Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



GT SİYAH DUMAN ÇEKİŞTE DÜŞÜŞ

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

espoire

Arkadaşlar  merhaba önce kendimi tanıtayım. 2004 yılından bu yana alfa kullanıyorum bu 6. alfam 2014 yılına kadar eski kasa yeni kasa devamlı 156 kullandım gecen yıldan bu yana 2006 model 147000 GT MANUEL 1 yıldır sorunsuz kullanıyorum faka son 1-2 aydır eksozdan siyah duman atıyor ve çekişte düşüş ve devirde dalgalanma var. gt kullanan arkadaşlar çözüm için yorumlarınızı beklıyorum Ankara da gt den anlayan serviste yok birkaç kere götürmeme rağmen çözüm bulamadılar. enj.temizleyici karbon temizleyici v.s würth ürünlerini denedim

erkan

Siyah duman enjektör arızası dalgalanma debimetre sorununu akla getiriyor enjektörleri söktürerek kontrol ettirmenizi tavsiye ederim gt de pis benzin ve kurum bahsettiğiniz sorunlara neden olabiliyor diye biliyorum enjektör arıza kaydı vermeye biliyor ankara da bu gibi sorunları çözemiyorlarsa biz bu araçlara binmeyelim....... >:( doğru adresi ankara tayfası yazacaktır

ademirtas

You are not allowed to view links. Register or Login
Siyah duman enjektör arızası dalgalanma debimetre sorununu akla getiriyor enjektörleri söktürerek kontrol ettirmenizi tavsiye ederim gt de pis benzin ve kurum bahsettiğiniz sorunlara neden olabiliyor diye biliyorum enjektör arıza kaydı vermeye biliyor ankara da bu gibi sorunları çözemiyorlarsa biz bu araçlara binmeyelim....... >:( doğru adresi ankara tayfası yazacaktır


+1
1996 - Alfa Romeo GTV
2008 - Fiat Grande Punto
1998 - Alfa Romeo 156
2000 - Alfa Romeo 156 SS
2006 - Alfa Romeo 159 JTDm
1999 - Alfa Romeo 156 2.5 V6