Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfa romeo 156 2.0 H&R 30 mm yay hangi amortisör?  (Okunma sayısı 548 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Cdmpf

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Arkadaşlar başlıktaki yayı aldım, uygun amortisör bakıyorum.Dış forumlardan öğrendiğim kadarıyla Bilstein b4 b6 ve b8 üçüde uygun gözüküyor.Bazıları b8 günlük kullanım için çok sert b6 al demiş.Bazısı b8 kısa yaylar için uygun diyip b8 al demiş.Arada kaldım sizin fikirlerinizi bekliyorum.Saygılar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

01hakan

  • Membro
  • İleti: 668
    • Çevrimdışı
Arkadaşlar başlıktaki yayı aldım, uygun amortisör bakıyorum.Dış forumlardan öğrendiğim kadarıyla Bilstein b4 b6 ve b8 üçüde uygun gözüküyor.Bazıları b8 günlük kullanım için çok sert b6 al demiş.Bazısı b8 kısa yaylar için uygun diyip b8 al demiş.Arada kaldım sizin fikirlerinizi bekliyorum.Saygılar.
Nacizane Fikrim B6 dan yana

E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

Cdmpf

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
B6 demenizin sebebi nedir üstad?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

01hakan

  • Membro
  • İleti: 668
    • Çevrimdışı
B6 demenizin sebebi nedir üstad?
Banada zamanında Çok Tavsiye Geldi B6 diye üstadım ondan lakin,ben coilover a geçince o sorunu çözmüş oldum

E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.373
    • Çevrimdışı
-30mm için her ikisi de kullanılabiliyor, tam sınır o. :) B6 için son değer, B8 için başlangıç. Her ikisi de olur.

Fiyat farkı pek fazla değilse ben ikisi arasında B8 derdim çünkü yaylar eskidikçe bir miktar daha alçalmaya yönelecektir. Ama hiçbir yay eskidikçe uzamaz. :)

Kendi aracımda Koni Sport kit var bu arada. B6/B8 fiyatına bulunabiliyorsa önerebilirim. Önleri tam yumuşakta bıraktım, arkayı hafifçe sert ayarladım. Önden kayma eğilimi azaldı bende. Deneye deneye güzel bir nokta bulunabilir -tatmin eden en yumuşak konumda kalmak kaydıyla.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Cdmpf

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
-30mm için her ikisi de kullanılabiliyor, tam sınır o. :) B6 için son değer, B8 için başlangıç. Her ikisi de olur.

Fiyat farkı pek fazla değilse ben ikisi arasında B8 derdim çünkü yaylar eskidikçe bir miktar daha alçalmaya yönelecektir. Ama hiçbir yay eskidikçe uzamaz. :)

Kendi aracımda Koni Sport kit var bu arada. B6/B8 fiyatına bulunabiliyorsa önerebilirim. Önleri tam yumuşakta bıraktım, arkayı hafifçe sert ayarladım. Önden kayma eğilimi azaldı bende. Deneye deneye güzel bir nokta bulunabilir -tatmin eden en yumuşak konumda kalmak kaydıyla.

Üstad fiyat problem değil, zaten b8 kısa olduğu için sanırım b6 dan daha ucuz.Kullanımda sertlik farkı çok olur mu?Çok pist tipi bişi istemiyorum fıtık olmayalım. :haydi:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

01hakan

  • Membro
  • İleti: 668
    • Çevrimdışı
Üstad fiyat problem değil, zaten b8 kısa olduğu için sanırım b6 dan daha ucuz.Kullanımda sertlik farkı çok olur mu?Çok pist tipi bişi istemiyorum fıtık olmayalım. :haydi:
Keşke yaylardan önce coilver a baksaydınız şahsen ben vogtland coilover dan gayet memnunum

E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

COURE SPORTİVO

Cdmpf

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Keşke yaylardan önce coilver a baksaydınız şahsen ben vogtland coilover dan gayet memnunum

E6633 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Aklımda yoktu hiç üstadım.Orjinal yay ve amortisörü bulamayınca dedim bari yayı alayım amortisör orj alırım.Onuda bulamayınca bu yola girmiş olduk
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.373
    • Çevrimdışı
Amortisörü orijinal almamak isabet olmuş 156 için.  :D

Gerçek kullanıcı arkadaşlar gelene kadar, ben araştırırken Alfaowner'da genel kanıyı sertlik farkları olmadığı şeklinde görmüştüm. B6'ları daha çok orijinal veya spor süspansiyonlarda gördüm. Spor süspansiyon fabrika çıkışı 25mm daha alçak, B6 ona göre yani. B8 kullananlar daha kısa yaylar nedeniyle daha sert diyor gibi.

Bizim bu konuda yay zaten değişmeyeceğine göre B6 ile B8 arasında fark olmayacak gibi. Zaten B8 de daha ucuzmuş. B8 alınır o zaman.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal