Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Alfa Romeo 156 Tekleme

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

venom

herkese merhaba arkadaşlar. 15 gün önce ilk defa alfa sahibi oldum. araç öncelerden beri hoşuma gidiyordu, 10 yıllık sahibi olan komşum da satmak istediğini söyleyince aldık. şimdi genel anlamda ve yaşına göre araçtan memnunum. ancak araç LPG ye geçince ilk kalkışta devir düşüyor. sanki boğuluyor gibi. benzinde buna rastlamadım. geçen kayseride brc servisine götürdüm ve bujiler değişecek dedi. NGK buji sipariş ettim ertesi gün geldi. akabinde bujileri taktılar. sorun düzelmedi. bu durum neden kaynaklanıyordur, birde sizlere danışmak istedim. ayrıca bir durum daha var buji kablolarını yanlış bağlama durumları olur mu acaba. normalde hangi sırayla bağlanmalı. maalesef kayseride pek servis yok. bir tane varmış onu tavsiye ettiler ancak daha yolum düşmedi. şimdiden teşekkür ederim.

You are not allowed to view links. Register or Login

Frknsht

Merhaba öncelikle hoş geldiniz. Kazasız belasız sürüşler dilerim. 156 2.0 aracım için orjinal buji önermişlerdi bana piyasa da 800 ve 1200 tl civarında olan biri ngk olmak üzere iki adet buji takımı var. Orjinal olan da ngk aslında ama orjinal :) 2.0 araçta ucuz olan verim vermez demişlerdi konuyla alakalı çok bir bilgim yok maalesef sadece bildiğim şeyi aktarmak istedim :)

venom

Teşekkür ederim öncelikle. Bu konuyla alakalı olmasada tecrübenizi paylaştığınız için sağolun. Ben Bi ngk yı biliyorum sadece diğeri de bosch başka var mı alfalar için duymadım açıkcası. Benzinde zaten sıkıntım yok bakalım lpg ye geçince olan sıkıntıyı çözebilecekmiyiz. Tekrar teşekkür ederim size de iyi, keyifli sürmüşler dilerim

blackgear

BEnzinde olmayıp, LPG' de yaşadığınız sorun için, muhtemel problem LPG sistemindedir. Burada filtre, enjektör, beyin ayarları kontrol edilebilir. Filtre bakımı ne zaman nerede yapılmış, komşunuza sorabilirsiniz. Her kalkışta mı sorun yaşıyorsunuz ilk kalkışlarda oluyor, ısı arttıktan sonraki kalkışlarda sorun kesiliyor mu?

venom

Örnek verecek olursam Araç lpg ye geçince 4-5 kalkışta bir yapıyor. ısınsın ya da ısınmasın bunu yapıyor. Komşumun dediğine göre ağustos ayı gibi Ankara alfaline servisinde yaptırmış bakımları. Akış metresi felan değişmiş. Kendisi sürerken genelde kalkışlarda yüksek devirli kalkıyorum dedi. Kayseride bir servis buldum bakayım çözebileceklerse onlara gösterecek aracı. Yoksa ankaraya götürüp genel bir bakım yaptıracağım

makine

Hayırlı olsun. Enjektörlere bir baktırın derim. Ayrıca debimetreyi temizlerin. Araç kaç model.

devirsever

Bana bobin gibi geldi sikinti, eskiyip gitmeye baslayinca once lpgde basliyor sikinti sonra benzindede devam ediyor. Gecici sureli  bobin bulabilirseniz deneyebilirsiniz. Bence Kayseri`de hic elletmeyin guzelce Ankara`da servisi gorsun.
1996 155 Q4
1996 GTV V6 TB
1998 166 3.0 V6
2006 GT 3.2 V6
2008 GT Q2
1999 156 3.0 V6 Turbo Q2(Güncel)
1998 156 3.0 V6 (Güncel)

venom

You are not allowed to view links. Register or Login
Hayırlı olsun. Enjektörlere bir baktırın derim. Ayrıca debimetreyi temizlerin. Araç kaç model.

Teşekkür ederim. Araç 2001 model.

venom

You are not allowed to view links. Register or Login
Bana bobin gibi geldi sikinti, eskiyip gitmeye baslayinca once lpgde basliyor sikinti sonra benzindede devam ediyor. Gecici sureli  bobin bulabilirseniz deneyebilirsiniz. Bence Kayseri`de hic elletmeyin guzelce Ankara`da servisi gorsun.

Sanırım dediğiniz olabilir. Çünkü 2 haftadır sürekli benzinde sürüyorum dikkat ettim nadir de olsa benzinde de yapıyor. Bazen rolantide olduğunda da ara ara devirli düşürüyor. En güzeli dediğiniz gibi ankaraya götürmek olacak. Sizlerin var mı Ankara da bildiği yer. Yoksa önceki sahibinin gittiği yere mi götürsem. Ankara alfaline aracın bakımlarının yapıldığı yer.

halil

benzinde olmayan fakat lpg de olan arızanın başlıca sebebi ateşleme bobinleridir.lpg'nin oktanı yüksektir.bu nedenle üzerlerine daha fazla yük biner.bobinleri,buji kablolarını kontrol ettirin.devamlı lpg de kullanıyorsanız ,buji tırnak aralığını normalden 0,2 mm daha daraltın.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

makine

Hocam bende de 2001 selespeed var. Çok deneyimli değilim. Aracı alalı 6 ay oldu. Daha tecrübeli arkadaşlar mutlaka ek bilgilendirme yapacaklardır. Nacizane bir tavsiye olarak würth enjeksiyon temizleyici öneririm.

venom

You are not allowed to view links. Register or Login
benzinde olmayan fakat lpg de olan arızanın başlıca sebebi ateşleme bobinleridir.lpg'nin oktanı yüksektir.bu nedenle üzerlerine daha fazla yük biner.bobinleri,buji kablolarını kontrol ettirin.devamlı lpg de kullanıyorsanız ,buji tırnak aralığını normalden 0,2 mm daha daraltın.

bujiler yeni değişti NGK taktırdım. gerçi usta sağolsun takarken birini kırdı. hatta araç yanacaktı, çıldırdım. bununla birlikte buji kabloları da değişti. ancak bobinler olduğu gibi duruyor tabi bende araştırdığım kadarıyla bobinler olduğunu düşünüyorum. martta tuvturk muayenesi var. muayeneden önce ankara alfa line a götüreceğim. daha önce bakan usta oymuş. internette de güzel yorumlar okudum. umarım sıkıntılarını giderir.

melih123

Merhaba,

Aracın yaşından dolayı ilk bobinlerin hepsini değiştirin derim performans illaki fark edecektir.
Alfa Romeo Gt 2.0 JTS Selespeed