Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: 2006 147 1.6 TS 3. SIRADA Kİ SİLİNDİR BUJİSİNİN YAĞLANMASI ne yapmayalım?  (Okunma sayısı 475 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

fthemur

  • Membro
  • İleti: 2
    • Çevrimdışı
Herkese merhaba arkadaşlar, aracım ile seyir halindeyken aniden araç gücünü kaybetti ve sesi değişti. Durdum ve rölantide beklediğimde sarsınsıtılı(vuruntulu) çalıştığını fark ettim. Tamirciye götürdüm 3. Sıradaki silindirin bujileri yağlamış ve patlatmış gibi bir tabir kullandı. Ben Balıkesir'de yaşıyorum ve buralarda bu araçtan anlayan usta yok, aracım Bursa ya daha yakın bir ilçede bekliyor. Bursa'dan alfadan anlayan gereksiz masraf çıkarmayacak bir usta önerebilir misniz? Varmıdır daha önce başına gelip tamir ettiren? Herkese iyi forumlar..
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

halil

  • Membro
  • İleti: 1.951
    • Çevrimdışı
Bursa'da Aytuğ Acar var.


Yaylacık, 39.sokak No:20  Ni̇lüfer/Bursa
Telefon: 0546 215 99 13
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

fthemur

  • Membro
  • İleti: 2
    • Çevrimdışı
Merhaba teşekkürler :yukari-ok:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Hocam bujilerini söktür temizlet yerine taktır, tekrardan aynı olayı yaparsa motoru söküp nedenini aramak gerekir. Aracında yağ yakma var mı? Benim 1.6TS 156 mk2 1.000kmde 500 gram eksiltiyor ama bujilerde yağlama yok. Her 10bin bakımında söktürüp baktırıyorum
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

halil

  • Membro
  • İleti: 1.951
    • Çevrimdışı
bujilerin yağlanmasının sebebi külbütör kapak contasının bozulmasıdır.külbütör kapağı ,motoru açtığınızda alfa romeo twin spark yazan gri kapın altındaki siyah renkli plastikten yapılmış kısımdır.kapağın altındaki contayı değiştirirseniz sorun hallolur. bunun için motor sökülmez.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.575
    • Çevrimdışı
Halil hocamın dediği gibi külbütör kapak contası tek derdiniz, oraya başka yağ gidecek bir yer yok.

Etrafınızda düzgün servis yoksa eliniz de yatkınsa alacağınız takım taklavat ve azıcık bir sıvı conta vereceğiniz işçiliğin üçte biri oranında tutar, gelecekte de takımı kullanırsınız ihtiyaç oldukça. Youtube'dan iki video izlemeye bakar, twin spark'ın külbütör contasını değiştirmekte ağır bir iş yok. Sökmüşken güzel bir temizlik yaparsınız bobin pipoları ve kablolarına, bujiyi de sökünce belli olur zaten kaçırdığı elektrikten zarar görüp görmediği.

22101316I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
11 Yanıt
1382 Gösterim
Son İleti 14 Aralık 2012, 15:10:36
Gönderen: hiktor
13 Yanıt
1257 Gösterim
Son İleti 11 Haziran 2014, 14:26:04
Gönderen: tayfun
11 Yanıt
3113 Gösterim
Son İleti 18 Nisan 2018, 12:02:30
Gönderen: zfrgns
20 Yanıt
2633 Gösterim
Son İleti 06 Temmuz 2017, 21:27:01
Gönderen: sarpgrey
2 Yanıt
1187 Gösterim
Son İleti 06 Nisan 2019, 03:36:25
Gönderen: Alsift140

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal