0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Depoyu 88 liraya fulledim ve şehirici maksimum 270 km gittim suana kadar. 3. Depo daha bitmedi. Bu da 32 kurusa denk geliyor yaklaşık.
Çekişten düşmeyi herkes hissetmezsin sıralı sistemlerde diyor ama benim icime sinmiyor çünkü hissediyor gibiyim ya da araçtan cok performans bekliyorum.Brc sistem takılı.
Sizce bir kaç depoyu bitirince yakıtta düşme olur mu?Ankara'ya gitmişken göstermeli miyim?Montaj iyi yapıldı mı diye kuskulanıyorum.Bugün sabah aracı çalıştırdığında Lpg ye geç gecti ve motor ısınana kadar sarı motor işareti yandı söndü. İlk kez karşılaştım.Bir kere motor sistem hatası vermişti ama examiner de format atılınca düzelmişti.
Gokhan bende lpgde aynı performansı alamıyorum. Regülatörden oldugunu soyledıler. Lpg markalarının yuksek beygırlı araclar ıcın urettıgı büyük regulatorden var. benımkı atıker ve atıkerın 120 bg kadar destekleyen ufak regulatorunden var . yuksek motor ve beygırlı motorlar ıcın atıkerın buyuk regulatoru var.onu takınca benzın gıbı performans alacagımı soyledıler 5000 devırde kalıo benım aracımda .birde benzınde aynı sorunları yasıyorsan bujı , bujı kablosu , lambda sensörü gibi parcalarınada bi baktırmanda fayda var .
Arkadaşlar, aracım V6 2.0 turbo bir motora sahip. Aracımda lpg sistemi takılı. Abartmıyorum ama benzinli ile arasındaki performans farkı çok az gibime geliyor. Bağzen şaka olsun diye lpg de daha iyi gidiyor bile diyorum arkadaşlara. Böyle bir motor sistmine lpg randıman verebiliyorsa daha küçük çapdaki motorlarada lpg randıman verebilir diye düşünüyorum. Lpg montajı ile birlikte doğru malzemeler kullanılmışmı ve doğru programlama yapılmışmı? Ben programlamayıda öğrendim (ROMANO İÇİN) bir aksilik olduğunda programdan enjektörlerin püskürtme değerleri ile oynuyorum. Gerektiğinde performansı düşüyor az yakıyor. Yada orjinaline yakın performansda daha fazla yakıyor. Şu an basma durumuma göre km de 40-50 kuruş arası gidip geliyorum. LPG birim fiyatı 2,6tl dir. Havaların ısınması ile bu değer 35-45 kuruş arasıda olabilir. Ve şunuda belirteyim şu devir bu devirde kesme tekleme yok. Redline ise redline. Lpg ışığım kırmızıyı görmediği sürece zorlamalarda benzine geçmiyor. Bence lpg sorun değil. Sorun bilinçsiz ustalar. 2-3 yıl çalışıp lpg ustasıyım diyen (bu genellemeyi bütün branşlardaki araç ustaları için kullanabilirim) tipler yüzünden bizler ustalık öğrenmeye başladık. İstisnalar hariç tabiki.
Arkadaşlar,LPG kullanan arkadaşlara bir hatırlatma yapayım. Belki daha önce belirtilmiş olabilir. Benzin deposunda yakıtın çeyreğin üstünde olmasına dikkat edin. (Min. çeyrek ve üstü...)Benzin pompasının ömrünü uzatmış olursunuz. Seviye az olduğunda benzin pompası fazla yorulduğundan çabuk yıpranıyor.
Ben aslında bu mantığı çok anlayamıyorum.Araç ilk çalıştığında tamam, benzin pompası benzini pompalasın. Ama araç LPG' ye geçtiğinde benzin pompalama işini kesmesi yada azaltması gerekmez mi. Nereye pompalıyor ki benzini? Evet kış aylarında araç LPG deyken benzin tüketimi de oluyor az da olsa, ama yaz aylarında neredeyse hiç benzin tüketimi yok. En azından benim araçta böyle.
Alıntı yapılan: Erkay KAHYA - 17 Nisan 2013, 15:25:57Arkadaşlar,LPG kullanan arkadaşlara bir hatırlatma yapayım. Belki daha önce belirtilmiş olabilir. Benzin deposunda yakıtın çeyreğin üstünde olmasına dikkat edin. (Min. çeyrek ve üstü...)Benzin pompasının ömrünü uzatmış olursunuz. Seviye az olduğunda benzin pompası fazla yorulduğundan çabuk yıpranıyor.böyle birşey yok!! tamamen uydurmaca.. Yok benzin az olduğunda pompa soğuyamadığından ısınıyormuşta falan filan.. Tamamen hikaye, kullandığınız benzin ne kadar kirliyse o kadar çabuk filtre ve pompa tıkanıyor. Tıkanan pompa motoru da doğal olarak bozuluyor.
Alıntı yapılan: sp4rc0 - 17 Nisan 2013, 16:28:10Alıntı yapılan: Erkay KAHYA - 17 Nisan 2013, 15:25:57Arkadaşlar,LPG kullanan arkadaşlara bir hatırlatma yapayım. Belki daha önce belirtilmiş olabilir. Benzin deposunda yakıtın çeyreğin üstünde olmasına dikkat edin. (Min. çeyrek ve üstü...)Benzin pompasının ömrünü uzatmış olursunuz. Seviye az olduğunda benzin pompası fazla yorulduğundan çabuk yıpranıyor.böyle birşey yok!! tamamen uydurmaca.. Yok benzin az olduğunda pompa soğuyamadığından ısınıyormuşta falan filan.. Tamamen hikaye, kullandığınız benzin ne kadar kirliyse o kadar çabuk filtre ve pompa tıkanıyor. Tıkanan pompa motoru da doğal olarak bozuluyor.Peki sizin mantığınıza göre soruyorum: Lpg'li araçlarda benzin pompasının daha erken bozulmasının sebebi nedir?