Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!  (Okunma sayısı 1049 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sot

  • Membro
  • İleti: 5
    • Çevrimdışı
Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« : 22 Kasım 2018, 14:50:38 »
Arkadaşlar merhaba,

Forumda yeniyim. 3 aydan beri mito qv kullanıyorum. Ufak tefek araç üzerinde oynamalar yaptım. Şuan ki amacım egzosdan tok bir ses almak. Dp ve düz boru yapmak istemiyorum. Duyduğum kadarıyla alt devirler fark ediyormuş. Aracı yormadan şehir içi sakin kullanıyorum bazen Dynamic modda gazlarken motorun o güzel sesiyle egzosdan da tok bir ses elde etmek istiyorum. Sonda kumandalı warex düşüncem var yeterli olur mu ? Dez avantaj sağlarmı ? Kaç milimetrelik kullanmam gerekir. Yardımlar için şimdiden teşekkürler...
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

stan

  • Membro
  • İleti: 352
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #1 : 22 Kasım 2018, 18:42:11 »
Foruma hoş geldin.

Bende de tjet mito var, arabanın her yerini kurcaladım ama 2 yıldır egzoz stok.

Şimdi sıra egzoza geldi benim için de. Ben arabanın stock kayalizörünü 200 cell spor cat ile değiştireceğim. Bir de bizim arabada katalizörden sonra yaklaşık yarım metre boyunca egzoz borusunun kalınlığı 50mm, sonrasında ise susturucuya kadar 63mm. O aradaki 50mm kısımları da 63e çevireceğim.
Bir kaç haftaya uygulamayı tamamlayacağım.

Eğer direkt düz dp yaparsan, hem ses aşırı artıyor, hem de düşük devirlerde biraz kaybın illa ki olacaktır.

Bir de ses konusunda muhakkak açık hava filtresi takmanı öneririm, motorun tınısını acayip fark ettiriyor.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sot

  • Membro
  • İleti: 5
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #2 : 22 Kasım 2018, 18:59:37 »
Anladim hocam ben kataluzore de ellemeyim diyorum gerci muayene sifir ama olsun. Sona bi warex isimi gorur gibime geliyo ozaman. Filtre olarak da KN kutu ici aldim gayet memnunum ses konusunda
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

admin

  • Amministratore
  • İleti: 5.805
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #3 : 23 Kasım 2018, 14:52:35 »
Anladim hocam ben kataluzore de ellemeyim diyorum gerci muayene sifir ama olsun. Sona bi warex isimi gorur gibime geliyo ozaman. Filtre olarak da KN kutu ici aldim gayet memnunum ses konusunda

Kutu için filtre ses yapar mı ki?
:alfisti:

Lütfen forumda arama yapmadan yeni konu başlatmayın.

Sot

  • Membro
  • İleti: 5
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #4 : 23 Kasım 2018, 14:55:05 »
Valla hocam K&N gayet güzey yapıyor bide dynamic modda. 4 binden sonra çuf sesi bile alıyorum açık hava filtresi gibi
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

stan

  • Membro
  • İleti: 352
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #5 : 23 Kasım 2018, 15:07:23 »
Ben de  ilk başta kutu içi filtre kullandım, sonra açığa geçtim. İkisi de kn idi.

Kutu içi de ses yapıyordu ama çok azdı tabi. Açığın sesi çok çok farklı.

Ama tabi tjet ile qv arasındaki bir önemli fark da dumpvalve. Qv deki dp sesli tip ve havayı dışa veriyor. Tjet'teki ise havayı yine içeri veriyor ve sessiz. Bu sebeple kutu içi dahi olsa, qv'de çuflama sesi alınır. Ama açığın emiş sesi gerçekten çok farklı.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sot

  • Membro
  • İleti: 5
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #6 : 23 Kasım 2018, 15:15:35 »
Ben de  ilk başta kutu içi filtre kullandım, sonra açığa geçtim. İkisi de kn idi.

Kutu içi de ses yapıyordu ama çok azdı tabi. Açığın sesi çok çok farklı.

Ama tabi tjet ile qv arasındaki bir önemli fark da dumpvalve. Qv deki dp sesli tip ve havayı dışa veriyor. Tjet'teki ise havayı yine içeri veriyor ve sessiz. Bu sebeple kutu içi dahi olsa, qv'de çuflama sesi alınır. Ama açığın emiş sesi gerçekten çok farklı.


Aynen öyle katılıyorum. Ben açık takarsam busefer gaz pedalından ayagımı cekmem hıc :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alberto

  • Membro
  • İleti: 169
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #7 : 26 Kasım 2018, 15:58:22 »
Merhaba,

Benim Giu’da ilk tecrübe ettiğim son susturucuyu iptal ederek spor orta susturucu taktırmıştım gayet tok ve güzel bir sesi vardı. Bu arada aracım 1.4 MA 170’lik. Performanslı kullanımda alt devirlerde sorun yaşadığım için Daha sonra sistemi iptal edip supersprinte geçtim. Eğer sakin bir kullanım tercihin olursa söylediğim sistem seni tatmin edecektir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
2007 Volvo C70 2.5 T5
2007 Alfa Romeo 159 Distinctive-Plus 1.9 JTD-m
2011 Alfa Romeo MiTo 1.4 Tjet
2011 Alfa Romeo Giulietta Distinctive 1.4 MA
2013 Mini Cooper Paceman S
2011 Alfa Romeo Giulietta 1.75 TBI Quadrifoglio Verde

OğuzCanAlantor

  • Membro
  • İleti: 3.290
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #8 : 26 Kasım 2018, 18:50:37 »
Şu güne kadar 3 adet Mito sahibi oldum . 2 tane tjet 1 tane Qv
3 mitomda komple krom düz bro ve warex kullandım. Sesle alakalı 3 nünde videosu vardı. Whatsaptan yazarsanız size videolarını gönderirim. Mitonun ortasında susturucu yok o yüzden düz boru yaptırdığınızda alt devirlerde aman aman çokta farkedeceğiniz bir fark yok.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Sot

  • Membro
  • İleti: 5
    • Çevrimdışı
Ynt: Mito 2011 1.4 Multiair QV Egzos seçimi YARDIM!!!
« #9 : 26 Kasım 2018, 19:09:40 »
Valla cok sevinirim 0506 629 62 37
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal