Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)  (Okunma sayısı 1274 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« : 13 Nisan 2012, 19:25:53 »
merhaba arkadaşlar aracım 2004 alfa 156. sanırım alt takımlarda biraz problem var. araç yolda saga sola gezinmeye ve yan rüzgarlardan çok etkilenmeye başladı. saga sola gezinme hareketi normalde önden viraj demirinden kaynaklanması gerekir diye düşünüyorum ama sanki arka takımlardan kaynaklanıyor gibi hissettiriyor ve tümseklerden salıncak burçlarından geldiğini düşündüğüm ses geliyor. ayrıca virajlarda eskiye oranla aracın yana yatma olayında artış olduğunu gözlemliyorum ve arka amortisörler üzerinde de yağ kaçağı ibaresi var. amortisörler patlak olmasa bile sanırım miladını dolduruyor. aracı pazartesi günü servise götürmeyi planlıyorum alt takımları ve amortisörleri göstereceğim.
 sizden yardım beklediğim konulara gelince

1- aracın yolda gezinmesi arka takımlardan kaynaklanabilir mi?
2-yukarıda yazdıklarımla alakasız ama aracın arka koltuğunda oturanlar
  virajlarda çok savruluyorlar, koltuklarda deri olunca neredeyse bir    
  köşeden diğere köşeye kayıyorlar, sizin araçlarınızda da böyle bir  
  durum varmı yoksa benim aracımda bir sorun mu var?
3- amortisörlerim de sorun varsa yenisi ile değiştirmek yerine
   coilover uygulatmayı düşünüyorum (çok fazla bilgim yok,sadece nette  
   biraz araştırdım. aslında konfordan çok ödün vermek istemiyorum
   aracın virajlarda sağa sola yatışlarından rahatsız olduğum için
   düşünüyorum. sanırım yükseklik ayarı var. aracımı fazla alçaltmadan
   optimum seviyelerde konfor ve sağa sola yatmanın az olduğu bir
   duruma getirmek istiyorum. araştırdığım kadarıyla eibach coiloverın
   bana uygun olduğunu düşünüyorum. sizler neler söylersiniz
   yorumlarınızı almak isterim.
4- ve son olarak; şimdiye kadar bakımları birmotta yaptırdım ve pek
   memnun kalmadım, ist. avrupa yakasında önerebileceğiniz servis
   varsa pm atarsanız sevinirim.

   biraz arap saçı gibi oldu ama bilginizle ve yorumlarınızla bana
yardımcı olursanız çok sevinirim.
« Son Düzenleme: 24 Haziran 2012, 22:14:03 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #1 : 13 Nisan 2012, 19:32:57 »
sanırım konuyu yanlış bölüme açtım. sanki konu teknik bölüme taşınsa daha uygun olacak gibi.
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 19:32:57 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

dnr1

  • Membro
  • İleti: 659
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #2 : 13 Nisan 2012, 21:09:24 »
deri koltuk her marka araçta aynı sekılde kayıyor..aygaz lpg reklamını hatırlarsanız patron bir sag bir sol yapıyordu..yol tutustan memnun degilseniz 3.5 veya 5 cm yay öneririm..coilover biraz pahalı ama zevk sizin..milano alfa romeo servisi gerçekten uzman ve güler yüzlü ..hala arar hal hatır arıza varmı diye sorar dururlar..
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 21:09:24 Gönderen: dnr1 »

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #3 : 13 Nisan 2012, 22:34:22 »
coilover dan vazgeçeceğim sanırım, ses yapması hakkında çok fazla şikayet var ve internet dışında bir yerde de satılmıyor sanırsam. peki virajlarda yatmayı nasıl önlerim. orjinal amortisörlere yay takmak bana mantıksız geliyor amortisorlere gereginden fazla yük biner bence, spor amortisör+yay kombinasyonuda konforu fazla azaltır geliyor bana. bu konularda hiç bilgim yok sadece okuduklarımı kendimce yorumluyorum. konforu fazla azaltmadan yol tutuşu arttırmanın, virajlarda yan yatmayı önlemenin en iyi yolu nedir bilgi verebilirmisiniz?
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 22:34:22 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sp4rc0

  • Membro
  • İleti: 1.325
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #4 : 13 Nisan 2012, 22:48:17 »
konfordan ne kadar ödün verirseniz o kadar yol tutarsınız :) terazinin iki kefesi gibi düşünebilirsiniz, tercih sizin..
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 22:48:17 Gönderen: sp4rc0 »
'06 147 1.6 TS (2006-...)
'17 Volvo V40 CC 1.5 T3 (2017-...)

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #5 : 13 Nisan 2012, 23:01:34 »
çok yüksek hızlarda kullanmıyorum, sadece aracın virajlarda yan yatmamasını, yan rüzgarlardan da etkilenmemesini istiyorum:)
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 23:01:34 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #6 : 13 Nisan 2012, 23:09:18 »
peki bunu en optimum nasıl sağlarım, coilover mı, spor amortisör+ yay mı? bir de markaya göre sağladığı  özelliklerde değişiyormuş sanırım mesela eibach markası için en konforlusu olduğunu bir çok yerde okudum siz ne önerirsiniz marka olarak?
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 23:09:18 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

dnr1

  • Membro
  • İleti: 659
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #7 : 13 Nisan 2012, 23:45:21 »
Eicbach 3.5 cm kullanıyorum.standart amortisörlerimle..konfor ve yol tutuş muazzam..her türlü virajı kontrollü olarak,limitlerde alıyorum..çok zorlarsan arkadan baslıyo kaymaya..gaza basınca sürüklüyerek çizgiye sokuyor..tavsiye ederim..fakat eski amortisörlerle kullanmamanı tavsiye ederimki yüzde doksan patlatıyor..yani 4 amortisör orjinal yılmaz ustada tanesi 150 vede yay tavsiye ederim..tecrübeme güven..amortisörü degiştirmezsen 1 ay içinde patlayıp sertleşip odun gibi olacak..
« Son Düzenleme: 13 Nisan 2012, 23:45:21 Gönderen: dnr1 »

erdem1904

  • Membro
  • İleti: 7.660
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #8 : 14 Nisan 2012, 09:08:52 »
Aracın arka kısmı tabiri caizse kayık gibi salınıyorsa denge kollarında sıkıntı olabilir. Sadece burç değişimi yada komple değişimle düzelir büyük ihtimalle...



Edited by - erdem1904 on 14/04/2012  09:10:22
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 09:08:52 Gönderen: erdem1904 »
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

AnilAlkan

  • Membro
  • İleti: 146
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #9 : 14 Nisan 2012, 11:54:14 »
Yolda gezinme sorununu yakın zamanda yaşadım. Hele ki araçta 4 kişi olduğunda yolda hiç tutunamıyordu araç. Erdemin dediği gibi arka kısımda bulunan viraj denge kollarının burçları değişti ve %100 düzeldi diyemesemde büyük oranda daha iyi şimdi. Arka koltuktakilerin savrulması da aynı sebepten diye düşünüyorum..

Ayrıca kesinlikle işin ehli bir özel servise gidip yaptırın. Forumda İst.da yasayan arkadaslardan özel servis önerileri çokca var.Ben Düzce Bosch Car Service de yaptırdım. Çektiğim sıkıntıları yazmıştım daha önce..



Edited by - AnilAlkan on 14/04/2012  11:54:51

Edited by - AnilAlkan on 14/04/2012  11:57:02
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 11:54:14 Gönderen: AnilAlkan »
06YA2467 156 2.0 TS - 1998

ku2

  • Membro
  • İleti: 4.405
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #10 : 14 Nisan 2012, 13:45:14 »
Yay olarak Vogtland öneririm 30 mm
ya da Eibach pro kit

Orta karar ne sert ne yumuşak bir amortisör için Bilstein B4 öneririm.

Kendi aracımda B4ler ve Vogtland 40mm yay var. Çok memnunum.
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 13:45:14 Gönderen: selimgencoglu »
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #11 : 14 Nisan 2012, 19:40:22 »
quote:

Aracın arka kısmı tabiri caizse kayık gibi salınıyorsa denge kollarında sıkıntı olabilir. Sadece burç değişimi yada komple değişimle düzelir büyük ihtimalle...



Edited by - erdem1904 on 14/04/2012  09:10:22



yarın servise götürdüğümde anlayacağız bakalım sorun neymiş, maslakta milano yada sportivo ya götürmeyi düşünüyorum, arabayı götürüp servistekilerle birebir konuşup ona göre karar vereceğim.
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 19:40:22 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #12 : 14 Nisan 2012, 19:53:08 »
quote:

Yay olarak Vogtland öneririm 30 mm
ya da Eibach pro kit

Orta karar ne sert ne yumuşak bir amortisör için Bilstein B4 öneririm.

Kendi aracımda B4ler ve Vogtland 40mm yay var. Çok memnunum.




daha önceki yazılarınızda arabanızda eibach yayı takıp denediüinizi yazmışsınız ve araba çok pısmıştı demişsiniz, pısmıştı demekle yere daha  çok yaklaşmıştı mı demek istediniz. eibach ve vogtland denemiş birisi olarak aralarında nasıl bir fark gördüğünüzü öğrenmek isterim ve bahçeşehir de oturuyorum yollarda hız tümsekleri var ve biraz yüksekler bunlardan geçerken sorun yaşarmıyım bilemiyorum, soruna yaşama ihtimaline karşı yükseklik ayarı yapılabilen süspansiyon sistemlerinden hangisini önerirsiniz (koni- coilover- başka sistem varmı bilemiyorum). ve yay sistemleri takılırken spacerden bahsedilmiş buspacerlar aracın yüksekliğine etki ediyormu? yoksa sadece yay sertliği için mi takılıyor? yardımcı olursanız sevinirim.
« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 19:53:08 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ku2

  • Membro
  • İleti: 4.405
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #13 : 14 Nisan 2012, 23:39:10 »
Benim araba 2.5 v6
1.6 ve 2.0lardan daha ağır bir yapıya sahip. Benim kullandığım yaylar eibachtı doğru bakmışssınız :))
ancak 2.5 için değildi.. Bu yüzden çok pıstı..yani çok yaklaştı yere. Daha sonra Bursa bir tuning firması 2.5 v6 için olan Vogtland yayları buldum..ve aldım. Çok memnunum. Geçen sene ocak ayında amortisörleri de değiştirmiştim. otostart.comdan bilstein b4lerimi almıştım. bunlarla beraber vogtland 40mm yayları kullanıyorum. Arabanın resimlerini görmüşsünüzdür. Buraya ayrıca eklemedim. Yol tutuşundan memnunum. Kasislerden geçişlerinde problem yok. Bence Koni amortisör ve eibach yay kombosu çok abartılıyor. Ayarlı koniye 1300 tl para verene kadar 660 tl ye bilstein b4 almıştım. Sonuçta kaç kere ayarlıyor bunları kullananlar sormak lazım :)))
Eibachtan sonra vogtlan çok kararında geldi.. Konforum öyle 10 numara değil.. ama araba ne çok sert ne çok yumuşak..

Şunu da belirtmek lazım.. Arabayı aldığımda siyah eibachlar vardı.. Sonra o psımış hali kırmızı olanlarla..Yani muhtemelen 50lik olanlardı... Ama kesinlikle 2.5 için değildi.. Bu yüzden olduğundan fazla çökmüştü.

Spacer aracın yüksekliği ile alakalı bişey değl. İz açıklığı ile ilgili.

Tekrar söylüyorum..
Bilstein B4ten memnunum. Bununla beraber vogtlandlar arabayı çok değiştirdi.. Duruşu..Yol tutuşu.. Düşük hız, yüksek hız stabilite. 4 Kişi binse bile araba sürtmüyor bir yerlere..
Ve orta karar bir konfor var. tavsiye ederim.

Başka sorunuz varsa. Yazın.

« Son Düzenleme: 14 Nisan 2012, 23:39:10 Gönderen: selimgencoglu »
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #14 : 15 Nisan 2012, 01:53:28 »
teşekkür ederim yardımlarınız için. amortisörler bilstein olacak alman malı olmasına dikkat edeceğim. yay olarakta 30mm lik eibach pro kit ve vogtland dan hangisi bulabilirsem onu tercih edeceğim. alt takımlardaki sorunları hallettikten sonrada servisin önerdiği bir boyacıda arabadaki taş izleri cizikler vs.. düzelltirip local olarak boyatmayı düşünüyorum. kaskodan yaptırmak için outoking e götürmüştüm aracı 7-8 tane ufak çizik ve göçüğe 1300 gibi fiyat çıkarmışlardı:) bel altı olarak boyatmakta aklımdan geçiyor aslında. jantları da değiştirip 17'' ye geçmek istiyorum aslında ama lastikler yeni daha içim elvermiyor şu anda.
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2012, 01:53:28 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #15 : 15 Nisan 2012, 01:57:53 »
bir sorum daha olacak:)

başka bir yerde 1.6 ts motora supercharger kiti uygulanarak 250 beygire çıkarıldığı falan yazılmış. böyle bir uygulama varmıdır varsa maliyeti ne kadardır bileniniz varmı acaba.
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2012, 01:57:53 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #16 : 15 Nisan 2012, 02:17:54 »
quote:

bir sorum daha olacak:)

başka bir yerde 1.6 ts motora supercharger kiti uygulanarak 250 beygire çıkarıldığı falan yazılmış. böyle bir uygulama varmıdır varsa maliyeti ne kadardır bileniniz varmı acaba.




sorumun cevabını buldum. çok pahalıymış neredeyse bir araba parası daha.Türkiye de uygulayanda yokmuş sanırım.
« Son Düzenleme: 15 Nisan 2012, 02:17:54 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #17 : 16 Nisan 2012, 16:04:33 »
arkadaşlar yay takmaktan vazgeçtim, sadece amortisörleri değiştireceğim, sizce orjinal amortisörleri mi takmalıyım yoksa bilstein b4 ile mi değiştirmeliyim. araç serviste şu anda ve kısa süre içinde servise haber vermeliyim. sizinde düşüncelerinizi almak istemiştim
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 16:04:33 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #18 : 16 Nisan 2012, 16:44:29 »
arkadaşlar acil yardım lütfen. cevap vermem gerekiyor. aracımda yaylar değişmiyor amortisörler değişecek. orjinal amortisörler mi bilstein b4 mü önerirsiniz. forumda ve nette araştırdım net cevap bulamadım.
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 16:44:29 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alper

  • Membro
  • İleti: 4.876
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #19 : 16 Nisan 2012, 17:01:22 »
quote:

Hocam siz ne istediğinizi tam söylerseniz bizlerde ona göre fikir verir seni de daha doğru yolda yönlendirmiş oluruz.
Misal konfor mu istiyorsun yoksa yol tutuşun daha iyi olmasını mı.
Bunların ikisini bir arada bulamazsın.
Bulursun ama onuda coilover alman gerek ama bunu da sadece yükseklik ayarlı değil sertlik ayarlı olması gerek ki buda oldukça pahalı olur ve zor bulursun.
Ben çok araştırdım ve sonunda coiloverda karar verdim.
kendim yaptıracağım.
Gazlı amortisörler kullanılacak yayda çok aşırı sert olmayacak şekilde ama yol tutuştanda ödün vermeden olacak şekilde düşünüyorum.
Benim amacım mesela yol tutuşu arttırmak sertlik o kadar dert değil benim için ama sürekli kullanmadığım için dert değil yani yoksa hafta içi her gün kullansam tercih etmezdim sert bir yapıda süspansiyonu.
Ben 1000 TL gibi bir tutara yaptıracağım.
Yay ve amortisör alsam oda aynı paraya gelecek neredeyse.
Ve yazın kışın sürekli değiştirmem gerekecek ki bunu istemiyorum ben kışın yükseltirim yazında alçaltırım sök takla uğraşmam hiç.

« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 17:01:22 Gönderen: alpermusa »

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #20 : 16 Nisan 2012, 17:12:17 »
spor yaydan koniden coiloverdan vazgeçtim. sadece amortisörleri değiştireceğim. daha iyi yol tutuş sağlıyorsa konfordan biraz vazgeçebilirim
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 17:12:17 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #21 : 16 Nisan 2012, 18:14:08 »
Amortisörlerin 4'ünü de değiştirecekseniz Bilstein ya da koni tavsiye ederim. Geçmişte orjinal yaylar ile konileri birlikte kullanmıştım, muazzam bir konfor vardı. Yumuşak ayardaydı, süperdi bence :)
Bilstein B4 zaten EPER'den de baksanız muadil parçasıdır aracınızın. Kaliteli ancak sportif olmayan bir modeldir.
Komple değiştirecek olsam B4 alırdım, parada sıkıntı yoksa koni alırdım ama :)
« Son Düzenleme: 16 Nisan 2012, 18:14:08 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #22 : 26 Nisan 2012, 17:29:18 »
quote:

Aracın arka kısmı tabiri caizse kayık gibi salınıyorsa denge kollarında sıkıntı olabilir. Sadece burç değişimi yada komple değişimle düzelir büyük ihtimalle...



Edited by - erdem1904 on 14/04/2012  09:10:22



dediğin gibi arkadaşım sorun denge kollarında çıktı, alt iki denge koluda neredeyse tam ortasından yukarı doğru bükülmüş, nasıl olmuş olabilir düşünürken servisteki usta muayeneye ne zaman götürdün orada olmuş olabilir dedi, üç dört ay önce muayenesini yaptırmıştım, ustanın dediği gibi olmuş olabilir. birde arka tekerlek bilyalarıda bozulmuş o da etki ediyordur mutlaka.
« Son Düzenleme: 26 Nisan 2012, 17:29:18 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

pylon

  • Membro
  • İleti: 65
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #23 : 26 Nisan 2012, 17:43:30 »
ayrıca ön alt salıncaklarda sorun çıktı, aracı yolda iyi tutuyormuşum:) fren disk ve balataları trw marka ile değiştiriyorum. amortisörler de blistein olacak belki ileride yay da takarım. karter korumada eklenecek. taş göçüklerinden ve çiziklerden dolayıda ön tampon arka tampon arka çamurluklar sol ön kapı ve sağ arka kapıda boyanacak. aslında boyanmış olması lazım geçen hafta pazartesi vermiştim servise. yarın bir aksilik olmazsa kavuşacağım arabama ama servisteyken boyatmadan önce fotoğraf çekmeyi unutmak ve maliyetten dolayıda extra olarak olarak spor pedal seti, paspas gibi bazı şeylerden vazgeçmek zorunda kaldım canım sıkıldı. neyse yarın kavuşacağım arabama işallah boyayı sorunsuz yapmışlardır.
« Son Düzenleme: 26 Nisan 2012, 17:43:30 Gönderen: pylon »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

ku2

  • Membro
  • İleti: 4.405
    • Çevrimdışı
biriktirdim tüm sorularımı şimdi soruyorum:)
« #24 : 26 Nisan 2012, 23:51:01 »
Herşeyi bir anda yapmaya çalışmayın zaten :))
Parça parça yaparsınız.. Zaman içinde..
Ağırlık merkezini aşağı çekmeniz için yay şarttır. Vazgeçmişsiniz biliyorum..ama hatırlatmak istedim.

Bülent'e katılıyorum. B4 iyidir, zaten normal amortisörlere muadil gösterilir. Koniler ise B4ün iki katı fiyata sahiptir.. Ben zamanında B4 leri otostart'dan almıştım.. 660 TL para vermiştim. O zaman Koni'ler ise 1400 TL paraydı...

Yaylara 410 TL vermiştim..

Bilginiz olsun.
Güle güle kullanın şimdiden.
« Son Düzenleme: 26 Nisan 2012, 23:51:01 Gönderen: selimgencoglu »
--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
19 Yanıt
760 Gösterim
Son İleti 07 Şubat 2006, 17:22:30
Gönderen: anIL(34an623)
138 Yanıt
5922 Gösterim
Son İleti 25 Eylül 2013, 23:34:43
Gönderen: Inan
47 Yanıt
1372 Gösterim
Son İleti 01 Mayıs 2009, 12:20:36
Gönderen: AlfistiKerem
0 Yanıt
417 Gösterim
Son İleti 07 Şubat 2013, 20:33:17
Gönderen: agucba
18 Yanıt
3155 Gösterim
Son İleti 04 Ekim 2013, 20:11:06
Gönderen: nanotechmilas

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal