Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Alfa Romeo Giulietta Dna modları devre dışı bırakıldı.  (Okunma sayısı 1845 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı

 Arkadaşlar merhaba herkese iyi haftalar.

 2014 model progression plus giulietta aracımın gösterge panelinde start stop devre dışı bırakıldı. Dynamic ve All weater devre dışı diye bir uyarı veriyor. Bu uyarıyı neden verir yardımcı olabilecek olan var mı? Daha önce start stoptan dolayı motor ışığım yanıyordu ama aracı durdurduktan sonra start stopu devreye tekrar alabiliyordum. Son verdiği uyarıdan sonra devreye alamıyorum. Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Kalzoon

  • Membro
  • İleti: 88
    • Çevrimdışı
Bende de olmuştu. Akü değiştikten sonra akü başını iyi sıkmadığımızdan kaynaklanıyordu. Sağlam sıkınca bir daha olmadı. Akü değişimi falan yaptıysanız benzer bir durum olablir.
2011 Giulietta QV
Full SuperSprint+Downpipe
Quaife LSD 
Colombo Bariani Camshafts
GFB - DV+
Protoxide Wastegate
DR. ECU Custom Tuning
BMC AirFilter
Billstein B8+H&R Springs
Wiechers Racingline Carbon Front Strut Bar
Magneti Marelli ME200T Throttle Module+Remote
Novitec Sport Shifter
Goodridge Stainless Steel Brake Lines
Marangoni Front Bumper
19" Prodrive +235/35R19 Michelin PS4S

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
 
Akü başlarını kontrol ettim fakat kontrol ederken ne oldu bilmiyorum şimdi hill holder, asp, esp devre dışı kaldı :) Kafayı yiyeceğim birazdan
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı

Akü başlarını kontrol ettim fakat kontrol ederken ne oldu bilmiyorum şimdi hill holder, asp, esp devre dışı kaldı :) Kafayı yiyeceğim birazdan
akü sök tak işleminden sonra abs,esp, yokuş kalkış vb devre dışı hata uyarıları vermesi normal..aracı çalıştırdıktan sonra veya 100 metre gittikten sonra hatalar silinir.dert etmeyin

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
akü sök tak işleminden sonra abs,esp, yokuş kalkış vb devre dışı hata uyarıları vermesi normal..aracı çalıştırdıktan sonra veya 100 metre gittikten sonra hatalar silinir.dert etmeyin

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Oh öyleyse yüreğime su serptiniz. :) Start stop için bi fikriniz var mı? Neden böyle bir hata veriyor bunun için servise gitmeli miyim?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı
Oh öyleyse yüreğime su serptiniz. :) Start stop için bi fikriniz var mı? Neden böyle bir hata veriyor bunun için servise gitmeli miyim?
walla kelin ilacı olsa başına sürerdi :) bende de SS sorunu var ancak sizin ki gibi DNA sistemini de kapsayan bir sorun değil..benimki akünün voltajıyla alakalı bir durum, 60A aldığım için SS devreye girmiyor. 68A veya 72A alırsam sorun hallolacak..
1-ışıklarda durduğunuz zaman ekranda" Start Stop devre dışı" uyarısı geliyor mu?
2-ekranın sol altındaki küçük kutuda sarı renkli SS simgesinin içinde ünlem işareti olan bir simge çıkıyor mu?
3-Hız sabitlemeniz çalışıyor mu? vereceğiniz cevaplara göre yorum yapacağım.
4-mevcut akünüz kaç A ?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
walla kelin ilacı olsa başına sürerdi :) bende de SS sorunu var ancak sizin ki gibi DNA sistemini de kapsayan bir sorun değil..benimki akünün voltajıyla alakalı bir durum, 60A aldığım için SS devreye girmiyor. 68A veya 72A alırsam sorun hallolacak..
1-ışıklarda durduğunuz zaman ekranda" Start Stop devre dışı" uyarısı geliyor mu?
2-ekranın sol altındaki küçük kutuda sarı renkli SS simgesinin içinde ünlem işareti olan bir simge çıkıyor mu?
3-Hız sabitlemeniz çalışıyor mu? vereceğiniz cevaplara göre yorum yapacağım.
4-mevcut akünüz kaç A ?

1- Işıklarda durduğum zaman start stop uyarısı gelmiyor
2- Ünlem işareti yok
3- Araçta hız sabitleyici yok varsa da ben bulamadım nasıl devreye sokacağımı, yan tarafta cruise control tuşu yok.
4- Aküm 72A
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı
1- Işıklarda durduğum zaman start stop uyarısı gelmiyor
2- Ünlem işareti yok
3- Araçta hız sabitleyici yok varsa da ben bulamadım nasıl devreye sokacağımı, yan tarafta cruise control tuşu yok.
4- Aküm 72A
Akünüz Start Stop özellikli akü mü? değil ise 72A olmasının hiçbir değeri yoktur.sinyal kolunun altında ayrıca küçük bir kol daha var ise CC var demektir..ünlem işareti yok ise sorun aküden olabilir.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
Akünüz Start Stop özellikli akü mü? değil ise 72A olmasının hiçbir değeri yoktur.sinyal kolunun altında ayrıca küçük bir kol daha var ise CC var demektir..ünlem işareti yok ise sorun aküden olabilir.

Evet start stop özellikli akü çünkü daha öncesinde çalışıyordu. Çalışırken başka bi akü ile değiştirmedim. Aracı aldığımdan beri çalışan start stop son iki gündür çalışmıyor. Sadece start stop değil dna modlarından n'ye takılı kaldı öyle duruyor. Çalıştırdığımda a ya da d ye alabiliyorum ama 10-15 sn sonra n'ye tekrar geri dönüyor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı
Evet start stop özellikli akü çünkü daha öncesinde çalışıyordu. Çalışırken başka bi akü ile değiştirmedim. Aracı aldığımdan beri çalışan start stop son iki gündür çalışmıyor. Sadece start stop değil dna modlarından n'ye takılı kaldı öyle duruyor. Çalıştırdığımda a ya da d ye alabiliyorum ama 10-15 sn sonra n'ye tekrar geri dönüyor.
öyleyse cihaza bağlatıp hataları görmenizde fayda var.
« Son Düzenleme: 16 Ekim 2017, 13:27:03 Gönderen: ArinFırat »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Ormanci

  • Membro
  • İleti: 919
    • Çevrimdışı
Arkadaşlar merhaba herkese iyi haftalar.

 2014 model progression plus giulietta aracımın gösterge panelinde start stop devre dışı bırakıldı. Dynamic ve All weater devre dışı diye bir uyarı veriyor. Bu uyarıyı neden verir yardımcı olabilecek olan var mı? Daha önce start stoptan dolayı motor ışığım yanıyordu ama aracı durdurduktan sonra start stopu devreye tekrar alabiliyordum. Son verdiği uyarıdan sonra devreye alamıyorum. Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı?

Ben şu kısma takıldım.

Genelde Start Stop yüzünden motor ışığı yanmaz, tersine, motorda bir hata olduğunda start stop kendini devreye almıyor.

Örneğin bende Downpipe var, çok ani sıcaklık değişimlerinde sensör yanlış değer okursa hemen motor arıza lambasını yakıyor, ilk devreden çıkan şey start stop oluyor.

Arabada hata okuma yaptınız/yaptırdınız mı? Bence ona göre hareket etmekte fayda var gibi...
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

coldfire

  • Membro
  • İleti: 7
    • Çevrimdışı
Ben şu kısma takıldım.

Genelde Start Stop yüzünden motor ışığı yanmaz, tersine, motorda bir hata olduğunda start stop kendini devreye almıyor.

Örneğin bende Downpipe var, çok ani sıcaklık değişimlerinde sensör yanlış değer okursa hemen motor arıza lambasını yakıyor, ilk devreden çıkan şey start stop oluyor.

Arabada hata okuma yaptınız/yaptırdınız mı? Bence ona göre hareket etmekte fayda var gibi...


Bugün Sportivo Yılmaz ustaya gittim. Akünün değerlerini ölçtük normalde 14 gelmesi gereken değer 13 bandında geziyor. Ondan olabilir aküyü değiştirip denememiz gerekiyor dedi. Yeni akü almam gerekiyormuş. Üzerinde bulundan exide agm akü yerine tercih edeceğim bi akü bakıyorum. extide akü fazlasıyla pahalı geldi 700-800 bandında geziyor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı



Bugün Sportivo Yılmaz ustaya gittim. Akünün değerlerini ölçtük normalde 14 gelmesi gereken değer 13 bandında geziyor. Ondan olabilir aküyü değiştirip denememiz gerekiyor dedi. Yeni akü almam gerekiyormuş. Üzerinde bulundan exide agm akü yerine tercih edeceğim bi akü bakıyorum. extide akü fazlasıyla pahalı geldi 700-800 bandında geziyor.

hadi  700~800 tl yi gözden çıkardınız ve aküyü yenilediniz.ya sorun devam ediyor ise? para çöpe gitmiş olacak.bence şöyle yapın; herhangi bir akücü veya ustanıza rica edin (yeter ki canları istedin, bir şekil deneme için akü tedarik edip aküden olup olmadığını test edebilirler).aküyü denesinler, sorun hallolacak ise 700 tl ye kıyıp aküyü yenilersiniz, hallolmayıp devam ediyor ise 700~800ünüz niye çöpe gitsin ki?
ayrıca hangi akücüye bu teklifle giderseniz adam malını satmak için hiç düşünmeden bu önermeyi gerçekleştirir,bir şekil denemelik akü bulur.

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

farukakgun

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı

Bugün Sportivo Yılmaz ustaya gittim. Akünün değerlerini ölçtük normalde 14 gelmesi gereken değer 13 bandında geziyor. Ondan olabilir aküyü değiştirip denememiz gerekiyor dedi. Yeni akü almam gerekiyormuş. Üzerinde bulundan exide agm akü yerine tercih edeceğim bi akü bakıyorum. extide akü fazlasıyla pahalı geldi 700-800 bandında geziyor.
Akü değilde şarj değeri 14 küsür volt gelir, sıfır akü ölçülür ise 12-13 volt gelir, ama araç bunu 14.4 v civarı akım vererek dolum yapar.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ArinFırat

  • Membro
  • İleti: 1.781
    • Çevrimdışı
Akü değilde şarj değeri 14 küsür volt gelir, sıfır akü ölçülür ise 12-13 volt gelir, ama araç bunu 14.4 v civarı akım vererek dolum yapar.
start stop özellikli inci akü 60A aldım ama SS devreye girmedi.ölçüm yaptığımızda 12.5 v çıktı..yani 68A veya 72A alırsam ölçüm değeri 14v olursa SS devreye girer mi?

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ealprsln

  • Membro
  • İleti: 1.200
    • Çevrimdışı
Varta yada Exide AGM alın, problemleriniz çözülsün  :alfisti:
THE ROMANCE OF PERFORMANCE
'11 MiTo Quadrifoglio Verde

farukakgun

  • Membro
  • İleti: 31
    • Çevrimdışı
start stop özellikli inci akü 60A aldım ama SS devreye girmedi.ölçüm yaptığımızda 12.5 v çıktı..yani 68A veya 72A alırsam ölçüm değeri 14v olursa SS devreye girer mi?

SM-C9000 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam akünün tek başına araba çalışmıyorken voltajını ölçtüğünüzde 12,5 çıkıyorsa akünüz dolu iyi demektir, akünün amperi 40 da olsa 72 de olsa dolu yeni bir akü tek başına ölçümde 12-13 volt civarı çıkar. Bahsettiğim 14.4 volt olayı arabanın alternatörünün aküyü şarj etmek için ürettiği voltaj değeridir. SS olayı niye devreye girmiyor malesef bi fikrim yok.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

DERYA

  • Membro
  • İleti: 1
    • Çevrimdışı
hocam benım basıma geldı vıtes uzerındekı sensor arızalımıs o sensor degısmesı gerekıebılır bence servıse gıdın aıza nedenını ogrenın dna kıtlenıyor o normal
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal