vardır büyük ihtimal dedi. Birgün açtım kaputu hidrolik kokusu geliyordu,haznenin civarını söktüm,hazneden çıkan hidrolik hortumunun kelepçe tarafında hafif çatlak vardı,hortumu değiştirdim sorun kalmadı,servise kalsak belki direksiyon kutusu revizyon olacaktı o da 300-400TL maliyetli birşey,meğersem basit bir hortummuş sorun!
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

ku2

Şunu söylemek istiyorum..
2007 model bir arabada..Hem de 159 gibi bir arabada, ben bu tarz arızaları çok garip karşılıyorum.. Bence olmamalı. 5-6 yaşındaki bir arabada bu tarz sorunlar yaşanmamalı.
Tamam çok güzel yol tutuyor, virajda fren destek sistemi, vs..vs..
Araç dolu.. Ancak bu tarz sorunlar beni maalesef soğutuyor.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Şunu söylemek istiyorum..
2007 model bir arabada..Hem de 159 gibi bir arabada, ben bu tarz arızaları çok garip karşılıyorum.. Bence olmamalı. 5-6 yaşındaki bir arabada bu tarz sorunlar yaşanmamalı.
Tamam çok güzel yol tutuyor, virajda fren destek sistemi, vs..vs..
Araç dolu.. Ancak bu tarz sorunlar beni maalesef soğutuyor.

ben de aynı şekilde düşünüyorum ama borusanda çalıştığım zamanlarda sıfır bmw'lerde üretim bantlarında yaşanan sıkıntılar sebebiyle oluşan hataları görünce, kusursuz otomobil diye bir şey olmadığına inanıyorum.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
Tam sağ-tam solda vızıltı sesi normaldir,bu konumlarda basınç max. çıktığı için ses biraz daha fazla olur,bu pompanın sesidir,zorlanmaktadır,zaten tavsiyelerde de mümkün olduğu kadar direksiyonu en dip noktalarda uzun süre tutulmaması istenmektedir...Birde aracı parkettiğinizde tekerlekler herzaman düz konumda olmalıdır,dönük durumda olursa direksiyon kutusunda hidrolik basıncını hapsetmiş oluruz,bu da keçelerin ömrünü kısaltır. Ama aracı çalıştırdınız,kayış sesine benzer yüksek seviye de bir ses geliyorsa,ısınınca bu ses belirli sürede kesiliyorsa ilk bakılacak yer hidrolik direksiyon haznesindeki hidrolik yağı sevitesidir,azaldığında pompada ses yapar!Bende böyle bir sorun vardı senede bir bu sesi yapıyordu,hazneyi açtığımda seviye düşük oluyordu,ustam hazneye baktı kaçak yok,kutuda kaçak vardır büyük ihtimal dedi. Birgün açtım kaputu hidrolik kokusu geliyordu,haznenin civarını söktüm,hazneden çıkan hidrolik hortumunun kelepçe tarafında hafif çatlak vardı,hortumu değiştirdim sorun kalmadı,servise kalsak belki direksiyon kutusu revizyon olacaktı o da 300-400TL maliyetli birşey,meğersem basit bir hortummuş sorun!
çok teşekkürler, haftasonu bir kurcalayayım bakalım.
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şunu söylemek istiyorum..
2007 model bir arabada..Hem de 159 gibi bir arabada, ben bu tarz arızaları çok garip karşılıyorum.. Bence olmamalı. 5-6 yaşındaki bir arabada bu tarz sorunlar yaşanmamalı.
Tamam çok güzel yol tutuyor, virajda fren destek sistemi, vs..vs..
Araç dolu.. Ancak bu tarz sorunlar beni maalesef soğutuyor.

ben de aynı şekilde düşünüyorum ama borusanda çalıştığım zamanlarda sıfır bmw'lerde üretim bantlarında yaşanan sıkıntılar sebebiyle oluşan hataları görünce, kusursuz otomobil diye bir şey olmadığına inanıyorum.

İyi de Alfa, BMW'nin onda biri üretime sahip...
Bunu da dikkate alırsak..daha sorunsuz araçlar olması gerekir.

Ayrıca pompa arızası, vs..üretim bandı ile ilgili hata değil.. Takılan parça çok çabuk bozuluyor. Trim sesi 159da epeyce çözülmüş durumda..ve aslında gayet başarılı bir otomobil.
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

master

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.
önder süpersin, bu başlığı görünce önderden cevap gelir diye düşünmüştüm daha açarken :)
hazne değişimi süresi ve ücreti ne oldu?

Değişim süresini çok hatırlayamıyorum ama 1 günden kısaydı diye hatırlıyorum. Belki ustanın vakti olsa direk orda seni biraz bekletip de yapabilir. Neticede hazne değişecek. Ben gün ortasında aracı bıraktım, aynı gün içinde aldım diye hatırlıyorum. Biraz zaman geçti üzerinden. Fiyat da faturadan bakarım olmazsa ama 200-250 TL arası bir şeydi. Hazne pahalı değil.

159'ların haznesi birkaç seneden sonra bu tür problemler çıkarabiliyormuş, aklınızda olsun. Başta ben direksiyonu sona dayadığımda ses geliyordu, daha sonra direksiyonu motor soğukken çevirirken de ses gelmeye (ısınınca geçiyordu), hatta dönmeli otopark inişlerinde falan direksiyonda boşluk varmış gibi hissettirmeye başladı. En son da direksiyonu en ufak bile çevirdiğimde aşırı rahatsız edici sesler gelmeye başlamıştı. Süreç bu şekilde oluyor :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS

wolkanku

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.
önder süpersin, bu başlığı görünce önderden cevap gelir diye düşünmüştüm daha açarken :)
hazne değişimi süresi ve ücreti ne oldu?

Değişim süresini çok hatırlayamıyorum ama 1 günden kısaydı diye hatırlıyorum. Belki ustanın vakti olsa direk orda seni biraz bekletip de yapabilir. Neticede hazne değişecek. Ben gün ortasında aracı bıraktım, aynı gün içinde aldım diye hatırlıyorum. Biraz zaman geçti üzerinden. Fiyat da faturadan bakarım olmazsa ama 200-250 TL arası bir şeydi. Hazne pahalı değil.

159'ların haznesi birkaç seneden sonra bu tür problemler çıkarabiliyormuş, aklınızda olsun. Başta ben direksiyonu sona dayadığımda ses geliyordu, daha sonra direksiyonu motor soğukken çevirirken de ses gelmeye (ısınınca geçiyordu), hatta dönmeli otopark inişlerinde falan direksiyonda boşluk varmış gibi hissettirmeye başladı. En son da direksiyonu en ufak bile çevirdiğimde aşırı rahatsız edici sesler gelmeye başlamıştı. Süreç bu şekilde oluyor :)

teşekkürler önder, o zaman biraz daha bu şekilde devam ettireyim, sesler dayanılamaz hale gelirse halledilir :)
'98 Honda Civic
'06 Alfa Romeo 156 1.6 TS
'07 Seat Leon
'99 Audi TT
'06 Alfa Romeo 159 1.9 Jtdm
'11 Opel İnsignia
'06 Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
'11 Alfa Romeo Giulietta 1.6 Jtdm SP2
08' Alfa Romeo 159 Jtdm Distinctive+

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Şunu söylemek istiyorum..
2007 model bir arabada..Hem de 159 gibi bir arabada, ben bu tarz arızaları çok garip karşılıyorum.. Bence olmamalı. 5-6 yaşındaki bir arabada bu tarz sorunlar yaşanmamalı.
Tamam çok güzel yol tutuyor, virajda fren destek sistemi, vs..vs..
Araç dolu.. Ancak bu tarz sorunlar beni maalesef soğutuyor.

ben de aynı şekilde düşünüyorum ama borusanda çalıştığım zamanlarda sıfır bmw'lerde üretim bantlarında yaşanan sıkıntılar sebebiyle oluşan hataları görünce, kusursuz otomobil diye bir şey olmadığına inanıyorum.

İyi de Alfa, BMW'nin onda biri üretime sahip...
Bunu da dikkate alırsak..daha sorunsuz araçlar olması gerekir.

Ayrıca pompa arızası, vs..üretim bandı ile ilgili hata değil.. Takılan parça çok çabuk bozuluyor. Trim sesi 159da epeyce çözülmüş durumda..ve aslında gayet başarılı bir otomobil.
Üretim sayısı ile alakalı şeyler değil bunlar, her araçta bu tür sorunlar çıkabilir,geçenlerde VW servisindeydim,porsche'de aynı alanda servis görüyordu,kenarda bir cayenne turbo vardı 2011 model 10binde,servis kağıdına gözüm çarptı,orada yazan,"vitesler geçmiyor,araç yürümüyor"'du,sonuçta sayı vs değil her araçta yaştan bağımsız sorunlar olabilir. Mesela 159'da bu direksyon kronik sorundur,herkeste görülür bu bir hatadır,varyatör gibi...ama belki bir seride parçayı başka firmadan tedarik etmişlerdir sadece o seride bu arıza olur,bu da olağan birşeydir,garanti süresinde telafi edilir,sonuçta garantinin amacı budur; her araçta bir sorun olabilir biz şu kadar süre boyunca bu hatalara karşı size gerekeni yapıcaz demektir.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Anıl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Benzer bir ses bende vardı, direksiyon hidrolik haznesinden kaynaklanıyordu problem. Problem ilerlediğinde direksiyondan felaket kötü ses gelmeye başlamıştı. Hazneyi değiştirdik, problem değişti. Sizde daha başlangıç aşamasında olabilir. Bir servise göstermenizi tavsiye ederim.
önder süpersin, bu başlığı görünce önderden cevap gelir diye düşünmüştüm daha açarken :)
hazne değişimi süresi ve ücreti ne oldu?

Değişim süresini çok hatırlayamıyorum ama 1 günden kısaydı diye hatırlıyorum. Belki ustanın vakti olsa direk orda seni biraz bekletip de yapabilir. Neticede hazne değişecek. Ben gün ortasında aracı bıraktım, aynı gün içinde aldım diye hatırlıyorum. Biraz zaman geçti üzerinden. Fiyat da faturadan bakarım olmazsa ama 200-250 TL arası bir şeydi. Hazne pahalı değil.

159'ların haznesi birkaç seneden sonra bu tür problemler çıkarabiliyormuş, aklınızda olsun. Başta ben direksiyonu sona dayadığımda ses geliyordu, daha sonra direksiyonu motor soğukken çevirirken de ses gelmeye (ısınınca geçiyordu), hatta dönmeli otopark inişlerinde falan direksiyonda boşluk varmış gibi hissettirmeye başladı. En son da direksiyonu en ufak bile çevirdiğimde aşırı rahatsız edici sesler gelmeye başlamıştı. Süreç bu şekilde oluyor :)
Önder kabı değiştirmekteki amaç neymiş burada, ses vs olduğuna göre ben kabın hidrolik yağı kaçırdığını tahmin ediyorum,ustan ne demişti o zaman merak ettim...
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

master

Hidrolik kaynıyordu abi  :) Serviste kabı bir açtık, fokur fokur, üstünde çay demlersin :)
Mülayim biriyim.

2001 156 2.0 TS Executive
1997 GTV V6 Turbo
2007 159 1.9 JTDm Distinctive Plus
2008 GT 1.9 JTDm Q2
2007 Spider 2.2 JTS