http://www.alfistiturkey.com/forum/modifiye/alfa-romeo-giulietta-icin-bilstein-amortisor-ve-yay-tavsiyesi-tecrubeler/msg430702/#msg430702
Merhaba,
Kullanıcı olarak tecrūbe ve naçizane tavsiyelerim:
17 jant 30 mm. H&R yay hiç korkma devam et, konforu bozmaz ve yol tutuş pozitif yönde farkeder.
18 jant 30 mm. H&R yay, aman ha uzak dur.
Eibach yay kullanan arkadaşların farklı tecrūbeleri olacaktir.
Genel itibariyle araştırma ve yabancı formlardan da edindiğim bilgi de H&R yaylarin Giulietta'da çok daha stabil olduğu.
Cevabınız için çok teşekkür ederim
Araçta stock olarak spor paket yayları vardı 2 yıl kadar kullandım ilk aldığımda c4 dizelden 170 lik giu ye geçince rayda gidiyor gibi hissediyordum tabi insan oğlu zamanla spor paket yayları hem gözümü tirmaliyordu yuksek kaldigi icin hemde araca alışıp limitlerde kullanınca şehir içi keskin virajlarda yatmalar uzun hızlı girilen virajlardaki arkayı atma hissi yüksek süratlardaki tedirginligi ve son olarak hızlı kalkislardaki kafanın şaha kalkmasi artık arabaya bişiler yapmanın vakti geldiğini soyluyordu iç sesim
Bende şuan 17 Jant ve eibach yay ile kullanıyorum 15 gün fln oldu
aracı 2 yıl nasıl o şekilde kullanmışım diye kendime çok kiziyorum
Yukarıdaki yazdığım bütün olumsuzluklar gitti bütün isteklerim oldu desem yeridir konfor kaybıda olmadı hatta azda olsa artti
Yanlız önler kasislerde tumseklerde ses yapıyor tak tak diye hafiften arkalarda sıkıntı yok
Zaten arkalar önler kadar kısa değildi orjinal yaylara gore kafamdaki soru orjinal amatisor önler çok düşünce çalışma araligimi yetmiyor yada amatisorun toz lastiklerimi sıkışınca değiyor yada ne olabilir?
Usta normal diyo araç dustu ses olur azda olsa
Sizde orjinal amatisorlerle Yaylar degisince ses oluyormuydu
Diğer kullanıcı arkadaşlarda yazarsa sevinirim