Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Hararet

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

nanotechmilas

Arkadaşlar merhaba

Gecenlerde 2001 156 1,6 TS Alfamı verdim
Yerine 2002 Model 2,0 Selespeed Aldım...

Kafama takılan bişey var şehir içinde sıcaklık 40 derecelerde ike malum yaz geldi, bazen aracın hararetinin 90 nın üzerinde olduğunu görüyorum... bu normalmidir... Sattığım 2001 dede aynı oluyordu son günlerde ancak daha önce hiç 90 nın üzerine çıktığını hatırlamıyorum... yada ben dikkat etmemiş olabilirmiyim

max-ime

Biraz cetrefilli bir konu bu :)

alfistahakan

Hayırlı olsun.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hakan
Forever Alfa

yurt80

Aynı sorun benim aracımda da var 1. Kademe fan açmıyor. Müşürü ve rezisatörü kontrol ettik sorun yok beyinden kaynaklı olabilir dediler ama tam inceletedim. Ama sizin sorununuz 1. Kademe fan açmamasından kaynaklanabilir. Önce müşürü ve semsörleri kontrol edin ikiside ucuz parçalardır. Olmadı termostat'a baktırın

fmtan

90'ı cok az gecip geri 90'ın altına düşmesi normal olarak soylenmişti ama yukarıda da soylendiği gibi çok çetrefilli bi konu bu; sanırım forum tarihinin en çözüme ulaşılamayan konusuda olabilir. zamanında benimde cok kafamı kurcalıyordu sayfalar dolusu mesaj okudum bu konuyla ilgili ama bi sonuc cıkmadı.. Gecen kış aracıma antfiriz koymadıgım için termostatı catlattım yeni termostat sonrası 90'ı hiç gecmedi..

tolga_ozhan

Konu ile alakasız ama yeri gelmişken hatırlarmak istedim.
Antifriz sadece kışın kullanılması gereken bir madde değildir. Mutlaka ama mutlaka yaz kış soğutma sıvısının %50 antifriz olmalı. Aksi durumda bekleyen tehlike, pas, korozyon, oksidasyon vs...
Son dönemde çürükler içinde olan o kadar silindir üst kapağı gördüm ki antifrizin önemini gözüme tekrar tekrar soktular.

nanotechmilas

Valla aracımın biraz boya bakımları var biraz deneyecem bakalım ilerleyen günlerde ne verecek arka ve ön tamponu boyatalım sonra devem edecem :) 90 biraz üstü ii ama 110 a yaklamşması kafamı kurcalıyor...