Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Kalkışlarda sarsıntı var?..  (Okunma sayısı 1190 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« : 24 Ekim 2006, 16:31:43 »
1-2 gündür aracımda kalkarken sarsıntı oluyor beya bi titreme yapıyor bensindenmidir?..yoksa 1.vites dişlisyle ilgili bişeymidir?. Birde 147 sahibi arkadaşalra sesleniyorum şu trim sesi olayını çözmüş olan varmı..çözenler nerde yaptırdı?..
« Son Düzenleme: 27 Ekim 2006, 01:01:28 Gönderen: Alfadanadam »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

mKa

  • Ziyaretçi
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #1 : 24 Ekim 2006, 17:25:25 »
titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 17:25:25 Gönderen: mKa »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

mKa

  • Ziyaretçi
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #2 : 24 Ekim 2006, 17:28:00 »
trim sesinden bahsetmişsiniz bende de yoğun bi şekilde aynı problem var ama servise göstermeyi bıraktım artık hiç brşey yapamıyolar çünkü.Bi kaç paket pamuk aldım ses gelen yeri sökebildiğim kadarıtla söküp pamuk tıkıyorum o da olmazsa artık o pamukları kulağıma tıkıcam:)
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 17:28:00 Gönderen: mKa »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #3 : 24 Ekim 2006, 18:21:39 »
quote:

titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)



Valör dediğiniz volant sanırım.

Titreme sadece 1.viteste kalkışta yapıyor diğer viteslerde kalkış devirlerinize yakın devirlerde aynı sarsıntı yoksa debriyajdan olması kuvvetle muhtemel.
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 18:21:39 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #4 : 24 Ekim 2006, 19:39:08 »
quote:

trim sesinden bahsetmişsiniz bende de yoğun bi şekilde aynı problem var ama servise göstermeyi bıraktım artık hiç brşey yapamıyolar çünkü.Bi kaç paket pamuk aldım ses gelen yeri sökebildiğim kadarıtla söküp pamuk tıkıyorum o da olmazsa artık o pamukları kulağıma tıkıcam:)




 valla haklsıınz.. yaw bnde ole bişi yapıym artık..
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 19:39:08 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #5 : 24 Ekim 2006, 19:41:06 »
quote:

titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)



kavramada pek bi problem yok daha arac 18.000 de.. devriyaj setinde ne gibi bi arıza oalbilir?.. 2 gun oldu meslal şuan o titreme yok..
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 19:41:06 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Sercan Keklik

  • Membro
  • İleti: 9.737
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #6 : 24 Ekim 2006, 23:59:06 »
bazı 147 lerin debriyajında problemler oldugunu duydum yeni kasalarda sizinkindede benzeri bi durum olabilir veya gaz pedalına biraz daha dokunmanız gerkeiyor :)
« Son Düzenleme: 24 Ekim 2006, 23:59:06 Gönderen: Sercan Keklik »
145 1.4 TwinSpark
145 1.6 TwinSpark
147 1.6 TwinSpark
147 2.0 SeleSpeed Blackline
156 1.6 TwinSpark
156 2.0 TwinSpark
156 2.0 SeleSpeed
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
156 1.6 TwinSpark
159 1.9 JTS
MiTo 1.6 JTDm
Giulietta 1.4 MultiAir
Giulietta 1.6 JTDm
Giulietta 1.6 JTDm
Spider 2.0 TwinSpark (916)
Spider 2.2 JTS SeleSpeed (939)
En Güzel Alfa Romeo, Arkadaşımın Alfa Romeo'su

n/a

  • Ziyaretçi
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #7 : 25 Ekim 2006, 00:05:31 »
bende hiç trim sesi yok.şanslıyım
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2006, 00:05:31 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #8 : 25 Ekim 2006, 09:47:22 »
quote:

quote:

titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)



kavramada pek bi problem yok daha arac 18.000 de.. devriyaj setinde ne gibi bi arıza oalbilir?.. 2 gun oldu meslal şuan o titreme yok..



Bahadır bey, debriyaj işi sıfır arabalarda biraz şans işidir. O yüzden garanti bitmeden önce ihmal etmeyin. Sercan'ın da dediği gibi bazı 147'lerde bu tür problemler görülmüştü. Hatalı malzeme yüzünden 10.000-15.000'li kilometrelerde balatanın bittiği durumlar bile olmuştur.

Özellikle araçları garanti kapsamında olanlar, daha araba çok yeni birşey yoktur diyerek kontrollerinizi ihmal etmeyin. Bunlar Alfa, pek şakadan anlamazlar haberiniz olsun :)
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2006, 09:47:22 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #9 : 25 Ekim 2006, 12:04:06 »
quote:

quote:

quote:

titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)



kavramada pek bi problem yok daha arac 18.000 de.. devriyaj setinde ne gibi bi arıza oalbilir?.. 2 gun oldu meslal şuan o titreme yok..



Bahadır bey, debriyaj işi sıfır arabalarda biraz şans işidir. O yüzden garanti bitmeden önce ihmal etmeyin. Sercan'ın da dediği gibi bazı 147'lerde bu tür problemler görülmüştü. Hatalı malzeme yüzünden 10.000-15.000'li kilometrelerde balatanın bittiği durumlar bile olmuştur.

Özellikle araçları garanti kapsamında olanlar, daha araba çok yeni birşey yoktur diyerek kontrollerinizi ihmal etmeyin. Bunlar Alfa, pek şakadan anlamazlar haberiniz olsun :)




tamam sagolun.20.000 e az kaldı. goturdugumde onuda solıcem..
« Son Düzenleme: 25 Ekim 2006, 12:04:06 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.124
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #10 : 26 Ekim 2006, 12:48:28 »
quote:

1-2 gündür aracımda kalkarken sarsıntı oluyor beya bi titreme yapıyor bensindenmidir?..yoksa 1.vites dişlisyle ilgili bişeymidir?. Birde 147 sahibi arkadaşalra sesleniyorum şu trim sesi olayını çözmüş olan varmı..çözenler nerde yaptırdı?..



bir yılı aşkın süredir yaşadığım korkunç trim ses ve başka saçma sapan sesler beni çıldırtmıştı.Ancak Zircirlikuyu Birmot ta iş çözüldü.Alfisti arkadaşlar şu an arabama binse inananamazlar gerçekten çünkü ben bile teslim almamın üzerinden 2 hafta geçti hala şoklara giriyorum.Tık yok maaşallah.Ancak bu sonuç için iki hafta serviste kaldı.Ve takdir edersiniz ki olayı baya bi büyütüp üst makamlara götürmek zorunda kalmıştım servise gitmeden önce
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 12:48:28 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #11 : 26 Ekim 2006, 13:43:54 »
quote:

quote:

1-2 gündür aracımda kalkarken sarsıntı oluyor beya bi titreme yapıyor bensindenmidir?..yoksa 1.vites dişlisyle ilgili bişeymidir?. Birde 147 sahibi arkadaşalra sesleniyorum şu trim sesi olayını çözmüş olan varmı..çözenler nerde yaptırdı?..



bir yılı aşkın süredir yaşadığım korkunç trim ses ve başka saçma sapan sesler beni çıldırtmıştı.Ancak Zircirlikuyu Birmot ta iş çözüldü.Alfisti arkadaşlar şu an arabama binse inananamazlar gerçekten çünkü ben bile teslim almamın üzerinden 2 hafta geçti hala şoklara giriyorum.Tık yok maaşallah.Ancak bu sonuç için iki hafta serviste kaldı.Ve takdir edersiniz ki olayı baya bi büyütüp üst makamlara götürmek zorunda kalmıştım servise gitmeden önce





ya bende küçükyalı birmota goturyom.aracı fakat.çözülmedi.sag kapıyla toppidonun birlştiği yerde aşırı gacırtı gucurtu gelıyor. kasislerde ya sunroofun oradan ya tavan arasından ya da arka bi yerden tak tuk şklinde ses gelıyor..bunları çözemediler aracı 20.000 km ye geldinde bırkcam servise yine yapmazsalar artık oraya da gitmıcem..


bide şu debriyaj olayı kafama takıldı. bunu ne şkilde servisde değiştirtebilirm.. ben rahatsız oluyorum aracın o durumundan arada bir o sarsıntıalrı yapmasından..yarın oburgun elimde kalcak die korkuyom

valla alfa alfa dedik aldık..bu tür sorunlar olcaını hiç bilmıoyudk. kapı kolları soyuldu değişti.traktor gibi çalışıodu bi parça deiştiler,arabayı çizdiler boyattım birmotta ii bir işçilk sergileyemdiler,trim sesleri çözülmuyor.aldımda ön kaput ayarsız yamuktu,bugun dikkatımı çekti bagaj kapağını saglı sollu ölçüleri birbirni tutmuyor.. zırt pırtta araba servise verilmeski..allah kolaylık versin hepimize.. valla utanmasam deişin dicem şu arabayı bu kadar sorun olurmu bi arabada.. az para vermıozki yoldada bulmuyoruz parayı. burdaki yazıları acaba alfanını üst düzey yöneticileri okuyomu..okusa bu tip sorunlar yazmaz kimse buraya..nyse..saglıcakla kaln...
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 13:43:54 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #12 : 26 Ekim 2006, 13:55:30 »
Bahadır Bey,
Bu yazdıklarınız ilgili yerlere ulaşıyor, siz hiç merak etmeyin
Fakat size servis olarak ben de zincirlikuyu'yu öneririm. Ellerinden gelen ne varsa yapıyorlar. Dönem dönem benim aracımın  çeşitli yerlerinden gelen sesler hep z.kuyu birmotte giderildi.
Öte yandan malesef Alfa hiçbir zaman işçiliğiyle ön plana çıkmadı. Tam aksine bütün testlerde hep işçilik hatalarından kaybetti. Bu yüzden yeni nesiller dışında işçilik anlamında çok birşey beklememek gerekiyor. Biraz moral bozucu ancak gerçek bu malesef.
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 13:55:30 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.124
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #13 : 26 Ekim 2006, 14:10:21 »
küçükyalı kesinlikle bir facia arkadaşlar.Benim bu bir yılımı onlar tüketti
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 14:10:21 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #14 : 26 Ekim 2006, 14:26:12 »
valla gerçekten moral bozucu.. zincirlikuyu birmota nasıl gidebilrim..ben üsküdarda otuuyom..adresine baktım ama bişi annamadım..
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 14:26:12 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

Tufan

  • Membro
  • İleti: 3.130
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #15 : 26 Ekim 2006, 15:48:53 »
1. köprüden geçtikten sonra sarıyer sapağından çıkıp, 200 mt sonra sağ tarafta zincirlikuyu, beşiktaş, çevreyolu yazan yerden girip yolun altından geçiyorsunuz. daha sonra sağdan zincirlikuyu sapağına girip 500 mt kadar gidiyorsunuz. hemen yol üstünde.
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 15:48:53 Gönderen: Tufan »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

bado

  • Membro
  • İleti: 2.103
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #16 : 26 Ekim 2006, 15:55:39 »
çok teşşekkür..
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 15:55:39 Gönderen: bado »
Bahadır BAYRAK --- 2011 Alfa Romeo Giulietta /

murat

  • Amministratore
  • İleti: 6.124
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #17 : 26 Ekim 2006, 17:18:02 »
servis müdürü selçuk bey ve gülçin hanım size yardımcı olacaktır...
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 17:18:02 Gönderen: murat »
Cuore Sportivo...

147 1.6 TS (2005)
145 1.4 TS (1998)
156 1.6 TS (2004)
156 2.0 SS SW (2004)
159 1.9 JTD SW (2009)
Giuilietta 1.6 JTD (2014)
166 2.4 JTD (2003)

BARLAS

  • Ziyaretçi
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #18 : 26 Ekim 2006, 17:22:26 »
küçükyalıya gideceğinize hiç gitmeyin daha iyi.. ben sadece ve sadece evime aşırı yakın olduğu için gidiyorum ama artık onlar da beceremediklerini anladılar herhalde direk zincirlikuyuya yönlendirdiler en son beni...
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 17:22:26 Gönderen: BARLAS »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

mKa

  • Ziyaretçi
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #19 : 26 Ekim 2006, 22:04:19 »
quote:

quote:

titreme problemi debriyajdan kaynaklanıyo olabilir.servis debriyaj setini değiştirir yada valörde vuruk olabilir onu da değiştirirler:)



Valör dediğiniz volant sanırım.

Titreme sadece 1.viteste kalkışta yapıyor diğer viteslerde kalkış devirlerinize yakın devirlerde aynı sarsıntı yoksa debriyajdan olması kuvvetle muhtemel.


evet volant ben de yazarken bi gariplik olduğunu farketmiştim:)bu arad bu foruma yaklaşık 1 buçuk yıldır üyeyim sorunlarım için bu kadar yararlı bir topiz daha önce hiç hatırlamıyorum..emeği geçen herkes teşekkürler
« Son Düzenleme: 26 Ekim 2006, 22:04:19 Gönderen: mKa »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Kalkışlarda sarsıntı var?..
« #20 : 27 Ekim 2006, 01:01:28 »
Mustafa Bey siz sorun, biz elimizden geldiğince yanıt bulmaya çalışalım... :)
« Son Düzenleme: 27 Ekim 2006, 01:01:28 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal