Hocam öncelikle iyi sürüşler dilerim, tecrübe ettiğim kadarıyla madde madde cevaplayacağım.
1- Pnömatik hava hortumu ile sıkı sıkıya ek yaparsan sıkıntı olmaz basınç problemi yaşamazsınız. Bizzatihi kendim yaptım çokta güzel çalışıyor ama kontrolü elden bırakmamak gerek

2- paneli sökmek biraz zordur ama dikkatli olursanız zarar vermeden sökebilirsiniz. Ancak kaçlık ampul olduğunu bilemem. Oto elektrikçileri konu ile ilgili gayet bilgililer.
3- Hidrolik direksiyonda yağın o denli azalması iyi değil. Kesinlikle oto servise gidilmeli. Önemsemezseniz Allah korusun seyir halinde direksiyonunuz kilitlenebilir ve daha kötü sonuçları olabilir ihmal etmeyiniz aman deyim.
4- O ses muhtemelen yağın kartere süzülme sesidir.
5- Normal değil aracın yarısını kaldırıma çıkararak kablo hattının yerini tespit edebilirsiniz. Ya yerinden çıktı yada tutan soketler çürüyüp kırıldı. Kablo sarkıklığı sebebiyle seyir halinde takılması durumunda sonuçları büyük zararlara sebebiyet verebilir. (Örneğin tesisat yenilenmesi)
6-Pas
7- Cam çatlağı kaskodan bedelsiz ve deldirmeden yenileme ile gideriliyor ama kesinlikle orjinal cam takılmalı. Yoksa kasıntı yapabilir ve yine çatlar hatta patlayıverir olmadık zamanda.
8- Jant orjinal ölçüleri için katalog araştırması yapmanızı tavsiye ederim. Teneke jant Alfa Romeo ya hakaret demek... (bence)
Tekrardan iyi sürüşler dilerim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi