Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Dikiz Aynaları Kumandası Sorunu

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

csumer



Arkadaşlar merhabalar, geçen Cuma Kırmızı dizel Giulietta aldım, Pazar günü farkettim ki  Dikiz aynası kontrol kumandasının  "aynaları alağı indirme tuşu" çalışmıyor. Yani dikizler sağa sola yukarı dönüyor ama aşağı dönmüyor. Birmot Beylikdüzünde tuş takımı bozulmuş, 300 lira dediler. Başka önerebileceğiniz bi yer var mı ? Sizce fiyat nasıl ?
Cimbom Başı Dik Yürür..

Alfadanadam

Garanti kapsamına girmiyor muymuş?

hi_cazz

Alfa parça fiyatlarına bakarsak eğer bana normal geldi.

Note 3 ile tapatalklandı



universeee

Araç garanti kapsamı dışındaysa Maslak yada Bostancı oto sanayinde bulunan ve forumda da onay gören ustalardan birine gidip oralarda sormanızı tavsiye ederim. Birmot benim bildiğim kadarıyla tamir yoluna gitmez direkt parça değiştirir o da haliyle tüm işlemleri pahalı hale getiriyor. Belki de 40-50 lira ödeyerek hallolacak bir sıkıntı vardır. Tabi siz değerlendirip kararınızı verirsiniz. Geçmiş olsun.
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

csumer

2014 Ocak ayında garantisi bitti. Avrupa yakasında Alfa Milano'yu duydum bir tek. Başka önerebileceğiniz bir yer var mı ?


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cimbom Başı Dik Yürür..

universeee

Listeyi burada bulabilirsiniz: You are not allowed to view links. Register or Login

Ben tercihimi Bostancı sanayide bulunan Alfist'ten yana kullanıyorum. Hangisini tercih etmek isterseniz artık size kalmış.
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

berkaykcr

Bi hava falan tutun bakalım direk acıp bakıp 300 mu dediler napmıslar oyle :)
Smoke Giulietta

csumer

Bilgilendirme için herkese çok teşekkür ederim :) Sonuçları burdan paylaşıcam yine, selamlar..
Cimbom Başı Dik Yürür..

csumer

Milano Alfa Maslak da 50 liraya halloldu sıkıntı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cimbom Başı Dik Yürür..

universeee

You are not allowed to view links. Register or Login
Milano Alfa Maslak da 50 liraya halloldu sıkıntı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Nerde 300 lira nerede 50 lira! Tabi bir de sıkıntının ne olduğunu yazarsanız çok daha iyi olur.
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

csumer


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Milano Alfa Maslak da 50 liraya halloldu sıkıntı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Nerde 300 lira nerede 50 lira! Tabi bir de sıkıntının ne olduğunu yazarsanız çok daha iyi olur.

Yan aynaları yönlendiren tuş takımının sadece 1 tuşu ( aynaları aşağı indirme tuşu) çalışmıyordu. Servis değişim dedi 300 lira dedi, Milano Alfa da Ekrem Usta tuş takımını söktü oturdu biyere hava tuttu tiner sürdü falan tellerin iletkenliğini arttırdı heralde bişeyler yaptı. Taktı yerine ve çalıştı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cimbom Başı Dik Yürür..

berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Milano Alfa Maslak da 50 liraya halloldu sıkıntı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Nerde 300 lira nerede 50 lira! Tabi bir de sıkıntının ne olduğunu yazarsanız çok daha iyi olur.

Yan aynaları yönlendiren tuş takımının sadece 1 tuşu ( aynaları aşağı indirme tuşu) çalışmıyordu. Servis değişim dedi 300 lira dedi, Milano Alfa da Ekrem Usta tuş takımını söktü oturdu biyere hava tuttu tiner sürdü falan tellerin iletkenliğini arttırdı heralde bişeyler yaptı. Taktı yerine ve çalıştı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Dediğim dolaylı yoldan cıkmıs gibin :)
Smoke Giulietta

csumer

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Milano Alfa Maslak da 50 liraya halloldu sıkıntı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Nerde 300 lira nerede 50 lira! Tabi bir de sıkıntının ne olduğunu yazarsanız çok daha iyi olur.

Yan aynaları yönlendiren tuş takımının sadece 1 tuşu ( aynaları aşağı indirme tuşu) çalışmıyordu. Servis değişim dedi 300 lira dedi, Milano Alfa da Ekrem Usta tuş takımını söktü oturdu biyere hava tuttu tiner sürdü falan tellerin iletkenliğini arttırdı heralde bişeyler yaptı. Taktı yerine ve çalıştı :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Dediğim dolaylı yoldan cıkmıs gibin :)

Aynen :) Allah kaza bela vermezse ki inşallah vermesin.. Bundan sonra hertürlü Milano Alfa'dayiz :)
Cimbom Başı Dik Yürür..