Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



islik sesi

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

1453awci

merhaba arkadaslar arabadan bir islik sesi geliyor ama debriyaja basinca o ses kesiliyor. sizce neden arkadaslar .

Gouki

Şu konuya baktınız mı ? You are not allowed to view links. Register or Login

1453awci

benim arabada soguk motorda o ses cikiyor ve debriyaja basinca ses kesiliyor arkadasin sorunu farkli gibi

Gouki

Debriyaja bastığınız zaman sesin kesilmesi nedeniyle konuyu tavsiye etmiştim, zira diğer konunun sahibi de sesin boştayken kesildiğinden bahsetmiş. En son ne zaman kayış gergi bilyalarını değiştirdiniz ?

Alfadanadam

Araç duruyor iken debriyaja basınca mı kesiliyor yoksa hareket halindeyken debriyaja bastığınızda doğal olarak devir de düştüğü zaman mı ?

1453awci

aracimi sabah ilk calistirdigimda ses geliyor hareket etmeden debriyaja bastigimda ses kesiliyor. hareket halinde ses olmuyor sadece soguk motorda.

Alfadanadam

Muhtemelen kayışlardan geliyor. Daha doğrusu kayışların çevirdiği rulmanlardan. Bir ihtimal de debriyaj rulmanından. Sadece soğukta geliyorsa muhtemelen çok acil birşey değil.

dragut

Bende de arkadaşın bahsettiği durumun tam tersi var. Her zaman olmazsa bile sabahları ilk çalıştırmadan sonra debriyaja bastığımda hafif ve sürekli bir ıslık sesi geliyor. Hareket halinde veya rölantide fark etmiyor. Ama en geç 3-4 dakika içinde kesiliyor. Önemli bir şey olduğunu sanmıyorum; ama yine de merak ediyorum sebebini.
"Alfa sevgisi"

Yiğit Doğukan

You are not allowed to view links. Register or Login
Bende de arkadaşın bahsettiği durumun tam tersi var. Her zaman olmazsa bile sabahları ilk çalıştırmadan sonra debriyaja bastığımda hafif ve sürekli bir ıslık sesi geliyor. Hareket halinde veya rölantide fark etmiyor. Ama en geç 3-4 dakika içinde kesiliyor. Önemli bir şey olduğunu sanmıyorum; ama yine de merak ediyorum sebebini.

Bu bahsettiklerinizin aynısı bende de oldu bugün. Sanırım aşırı soğuklardan kaynaklı.

45volkan45

sorun debriyaj rulmanı çok kafanıza takmayın

dragut

You are not allowed to view links. Register or Login
sorun debriyaj rulmanı çok kafanıza takmayın

peki bunun için ne gibi bir işlem yapmak gerekir? bu şekilde kullanmanın ilerde bir zararı olur mu?
"Alfa sevgisi"

45volkan45

Şanzıman inecek ve rulman değişecek,ama ben olsam debriyaj balatamın değiştirilme zamanı geldiğinde set olarak değiştiririm.