Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



159 Güç kaybı

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Aranimas

Merhaba..

Aracımda enteresan bir problem var. Özellikle 2. ve 3. viteslerde net olarak hissediliyor. Gaza tam olarak basıp hızlanırken ve 3binden sonra torku da güzelce veriyorken 4bin devirde anlık bir kesilme oluyor.
Sanki biri arkadan çekiyor aracı. Sonrasında tekrar aynı şekilde hızlanmaya devam ediyor ama tabi orada net bir kayıp oluyor. hatta yokuş yukarı olursa o devire gelince hızlanma duruyor  :duvar:

İşin enteresanı bunu her zaman yapmıyor ama yapma sıklığı oldukça fazla.
Yaptığı devir tam olarak sabit 4binde.  Klima açık kapalıyken de yapabiliyor.

Şu bir ipucu olabilir mi bilmiyorum. Geçen hafta aracı kullanırken "check engine" uyarısı geldi. Sabah çalıştırdığımda alarm gitmişti ve o günden beri yani 1 haftadır bu kesilmeyi yapmıyor :)

Ustanın pek birşey anlayacağını sanmıyorum motorun bir teste falan girmesi gerek herhalde sizce nereye götürebilirim? Ve sizce problem ne olabilir?

Bu arada motor 1.8 MPI . Yani alfa motoru değil :)

fatihmehmet

Debimetre ya da diger adıyla oksijen sensörü sorunu gibi duruyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

iskoc

You are not allowed to view links. Register or Login
Debimetre ya da diger adıyla oksijen sensörü sorunu gibi duruyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

ek olarak buji ve buji kablolarına da baktırın
2001 156 2.0 Twinspark 2013-2015
1998 166 3.0 V6 24V     2015-2019

Aranimas

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Debimetre ya da diger adıyla oksijen sensörü sorunu gibi duruyor.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

ek olarak buji ve buji kablolarına da baktırın

Selam.. Buji ve kabloları değişti.

tolga_ozhan

Bahsettiğiniz engine check uyarısından sonra ECU'nun bu arızayı arşivlemiş olma ihtimali yüksek. ECU'daki bu kayıtlı arıza size problemin nerede olabileceği ile ilgili büyük bir ipucu verecektir.
Yoksa söylediğiniz problem epey çeşitli yönlere çekilebilir.

tunerviper

Krank devir sensörü (rpm) yanlış değer okuyor olabilir bu devirlerde. En kesin çözüm beyinde hata var mı bakmak.
Turbo Twin Spark