Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Isınınca Takılma...

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gothicwhisper

Merhaba arkadaşlar , malum fiat araclarinin hidrolik kismi hassas asiri trafil ve isinmada debriyaj pedalim takili kaliyor  ve girç sesi hala geliyor ,en dipte, ust merkezi de degistik sorun ayni devam ediyor.

Sizce sorun alt merkezden midir debriyaj catalindan midir?

Hidrolik yaginda hortum vs lerde problem yok ?

Alttan akan yağ vs yok.

Siz degerleri uylerin yorumlarini bekliyorum...

<a href="[url="https://hizliresim.com/8a4JY1"]https://hizliresim.com/8a4JY1[/url]"><img src="[url="https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg"]https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg[/url]"></a>

gothicwhisper

Admin konuyu kitleyebilirsin.

HTC One cihazımdan gönderildi

<a href="[url="https://hizliresim.com/8a4JY1"]https://hizliresim.com/8a4JY1[/url]"><img src="[url="https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg"]https://i.hizliresim.com/8a4JY1.jpg[/url]"></a>