Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



MKII 2.0 Bakım

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

max-ime

   
  Arkadaşalr bildiğiniz üzere MKII 2.0 156 sahibiyim. Araç şuanda 120K kmde. Dün Akota Yetkili Servis ile görüştüm, bakıma oraya götüreceğim.

80K km'de trigeri, 100K kmlerde debriyaj seti, baskı balatası vssi değişmiş. Genel bir 120K yaptıracağım ama sizinde grüşlerinizi merak ediyorum. Şu kısımlara baktır, değiştirsen iyi olur diyebileceğiniz şeyleri paylaşırsanız memnun olurum.

  Benim aklımda olan vites çanağı, vites kolu çok oynuyor. Bunun haricindekileri sizden bekliyorum :)

tayfun

Bujiler nezaman değişmiş bilginiz varmı?

max-ime


  Lsiteyi bulamadım ama 100Klerde değişmiş olması lazım hatırladığım kadarıyla.

Erkay KAHYA

Ortalama kullanılmış bir araç olduğunu varsayarak;
Lastik, amortisör, aks, buji, bobin, marş motoru, şarj dinamosu, debriyaj alt merkezi, soğutma suyu, yağlar, hortumlar, alt takımlar, burçlar, fren tertibatı (diskler, hortumlar, balatalar, fren merkezi), akü, vites dişlileri vs. yaş ve km den ötürü kontrol edilmeli.
Vites çanağı kırık mı? Pahalı bir parçadır. Hurdalıktan da temin edebilirsiniz.
Tavsiyem, yetkili servis yerine özel servisleri tercih edin.

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Ortalama kullanılmış bir araç olduğunu varsayarak;
Lastik, amortisör, aks, buji, bobin, marş motoru, şarj dinamosu, debriyaj alt merkezi, soğutma suyu, yağlar, hortumlar, alt takımlar, burçlar, fren tertibatı (diskler, hortumlar, balatalar, fren merkezi), akü, vites dişlileri vs. yaş ve km den ötürü kontrol edilmeli.
Vites çanağı kırık mı? Pahalı bir parçadır. Hurdalıktan da temin edebilirsiniz.
Tavsiyem, yetkili servis yerine özel servisleri tercih edin.

  Vites çanağı kırıkmı bilmiyorum ama vites topuzu sallanıyor. Forumda Bülent Abi vites çanağından olabileceğini söylemişti. İnternette baktım 120 lira gibi bir fiyatı vardı.

Birde şeyi eklemek istiyorum, bende yay+amortisör var. Bunları gücenli olarak ayarlatabileceğim neresi vardır?

Alfadanadam

Ben olsam trigeri değiştirirdim. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi


Fatihob

..

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Ben olsam trigeri değiştirirdim. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  Ben de kafam rahat olsun diye değiştireyim istiyorum ama 130K kmye bırakacapım galiba.

max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
159 nasıl 159?

  Bro ellerine sağlık, çok güzel araç. Tokluğu, kasası, iç aksam sıfır gibi maşallah :)

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben olsam trigeri değiştirirdim. :)


LG-D802 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

  Ben de kafam rahat olsun diye değiştireyim istiyorum ama 130K kmye bırakacapım galiba.

Başka yerlerden kes, trigeri değiştir. O stresle arabaya binilmez :) Ben neredeyse tüm araçlarımda alır almaz ilk yaptığım iştir. 159'u aldığımda 120.000 'de değişecekti, 89.000 km.deydi değiştirdiğimde :)

Fatihob

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
159 nasıl 159?

  Bro ellerine sağlık, çok güzel araç. Tokluğu, kasası, iç aksam sıfır gibi maşallah :)

Ohh üstümden yük kalktı :) Güle güle binin :clover:
..

max-ime

Bulent abi araci biraktim, bakalim ne tutacak. Ama soyledigin gibi kismam gerekirsede trigeri degistirip digerlerinden kisacagim:)

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


max-ime

Eyvallah bro, babam da cok tesekkur ediyor :)

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


erdem1904

Baban üstünden inmiyor galiba 159'un...  :) 156 her sabah otoparkta aynı yerde duruyor... Sizin siteye bir tane de 156 mk 2 sw gelmiş gördün mü?
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

max-ime

Pasam 159 kapalida diye onu aliyor, sicak olsun diye :)

Siyahi diyorsun dimi abi, o arac benimkinden once geldi. Yakalasaydim sahibini pazarlik edecektim. Temiz arac..

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


erdem1904

Ben yeni denk geldim geçenlerde... Caddeye bırakmıştı.. Duruşu falan güzeldi :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

max-ime


  Triger değişimi 1000lira normal midir arkadaşlar? Nette 240-350 lira arası.

 

 

sbk0655

Özel servislerde 500-600 aralığında fiyat veriliyor.Değerlendirmeyi sen yap.Birde bu fiyata varyator dahil mi sor.Yetkili servisler genelde triger değişiminde varyatoru falan da değiştiriyor.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


max-ime

You are not allowed to view links. Register or Login
Özel servislerde 500-600 aralığında fiyat veriliyor.Değerlendirmeyi sen yap.Birde bu fiyata varyator dahil mi sor.Yetkili servisler genelde triger değişiminde varyatoru falan da değiştiriyor.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  Serkan abi bu özel servis fiyatı, varyatör hariç. Yetkili servis faturasını bilahale göstericem :)

  Buarada Optimumluyum artık, beklerim :)

sbk0655

Oooo hadi hayırlı olsun bakalım sevindim senin adına,  inşallah memnun kalirsin.
Özel servis fiyatı bu kadar olmuş mu?Ben biraz uzak kalmışım demek ki.Malum Alfa yi sattık o yüzden yanlış bilgi vermeyelim.Bilen arkadaşlar yazarlar.Oğuz görürse fikir verebilir belki.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


max-ime


Teşekküürler abi. Homeoffice zor oluyordu, böyle daha stresli ama daha verimli olur diye düşünüyorum.

Arkadaşlardan yardım bekliyorum.

sbk0655

Merak etme sen, ben söylerim şimdi ilgili kişilere...

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


erdem1904

Ankara da 2.0 ın triger seti varyator tamir kitiyle beraber 800 - 1000tlarasında değişir Serkan ;) 500 Tl ye 2.0 ı tam set değişimi yapan yer varsa benimde haberim olsun  :)
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

sbk0655

Sana haber vermem, sen yine 1000 liraya değiştir. :-))

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


max-ime


Erdm abi parçaları dışarıdan alsak sorun olur mu? Her parça fiyatında biraz eklemiş Usta :)