Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Giulietta Süspansiyon

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

textineer

Ben de aynı şekilde oldukça sert olduğunu düşünüyorum ama açıkçası da çok fazla takmıyorum ya da benimsedim artık diyeyim. Benim eşimde ilk bindiğinde o kadar para verip aldığın araba bu mu demişti, kasisten geçerken tavan ile bütünleşme noktasına geldiğinde. Şu bir gerçek bu arabalar Türkiye şartlarına göre kesinlikle uygun değil ama kalp akıldan her zaman üstündür söz konusu AR ise. :)

h.t

You are not allowed to view links. Register or Login
Demek ki öncesinde 4 sene 147  kullanıp öyle giuliettaya geçmek gerekiyor. Benim giu de aşırı konforlu geliyor bana  147 den sonra :D

Hahaha tam bunu söylemek için girmiştim  :)) Bende 147 den inip Giu ya binince " vay be ne güzel darbeleri emiyor süspansiyon" diyorum  :))

agucba

Alıntı YapBenim eşimde ilk bindiğinde o kadar para verip aldığın araba bu mu demişti, kasisten geçerken tavan ile bütünleşme noktasına geldiğinde.

Eğer kasisten geçerken tavana değecek kadar havalanıyor ise eşiniz, o zaman Giulietta'da sıkıntı olduğunu sanmıyorum.  :)

///////////////

ufuksrl

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Demek ki öncesinde 4 sene 147  kullanıp öyle giuliettaya geçmek gerekiyor. Benim giu de aşırı konforlu geliyor bana  147 den sonra :D

Hahaha tam bunu söylemek için girmiştim  :)) Bende 147 den inip Giu ya binince " vay be ne güzel darbeleri emiyor süspansiyon" diyorum  :))

:arkadasim:

Oğuz

Ben Eibach yaylarla fazla konforlu olduğunu düşünüyorum, jöle gibi esniyor araba.
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

depeche101

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben Eibach yaylarla fazla konforlu olduğunu düşünüyorum, jöle gibi esniyor araba.

Eibach senin gibi pilot adama yumuşak gelir tabi. Seni H&R paklar. :yukari-ok:

||4C Rosso Competizione -Stelvio Quadrifoglio - Tonale Speciale - GTV V6 - 147 2.0 - Alfa 75 - Alfa 33 ||

Oğuz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben Eibach yaylarla fazla konforlu olduğunu düşünüyorum, jöle gibi esniyor araba.

Eibach senin gibi pilot adama yumuşak gelir tabi. Seni H&R paklar. :yukari-ok:

Hahaha coil şart, hem önünü basmak için hem yol tutuş için.  :)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

textineer

You are not allowed to view links. Register or Login
Alıntı YapBenim eşimde ilk bindiğinde o kadar para verip aldığın araba bu mu demişti, kasisten geçerken tavan ile bütünleşme noktasına geldiğinde.

Eğer kasisten geçerken tavana değecek kadar havalanıyor ise eşiniz, o zaman Giulietta'da sıkıntı olduğunu sanmıyorum.  :)

Şaka bir tarafa :)  artık belli bir noktadan sonra bazı noktalar göz ardı ediliyor ya da kabulleniliyor. Bu tamamen neden ne kadar zevk aldığınız ile alakalı bir durum. Opel aracımdan sonra daha konforsuz ama daha mutlu biri olarak yoluma devam ediyorum.

agucba

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Alıntı YapBenim eşimde ilk bindiğinde o kadar para verip aldığın araba bu mu demişti, kasisten geçerken tavan ile bütünleşme noktasına geldiğinde.

Eğer kasisten geçerken tavana değecek kadar havalanıyor ise eşiniz, o zaman Giulietta'da sıkıntı olduğunu sanmıyorum.  :)

Şaka bir tarafa :)  artık belli bir noktadan sonra bazı noktalar göz ardı ediliyor ya da kabulleniliyor. Bu tamamen neden ne kadar zevk aldığınız ile alakalı bir durum. Opel aracımdan sonra daha konforsuz ama daha mutlu biri olarak yoluma devam ediyorum.

Tercih zaten sizin. Baktınız olmuyor, değiştirirsiniz, başka markaya geçersiniz, olur biter.  :)

///////////////

berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login
Aracımı kaskoya verdim ön tamponu boyucaklar falan, kasko ikame olarak leş oğlu leş iiğrenç 1.2 benzinli Corsa verdi. Gitmez etmez ama benim Giulietta'dan daha konforlu. Şeytan 50-52 civarında Giulietta'nı okut, git 65'e ikinci el Bmw 1.16d al diyor. Sanırım uyacağım şeytana. Götü ***lu Leon'un test sürüşüne gittim geçen hafta, yav tamam Leon'un da yol tutuşu ESP'sin ibaret, iğrenç bi yol tutuşu var ESP olmasa yolda durman imkansız falan tamam da süspansiyon konforunun benim arabamdan daha rahat olması beni rahatsız etti.

Neden götü boklu anlatsanıza biraz  :)
Smoke Giulietta

alihsans

Arkadaşlar malumunuz spor paketlerde Sportif Süspansiyon diye bir özellik var. Bu büyük ihtimal benim aracımda da var ancak nedir ne değildir bilgisi olan iki kelam edebilir mi?
Dışarıdan bakınca anlaşılır mı? Araca ne katar, ne götürür?

Giulietta bence de olması gerektiği gibi sert bir araba. Ben sertliğinden memnunum.
Bir pinpon topu değil belki ama jöle hiç değil.  :D
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

csumer

Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü boklu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Cimbom Başı Dik Yürür..

berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
Aracımı kaskoya verdim ön tamponu boyucaklar falan, kasko ikame olarak leş oğlu leş iiğrenç 1.2 benzinli Corsa verdi. Gitmez etmez ama benim Giulietta'dan daha konforlu. Şeytan 50-52 civarında Giulietta'nı okut, git 65'e ikinci el Bmw 1.16d al diyor. Sanırım uyacağım şeytana. Götü ***lu Leon'un test sürüşüne gittim geçen hafta, yav tamam Leon'un da yol tutuşu ESP'sin ibaret, iğrenç bi yol tutuşu var ESP olmasa yolda durman imkansız falan tamam da süspansiyon konforunun benim arabamdan daha rahat olması beni rahatsız etti.

1 serisi o kadar yumusak bir suspansiyona sahip değil. Bmwlerde sert suspansiyonlarindan dolayi takir tukur gidiyorlar. Konfor araniyorsa mercedes yada vag grubu malesef. :)


Tapatalk

Yav arabam beni pamuklara sarıp tümseklerden öyle geçirsin demiyorum tabii ki, ama Giulietta'da süspansiyon, amortisör falan hiiiiç yokmuş gibi ilerliyor. Arabamı çok seviyorum tamam da yani biraz başka arabalar kullanınca şehir içinde bozuk yollarda kendi arabamın hakikaten rahatsız olduğunu anladım. Dün, ilk tanıştığımız zamanlarda "Sciroccom var" dediğimde "Scirocco ne la Rocco sıkı şeker mi" cümlesini kuracak kadar arabadan anlamayan nişanlım, geçtiğimiz bi kasisten sonra " Giulietta olsa teker yerinden çıkmış gibi ses gelirdi" deyince yuhh dedim artık.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Yayli giu ile istanbula gittim geldim böyle bir şey yaşadiğimi hatirlamiyorum. Acaba lastik basinçlariniz çok mu yüksek yada alt takimda bir şeyler ters mi gidiyot diye düşünmeden edemedim...


Tapatalk

eibach yaylarda işlem bile vardı oysa ki sıfır hata sıfır konfor kaybı

aynı gun uyumadan git gel yaptık 1 kere zorladı mı abicim bizi :)

amortisörleriniz kontrol ettirin

spor pakette ( makyajsızlarda ) hiç bir fark yok spor süspansiyon yok yaylar az bisi kısa o kadar servistekiler soyledı

evet eibach ile daha konforlu bu arada arac

makyajlı aracıda kullandım test olarak kafadan kayma sorunu azalmış gibiydi :)
Smoke Giulietta

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü ***lu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

FR'ın fren sisteminin iyi olmadığını 2 yakın arkadaşımdan duydum. Güven vermiyor ve durmuyor dediler.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü ***lu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

2 aracı kullanmıs bırı olarak

seat leon fr

giulietta 0 alıp 2 sene sonra olan halını ılk baslarda sıze sunuyor dıyebiliriz

TÜRKİYE  yollarında her arac bozuluyor :)

dediğim gibi amortisör
lastik basıncı kontrollerinizi yapın

bmw de sandıgınız kadar yumusak bir arac degıl

konfor ıstersenız

bmw 5 serisi
mercedes e serisi

model yılı fark etmez bulutlarda gibisiniz :)
Smoke Giulietta

Oğuz

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar malumunuz spor paketlerde Sportif Süspansiyon diye bir özellik var. Bu büyük ihtimal benim aracımda da var ancak nedir ne değildir bilgisi olan iki kelam edebilir mi?
Dışarıdan bakınca anlaşılır mı? Araca ne katar, ne götürür?

Giulietta bence de olması gerektiği gibi sert bir araba. Ben sertliğinden memnunum.
Bir pinpon topu değil belki ama jöle hiç değil.  :D

Yaylı hali olması gerektiği gibi sert değil anlamında söyledim. Spor süspansiyonlu stock hali belki daha sert bile olabilir. Bende ne spor süspansiyon var ne de arabayı orjinal yayıyla kullandım. Yayları taktığımda 100km'de falandı araba :)
2006 147 1.6 TS Distinctive
2013 Giulietta 1.4 MultiAir Distinctive

alihsans

O jöle sana gönderme değildi ya You are not allowed to view links. Register or Login . Kelime hoşuma gittiği için kullandım. :)
Spor süspansiyon bilgisi verin bana. Bilgiye açım şu an.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hayatta en hakiki mürşit ilimdir.

Everybody should drive a Mini, everybody should own a Mini at some point or you're incomplete as a human being. JAMES MAY

berkaykcr

You are not allowed to view links. Register or Login
O jöle sana gönderme değildi ya You are not allowed to view links. Register or Login . Kelime hoşuma gittiği için kullandım. :)
Spor süspansiyon bilgisi verin bana. Bilgiye açım şu an.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Ben sadece yaylar 1.5 cm kısa amortisörlerde bişi yok diye biliyorum

3.5 sene sport süspansiyon dedikleri aracı kullandım sağ arka değişmesi gerekti tak yenısı geldi

sport mport ayrı bi dünya olsa 1 günde gelmezdi o amortisör bence :D
Smoke Giulietta

dr_eros

Sertlik konusu tamamen beklentilerle ilgili. 170 hp spor 2 paket aracım var. 18 inç jant+ novitec 4 cm yay mevcut. Yani hemen hemen en hardcore durumda sayılır. Ancak sertliği beni hiç rahatsız etmiyor. Tam tersine rayda gider hissine bayılıyorum.
Konuda geçen 17 inç jantlı standart giuliettalar bana pamuklara sarılmış kadar yumuşak geliyor.

csumer

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü ***lu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

2 aracı kullanmıs bırı olarak

seat leon fr

giulietta 0 alıp 2 sene sonra olan halını ılk baslarda sıze sunuyor dıyebiliriz

TÜRKİYE  yollarında her arac bozuluyor :)

dediğim gibi amortisör
lastik basıncı kontrollerinizi yapın

bmw de sandıgınız kadar yumusak bir arac degıl

konfor ıstersenız

bmw 5 serisi
mercedes e serisi

model yılı fark etmez bulutlarda gibisiniz :)

Başkan yukarda söyledim bidaha söyliyim. Arabamdan her kasisi böyle beni pamuklara sarar gibi geçirmesini istemiyorum. Ama belirli derinlikteki çukurları da hissettirmesin istiyorum. Ulan Allahsız diyorum hissettirmesen de hafiflet bari diyorum, aks kopmuş gibi GÜMMMM diye ses getiriyor :) Hani hiç çalışmıyormuş gibi. Ama dediğim gibi belki benim araçta sıkıntı var. Onu da işte 0'ının test sürüşüne giderek anlayacağız

Leon test sürüşünde tabi en fazla 5 dakka kullanabiliyosun. Onda da sınırlı şekilde arabayı tanıyabiliyosun. 1.6 tdi dsg'li bi leonu test ettim. Şanzımanı Sport moda getirmeme rağmen ivmelenmesi Giulietta'nın Dynamic modunun yanından geçemez. Leon'un İç döşeme kalitesi Giulietta'ya 5 basar. Maşallah bizim Giulietta'lara sert plastiği döşemişler. Tek yumuşak plastik Ön konsolun belirli yerinde var. Dediğim gibi süspansiyon daha iyi geldi Leon'un. Ama 2014 Şubat ayına kadar Scirocco sahibi olarak söylüyorum, Giulietta'nın yol tutuşuna Golf-A3-1 Serisi-Scirocco falan yaklaşamaz. Ama işte dediğim gibi şehir içi kullanımlarda bu süspansiyon rahatsızlığı beni rahatsız etmeye başladı
Cimbom Başı Dik Yürür..

csumer

You are not allowed to view links. Register or Login
Sertlik konusu tamamen beklentilerle ilgili. 170 hp spor 2 paket aracım var. 18 inç jant+ novitec 4 cm yay mevcut. Yani hemen hemen en hardcore durumda sayılır. Ancak sertliği beni hiç rahatsız etmiyor. Tam tersine rayda gider hissine bayılıyorum.
Konuda geçen 17 inç jantlı standart giuliettalar bana pamuklara sarılmış kadar yumuşak geliyor.

Başkan net konuş :) Çukurdan geçerken özellikle arka tekerlerden GÜMM diye bi ses gelmiyor mu yani :)
Cimbom Başı Dik Yürür..

ozoozo


You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü ***lu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

2 aracı kullanmıs bırı olarak

seat leon fr

giulietta 0 alıp 2 sene sonra olan halını ılk baslarda sıze sunuyor dıyebiliriz

TÜRKİYE  yollarında her arac bozuluyor :)

dediğim gibi amortisör
lastik basıncı kontrollerinizi yapın

bmw de sandıgınız kadar yumusak bir arac degıl

konfor ıstersenız

bmw 5 serisi
mercedes e serisi

model yılı fark etmez bulutlarda gibisiniz :)

Başkan yukarda söyledim bidaha söyliyim. Arabamdan her kasisi böyle beni pamuklara sarar gibi geçirmesini istemiyorum. Ama belirli derinlikteki çukurları da hissettirmesin istiyorum. Ulan Allahsız diyorum hissettirmesen de hafiflet bari diyorum, aks kopmuş gibi GÜMMMM diye ses getiriyor :) Hani hiç çalışmıyormuş gibi. Ama dediğim gibi belki benim araçta sıkıntı var. Onu da işte 0'ının test sürüşüne giderek anlayacağız

Leon test sürüşünde tabi en fazla 5 dakka kullanabiliyosun. Onda da sınırlı şekilde arabayı tanıyabiliyosun. 1.6 tdi dsg'li bi leonu test ettim. Şanzımanı Sport moda getirmeme rağmen ivmelenmesi Giulietta'nın Dynamic modunun yanından geçemez. Leon'un İç döşeme kalitesi Giulietta'ya 5 basar. Maşallah bizim Giulietta'lara sert plastiği döşemişler. Tek yumuşak plastik Ön konsolun belirli yerinde var. Dediğim gibi süspansiyon daha iyi geldi Leon'un. Ama 2014 Şubat ayına kadar Scirocco sahibi olarak söylüyorum, Giulietta'nın yol tutuşuna Golf-A3-1 Serisi-Scirocco falan yaklaşamaz. Ama işte dediğim gibi şehir içi kullanımlarda bu süspansiyon rahatsızlığı beni rahatsız etmeye başladı

Bence bmw 1 kasanın yol tutuşu giudan daha iyi veya kafa kafayalar. Giu açık ara önde değil bence :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

dr_eros

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Sertlik konusu tamamen beklentilerle ilgili. 170 hp spor 2 paket aracım var. 18 inç jant+ novitec 4 cm yay mevcut. Yani hemen hemen en hardcore durumda sayılır. Ancak sertliği beni hiç rahatsız etmiyor. Tam tersine rayda gider hissine bayılıyorum.
Konuda geçen 17 inç jantlı standart giuliettalar bana pamuklara sarılmış kadar yumuşak geliyor.

Başkan net konuş :) Çukurdan geçerken özellikle arka tekerlerden GÜMM diye bi ses gelmiyor mu yani :)
Evet geliyor. Hatta sizinkinden daha da sert gümlüyordur muhtemelen. Demek istediğim de bu zaten; bana göre normal olan size göre çok sert olabilir.

csumer

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Öncelikle Seat, MQB platformunun ucuza üretileni. Yol tutuşta ve frenlemede sıkıntıları var, biraz dağınıklık var arabada. Esp olmasa yolda durmayacak bir havası var. Dış görünüş, özellikle FR Plus paket alırsanız mükemmel, ama iç kalitesi ve yalıtımı düşük. ( Gelçi iç kalite ve yalıtım bizim Giularda da düşük ama çaktırma :) ) Zaten ona göre de fiyat koymuşlar. Götü ***lu derken Alfa ile karşılaştırdığımda bu cümleyi hakediyor bence, yoksa Megane'dan C4'ten falan iyidir. Bunlar kendi düşüncelerim tabi.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

2 aracı kullanmıs bırı olarak

seat leon fr

giulietta 0 alıp 2 sene sonra olan halını ılk baslarda sıze sunuyor dıyebiliriz

TÜRKİYE  yollarında her arac bozuluyor :)

dediğim gibi amortisör
lastik basıncı kontrollerinizi yapın

bmw de sandıgınız kadar yumusak bir arac degıl

konfor ıstersenız

bmw 5 serisi
mercedes e serisi

model yılı fark etmez bulutlarda gibisiniz :)

Başkan yukarda söyledim bidaha söyliyim. Arabamdan her kasisi böyle beni pamuklara sarar gibi geçirmesini istemiyorum. Ama belirli derinlikteki çukurları da hissettirmesin istiyorum. Ulan Allahsız diyorum hissettirmesen de hafiflet bari diyorum, aks kopmuş gibi GÜMMMM diye ses getiriyor :) Hani hiç çalışmıyormuş gibi. Ama dediğim gibi belki benim araçta sıkıntı var. Onu da işte 0'ının test sürüşüne giderek anlayacağız

Leon test sürüşünde tabi en fazla 5 dakka kullanabiliyosun. Onda da sınırlı şekilde arabayı tanıyabiliyosun. 1.6 tdi dsg'li bi leonu test ettim. Şanzımanı Sport moda getirmeme rağmen ivmelenmesi Giulietta'nın Dynamic modunun yanından geçemez. Leon'un İç döşeme kalitesi Giulietta'ya 5 basar. Maşallah bizim Giulietta'lara sert plastiği döşemişler. Tek yumuşak plastik Ön konsolun belirli yerinde var. Dediğim gibi süspansiyon daha iyi geldi Leon'un. Ama 2014 Şubat ayına kadar Scirocco sahibi olarak söylüyorum, Giulietta'nın yol tutuşuna Golf-A3-1 Serisi-Scirocco falan yaklaşamaz. Ama işte dediğim gibi şehir içi kullanımlarda bu süspansiyon rahatsızlığı beni rahatsız etmeye başladı

Bence bmw 1 kasanın yol tutuşu giudan daha iyi veya kafa kafayalar. Giu açık ara önde değil bence :)


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Bir arabada en nefret ettiğim şey önden kaymadır. Scirocco benim ilk arabamdı, canımdı ciğerimdi, ama önden kaymaları ve beni sürekli bariyerlere doğru sürüklemesi kendinden soğutmuştu beni. Doğrudur BMW 1 de asla önden kaymaz, o konuda Giulietta gibidir. Ama arkadan kayma kısmı farklı. Sanırım BMW kendi tüketicisinin tercihleri bu yönde olduğundan arkadan kaymaya izin veriyor.( Yanlamaya yani :) ) Ben bunu da istemiyorum. Benim arabam ben zorlasam da usturuplu gidecek. Arkadan kaymama olayında Giulietta daha iyi. Ki aslında daha iyi demek doğru değil çünkü Arkadan Çekiş = Yanlama :)

Cimbom Başı Dik Yürür..

kWo

aradan 2 sene geçmiş ama arama yaparken buldum. Aynı konudan bende muzdaribim, 1.6 dizel 2011 modelini aldım 3 ay kadar önce ama adeta amortisör yokmuş gibi csumer isimli arkadaşın söylediği gibi, yahu ben eski arabam punto veya şirket arabası fiorino ile geçerken rahatsız etmeyen yollar giulietta ile geçerken sanki dolma tekerli araçla ilerliyormuşum hissiyatı veriyor. CSUMER dostum 170'lik sıfır deneyecekmişsin bundan iki yıl önce, denedin mi acaba :)