Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi  (Okunma sayısı 1183 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« : 09 Temmuz 2024, 01:24:05 »
Arkadaşlar merhaba. Aracımı şubat ayında almıştım. O sıralarda defalarca uzun soluklu şekilde +200 lü hızlar yapmama rağmen gram hararet olmamıştı. Taa ki Haziran gelene kadar. Valeo marka radyatörü taktırdım, fan rezistansını kendim değiştirdim aracım baya bir rahatladı.Hararetim 110 a kadar dayanıyordu radyatör ve rezistans sayesinde 90 ı azıcık geçip tekrardan sabitliyordu 90 a. Bugün uzun yolculuk sonrası klima açık rampa çıkarken hızım 160 üstü şekilde hava da 42-43 derece civarıyken harareti yine 110 a dayayacak gibi oldu ayağımı gazdan çekip harareti düşürdüm yavaş yavaş 90 seviyesine geldi. 100 le giderken gaza yarım basarken sıkıntı yok fakat ne zaman tapagaz yapsam araç sıcak havalarda aynısını yapıyor. Gece denedim klima açık şekilde hararet sadece 200 lü hızlarda baya bir gidersem 90 ı inceden geçiyor.
Ne yapayım bilmiyorum. Özellikle bu sıcak havada klima açıl şekilde yaptığım uzun yolculuk sonrası kendi kendine stop ediyor aracım. Yaşadığım yerde maalesef usta yok. En yakın 2.30 saat o yüzden yardımlarınızı bekliyorum  :clover:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.311
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #1 : 09 Temmuz 2024, 08:08:39 »
Bir Aydınlı hemşehrin olarak söylüyorum Aydın çok sıcak ayağını biraz gazdan çek  ;)  160lar 200ler bu sıcaklarda gerek yok az sakin....
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #2 : 09 Temmuz 2024, 09:03:59 »
Bir Aydınlı hemşehrin olarak söylüyorum Aydın çok sıcak ayağını biraz gazdan çek  ;)  160lar 200ler bu sıcaklarda gerek yok az sakin....
Hocam önerilerizi dikkate alacağım :) Aracımda egzoz manifold sacı yok. Soğutma sistemine illa ki zararı oluyordur ama bu hararetin nedeni olabilir mi sizce? Yoksa termostat, devirdaim sıra sıra değiştireceğim 😂
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.311
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #3 : 09 Temmuz 2024, 10:09:14 »
Aracın büyük ihtimal 1.6 TS bu sıcaklarda yüksek hızda ve klima açık sıkıştırırsan hararetin yükselmesi normal. 156 larda hararet hareketlidir sabit çakılı 90da durmaz. Sıkışık trafikte yükselir önü açılınca düşer. 110a dayandı dediğinde fan açıyorsa sistem sağlıklı çalışıyor demektir. Fan açmaz ise sorun yaşarsın. Yaz aylarında sürüş stilini biraz değiştirirsen sorun kalacağını sanmıyorum.
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #4 : 09 Temmuz 2024, 10:40:44 »
Aracın büyük ihtimal 1.6 TS bu sıcaklarda yüksek hızda ve klima açık sıkıştırırsan hararetin yükselmesi normal. 156 larda hararet hareketlidir sabit çakılı 90da durmaz. Sıkışık trafikte yükselir önü açılınca düşer. 110a dayandı dediğinde fan açıyorsa sistem sağlıklı çalışıyor demektir. Fan açmaz ise sorun yaşarsın. Yaz aylarında sürüş stilini biraz değiştirirsen sorun kalacağını sanmıyorum.
Evet hocam aracım 1.6TS. Bunların hepsine katılıyorum ama yüksek hızda gittiğim 10-15 dakika falandır 1.30 saatlik sürüşte 110-150 arası geri kalan hız değerim. Aracımla bu seyehat sonrası evin önüne gelince kendi kendine stop ediyor ve çalıştıracakken 5-10 marşta gaza bas çek yapa yapa çalıştırıyorum.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

melih123

  • Membro
  • İleti: 180
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #5 : 09 Temmuz 2024, 10:44:48 »
Merhaba,

156-147'lerin hararet problemini,yan sanayi kullanılan radyatörlerden olduğunu daha önce defalarca okumuştum. Radyatörünüzü kontrol edin yan sanayi ise BEHR marka ile değiştirebilirsiniz.
Alfa Romeo Gt 2.0 JTS Selespeed

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #6 : 09 Temmuz 2024, 10:53:58 »
Merhaba,

156-147'lerin hararet problemini,yan sanayi kullanılan radyatörlerden olduğunu daha önce defalarca okumuştum. Radyatörünüzü kontrol edin yan sanayi ise BEHR marka ile değiştirebilirsiniz.
Aldığım radyatör Valeo hocam. Behr den aşağı kalacak bir marka değil. Veka olan Çin malı var onu bedava verseler aracıma takmam. Yedek parça kalitesi benim için çok önemli.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.311
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #7 : 09 Temmuz 2024, 11:00:16 »
Evet hocam aracım 1.6TS. Bunların hepsine katılıyorum ama yüksek hızda gittiğim 10-15 dakika falandır 1.30 saatlik sürüşte 110-150 arası geri kalan hız değerim. Aracımla bu seyehat sonrası evin önüne gelince kendi kendine stop ediyor ve çalıştıracakken 5-10 marşta gaza bas çek yapa yapa çalıştırıyorum.

110 dereceyi görüp sonrasında geri düşüyor ve fan açıyorsa bence sorun yok. Mekanik termostata alışık değilseniz bu görüntü acaba hararet mi yaptı fikrine sevk edebilir. Dediğim gibi 156 larda hararet çakılı kalmaz. Motor sıcakken zor çalışması tamamen farklı bir konu. Forumda uzun süre konusu geçti diye hatırlıyorum. Bir 'ara' yapıp fikir alabilirsin. Aydında bu tarz işleri yaptırdığım ustam var istersen oraya yönlendirebilirim. Arayıp gidersen her türlü yardımcı olur.
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #8 : 09 Temmuz 2024, 12:22:50 »
110 dereceyi görüp sonrasında geri düşüyor ve fan açıyorsa bence sorun yok. Mekanik termostata alışık değilseniz bu görüntü acaba hararet mi yaptı fikrine sevk edebilir. Dediğim gibi 156 larda hararet çakılı kalmaz. Motor sıcakken zor çalışması tamamen farklı bir konu. Forumda uzun süre konusu geçti diye hatırlıyorum. Bir 'ara' yapıp fikir alabilirsin. Aydında bu tarz işleri yaptırdığım ustam var istersen oraya yönlendirebilirim. Arayıp gidersen her türlü yardımcı olur.
Hangi usta ve nerede hocam? Çok mutlu olurum. İzmir ve Denizli uzak geliyor maalesef
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

radar54

  • Membro
  • İleti: 1.311
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #9 : 09 Temmuz 2024, 13:37:33 »
Hangi usta ve nerede hocam? Çok mutlu olurum. İzmir ve Denizli uzak geliyor maalesef

2. sanayide Tekin Oto bütün Alfalarımı ona götürdüm sadece triger seti değişiminde (156 2.0 SS) sente aparatım yok onu İzmir de yaptır dedi. Diğer bütün işlemlerimi yaptı hala yapar. Kırmızı 159 un sahibi Hakan gönderdi deyin ilgilenir.
2004_156 1.6 TS Progression 2015-2018

2008_147 1.6 TS Collezione 2018-2019

2004_156 2.0 TS Distincive Selespeed 2019-2023

2006_159 1.9 JTD Distincive Manuel 2023-

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #10 : 16 Ağustos 2024, 23:44:57 »
Arkadaşlar aradan birazcık zaman geçti. Yeni çocuk sahibi olma sebebiyle vakit bulup baktıramadım. OBD2 ile AlfaOBD uygulamasını açarak anlık olarak soğutma suyu sıcaklığıma baktım.
https://imgur.com/a/JQWAD0G Fotoğrafları şu şekilde. 101 Derece olarak görünüyor. Araç rampada sıkıştırınca bu şekilde yapıyor. Düzde problem yok. Ya da şehiriçinde sürekli rampa çıkacak olursam yapıyor. Radyatörüm yeni, fan rezistansı yeni, fan çalışıyor. Ne yapacağıma bir türlü karar veremedim yardımlarınızı bekliyorum.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Testarossa

  • Moderatore
  • İleti: 514
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #11 : 17 Ağustos 2024, 00:49:21 »
Arkadaşlar aradan birazcık zaman geçti. Yeni çocuk sahibi olma sebebiyle vakit bulup baktıramadım. OBD2 ile AlfaOBD uygulamasını açarak anlık olarak soğutma suyu sıcaklığıma baktım.
https://imgur.com/a/JQWAD0G Fotoğrafları şu şekilde. 101 Derece olarak görünüyor. Araç rampada sıkıştırınca bu şekilde yapıyor. Düzde problem yok. Ya da şehiriçinde sürekli rampa çıkacak olursam yapıyor. Radyatörüm yeni, fan rezistansı yeni, fan çalışıyor. Ne yapacağıma bir türlü karar veremedim yardımlarınızı bekliyorum.

Fotoğrafa göre sorun yok gibi, belki lpg yerine benzinden kullanılsa hararet biraz daha düşecektir.
Sistemdeki sıvıdan emin değilseniz kaliteli bir antifrizle içme suyu koyun ,lubex marka tavsiye edebilirim uygun fiyatına
göre kalitelidir.
Fan1 97,5 da açıyor, 101 derece anormal değil.
Semy synthetic hater

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #12 : 17 Ağustos 2024, 08:00:57 »
Fotoğrafa göre sorun yok gibi, belki lpg yerine benzinden kullanılsa hararet biraz daha düşecektir.
Sistemdeki sıvıdan emin değilseniz kaliteli bir antifrizle içme suyu koyun ,lubex marka tavsiye edebilirim uygun fiyatına
göre kalitelidir.
Fan1 97,5 da açıyor, 101 derece anormal değil.

Hocam yağ bakımı yaptırdığım yer %100 antifriz koydu araca, radyatörüm yeni olduğu için. Tanıdık olduğundan birşey de diyemedim. Karışımı%50 lere mi çeksem acaba?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.574
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #13 : 17 Ağustos 2024, 08:11:38 »
Hocam yağ bakımı yaptırdığım yer %100 antifriz koydu araca, radyatörüm yeni olduğu için. Tanıdık olduğundan birşey de diyemedim. Karışımı%50 lere mi çeksem acaba?
Kesinlikle %50 saf su karışımına dönün, tüm sistemin antifriz ile dolu olması ciddi aşındırıcı etki yaratır, hazır karışım antifriz kullanılmadığına eminseniz direk 3 4 litre arası antifriz boşaltıp içme suyu yada saf su ile tamamlayın, hava alma kısmına dikkat ederek tabiki. Hararet de rampalarda sıkışık trafikte o seviyeyi görüyor ise problem yok, fan rezistansı yeni olsa bile ilk seviyenin çalıştığına emin olun derim ayrıca.

22101316I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

halil

  • Membro
  • İleti: 1.950
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #14 : 17 Ağustos 2024, 10:44:23 »
soğutma sisteminde 50-50 antifriz ve su karışımı olmalı.hem donma derecesi düşüktür, hem de kaynama derecesi yüksektir.ayrıca termostadınıza da baktırın.düzensiz çalışıyor gibi.lpg li araçlarda motor sıcaklığı benzinli araçlara göre daha yüksektir.bu da soğutma sisteminin üzerine daha fazla yük demektir.Ayrıca kullandığınız motor yağı tercihinde en iyi kalite yağları kullanın.Motor yağının asıl  görevi, her ne kadar aşınmayı önlemek olsa da motor soğutmasının büyük kısmını motor yağı yapar.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

mustafa26

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #15 : 17 Ağustos 2024, 15:03:19 »
Arkadaşlar aradan birazcık zaman geçti. Yeni çocuk sahibi olma sebebiyle vakit bulup baktıramadım. OBD2 ile AlfaOBD uygulamasını açarak anlık olarak soğutma suyu sıcaklığıma baktım.
https://imgur.com/a/JQWAD0G Fotoğrafları şu şekilde. 101 Derece olarak görünüyor. Araç rampada sıkıştırınca bu şekilde yapıyor. Düzde problem yok. Ya da şehiriçinde sürekli rampa çıkacak olursam yapıyor. Radyatörüm yeni, fan rezistansı yeni, fan çalışıyor. Ne yapacağıma bir türlü karar veremedim yardımlarınızı bekliyorum.

Aynı durumdan ben de muzdaribim. Eskiden beri en çok takip ettiğim gösterge su sıcaklık göstergesidir. Genel gözlemim belli coğrafyalarda belli hava sıcaklıklarında bu durumla karşılaşıyor olmamdı. Tüm sistemler normal, ancak hava sıcaklığı anormal olduğu durumda klima ile motora ek yük bindiği için bunu yaşıyorum. Yine de bunu yaşamamak için de bazı fikirler yürüttüm soğutma sistemini daha efektif hale getirmek için. Ancak henüz uygulamaya geçme fırsatım olmadı. Düşündüklerim şunlardı;
-Bakır ya da aliminyum performans radyatörü takmak
-V6'lardaki gibi 2'li radyatör fanı takmak
-Performanslı soğutma sıvısı ile sistemi yenilemek
-88°C'de çalışan bir termostat takmak (öyle olduğunu iddia eden satıcılar da var ama ben teknik açıklamada böyle bir veriye ulaşamadım)
156 1.6 1998
156 2.0 1999
156 SW SS 2003
145 QV 1997
156 2.0 1999

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #16 : 17 Ağustos 2024, 20:54:47 »
Arkadaşlar aracım debriyaj alt merkezini patlattı. Baskı diski ve alt merkezi değiştirirken termostatı da araya sıkıştıracağım müşürle beraber değiştireceğim. Değiştirdikten sonra bir farklılık olacak mı yazacağım. Araç çekici üstünde klima açık şekilde gelirken harareti 99' a sabitledi. Vites boşta gaza basınca 96'lara gerileyip gazı bırakınca bir süre sonra 99'a sabitleyip ileri gitmedi. Bakalım sorunu çözeriz inşallah.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

halil

  • Membro
  • İleti: 1.950
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #17 : 19 Ağustos 2024, 10:00:59 »
Aynı durumdan ben de muzdaribim. Eskiden beri en çok takip ettiğim gösterge su sıcaklık göstergesidir. Genel gözlemim belli coğrafyalarda belli hava sıcaklıklarında bu durumla karşılaşıyor olmamdı. Tüm sistemler normal, ancak hava sıcaklığı anormal olduğu durumda klima ile motora ek yük bindiği için bunu yaşıyorum. Yine de bunu yaşamamak için de bazı fikirler yürüttüm soğutma sistemini daha efektif hale getirmek için. Ancak henüz uygulamaya geçme fırsatım olmadı. Düşündüklerim şunlardı;
-Bakır ya da aliminyum performans radyatörü takmak
-V6'lardaki gibi 2'li radyatör fanı takmak
-Performanslı soğutma sıvısı ile sistemi yenilemek
-88°C'de çalışan bir termostat takmak (öyle olduğunu iddia eden satıcılar da var ama ben teknik açıklamada böyle bir veriye ulaşamadım)

yanlış bilmiyorsam 156 ların termostatları 88 c zaten.
cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

mustafa26

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #18 : 19 Ağustos 2024, 11:32:04 »
88°C'de açıldığını beyan eden termostat bilgileri var ancak iş gerçekte öyle olmuyor (belki bana denk gelmedi). Araştırdığım kaynaklarda genel kabul edilen termostatın açılma sıcaklığı 81-95 derece arası. Kendi 156'larımda gözlemlediğim de su sıcaklığı sadece göstergede değil Obd verisine göre de 90'ın üzerine çıktığında termostatın ilk açılışı ve dolaşıma giren soğuk su sayesinde ilk anda sudaki hızlı soğuma. Sonrasında termostatın sık sık aç/kapa yaparak fanın da devrede olmasıyla maksimum 94 derecelerde sıcaklığı dengelemeye çalışması görülüyor. Benim istediğim ise maksimum 88°C'yi gören termostatın açılıp sıcaklığı da bu seviyede dengelemesi. Kış aylarında bu gerçekleşiyor soğuk hava nedeniyle. Ama yaz aylarında pek olmuyor. Bunda klimanın çalışması da etken belki. Bu durumda da suyun daha etkin soğutulmasına yönelik fikirler düşünüyor insan.
156 1.6 1998
156 2.0 1999
156 SW SS 2003
145 QV 1997
156 2.0 1999

mustafa26

  • Membro
  • İleti: 219
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #19 : 19 Ağustos 2024, 11:32:39 »
yanlış bilmiyorsam 156 ların termostatları 88 c zaten.
156 1.6 1998
156 2.0 1999
156 SW SS 2003
145 QV 1997
156 2.0 1999

halil

  • Membro
  • İleti: 1.950
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #20 : 20 Ağustos 2024, 11:02:48 »
Araştırdığım kaynaklarda genel kabul edilen termostatın açılma sıcaklığı 81-95 derece arası

bu genel bi bilgi.
her aracın motor çalışma sıcaklığı farklidir.156-147'ler de termostat açma sıcaklığı 88 c .bu değerin de +- toleransı mutlaka vardır.  76 c de açan termostat da var,105 c de açan termostat da var.opel ve chevy'ler de kullanılan ecotec motorların termostatları 105c ayarlıdır.bu tamamen motorun yapısına ,tasarımsal özelliklerine bağlıdır.

cehennemde ateş yoktur.her insan kendi  ateşini bu dünyadan götürür.P.S.A

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #21 : 21 Ağustos 2024, 01:00:26 »
Arkadaşlar sabahları aracımın hararetin 90'a gelip oradan geriye gittiğini görüyorum. Aslında termostat çalışıyor ama uzun yolda sabit 90 100 de hızı tutarsam araç 86-90 arası harareti tutuyor, ne zaman yüklensem 150-160 yapsam 100 e dayıyor harareti ve daha sonrasında zor düşüyor geriye. Rolantide gaz basınca devirdaim aracı hızlı şekilde soğutuyor. Bilmiyorum araçta şase mi var geceleri far açık klima açık arada kıp kıp yapıyor farlar. Fan mı yetemiyor arabaya bilmiyorum. 1.kademe 2.kademe sorunsuz çalışıyor. Egzoz manifolt sacım yerinde yok onu da düşünüyorum bir yandan. Motor üst kapağının durumunu da düşünüyorum. Bilmiyorum sonumuz ne olacak  :D
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

kejman290

  • Membro
  • İleti: 20
    • Çevrimdışı
Ynt: Mk2 156'da Çözülemeyen Hararet Problemi
« #22 : 29 Ağustos 2024, 00:25:42 »
Arkadaşlar sorunum çözüldü. Aracımla yolda kalmıştım alt merkez bozulduğu için. Yaşadığım şehire Aydın'a çektirmiştim aracı. 1 haftada yarım yamalak toplayıp viteslere tam geçmeyecek şekilde aracı teslim ettiler. Bende o şekilde İzmir'e Alfa Teknik Özgür Ustaya götürdüm. 1 haftada yapılmayan aracı 3 saatte şanzıman indirip geri topladı ustayı bulmuşken triger devirdaim de değiştirdik. Hararetim artık uzun yolda kesinlikle 90 ı geçmiyor. Üstünden çıkan triger kötü haldeydi triger bilyaları çamur içindeydi muhtemelen devirdaim de görevini tam yapamıyordu. Şimdi +200 lü hızlarda araç daha hızlı soğuyor. İlgilenen herkese çok teşekkür ederim  :haydi:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
10 Yanıt
1058 Gösterim
Son İleti 10 Temmuz 2008, 13:11:32
Gönderen: CAPTAIN
6 Yanıt
1043 Gösterim
Son İleti 05 Ekim 2009, 17:26:09
Gönderen: Alfadanadam
44 Yanıt
6235 Gösterim
Son İleti 20 Mart 2014, 20:27:26
Gönderen: yavuzasci
3 Yanıt
1463 Gösterim
Son İleti 27 Nisan 2023, 09:31:05
Gönderen: coyote
12 Yanıt
885 Gösterim
Son İleti 06 Kasım 2024, 23:05:49
Gönderen: Batıkan ERDEN

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal