0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
tüm hortum bağlantılarını ,kelepçeleri kontrol edin. radyatör ek depo kapağından kaçırabilir.üst kapak contası için test yapıyorlar.onu da yaptırabilirsiniz.araçla yol aldıktan sonra kenara çekip stop etmeden,motoru açıp gözle kontrol edin.damlatan,tıslayan yer var mı bakın.
İlk bakışta radyatör diye düşündüm. Radyatörü söküp test yaptırdınız mı ?Bizim arabalarda radyatör peteği ile yan plastik parçalarının bağlantısı zamanla bozuluyor ve belli belirsiz kaçak yapabiliyor ki ben de yaşadım zamanında. Bu su kaçağı çok az hatta sprey tipi olduğu için siz görmeden, motorun sıcağıyla buharlaşıp gidiyor.
Devirdaim pompasının oringlerinde deformasyon olabilir, düzgün takılamamış olabilir. Sinsice oradan su eksiltebilir ve yüzel bakılırsa kolay kolay da görülmez kontrollerde. Dikkatlice orayı inceletmenizi tavsiye ederim.