Her zaman bu kokuyu alıyorsanız sorun dpf değil,büyük ihtimalle manifold contası.manifoldun bloğa bağlandığı kısımları kontrol edin.kaçak varsa egzos dumanı is yapmıştır, izi vardır.Eğer dpf ise -ki yanık yağ kokusu ifadenize göre rejenerasyon esnasindaki kokudur o-genellikle ilk çalıştırmadan en az 15-20 dk sonra başlar. Ama her çalıştırmada değil elbette.söyle ifade edeyim,aracımın dpf sini kimyasal ile temizlemeden önce,yaklaşık her bin km de 1 kere rejenerasyon yapıyordu araç.dpf pahalı bir parça olmakla beraber korkulacak birşey değil. Dpf temizliği için üretilmiş çok çeşitli kimyasallardan biriyle basit bir şekilde temizleyebilirsiniz.ben 2 kere yaptım ve çok faydasını gördüm. Belki de yaklaşık 5 bin km de bir falan rejenerasyon çalışıyor artık. Bahsettiğiniz kokunun rejenerasyon esnasında gelen koku olduğu kesinleşirse (bence öyle) dpf temizliği ile ilgili daha detaylı tarifle yardımcı olabilirim.hatta forumda daha önce de bahsetmistim diye hatırlıyorum.Bu arada,rejenerasyon esnasında egzosun sıcaklığı 500 derecenin üzerine çıkıyor ve koku o yüzden geliyor
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi