Alfisti Turkey

Alfa Romeo => Teknik Bilgiler, Teknik Yardım => Konuyu başlatan: DSB - 17 Aralık 2014, 20:46:37

Başlık: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 17 Aralık 2014, 20:46:37
Arkadaşlar bu akşam oto yolda  ilerlerken motorda bir titreme başladı. Rolantide motorda bayağı bir sarsılma durumu var, biraz gaza dokunduğumda dahada artıyor, gaza yüklendiğimde ise kesiyor. yarın hemen servise götüreceğim ama neden kaynaklı olabilir fikirlerinizi öğrenebilir miyim.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ufuksrl - 17 Aralık 2014, 20:50:58
Buji, buji kabloları, ateşleme bobinleri kontrol edilmeli fikrimce.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: bafralfa - 17 Aralık 2014, 21:24:08
motor kulakları kontrolü
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: since1910 - 17 Aralık 2014, 21:50:14
Bu aralar Alfa'lara bir şeyler oluyor... Geçmiş olsun üstad umarım önemli bir şey değildir...
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: milano 75 - 17 Aralık 2014, 23:33:47
You are not allowed to view links. Register or Login
Buji, buji kabloları, ateşleme bobinleri kontrol edilmeli fikrimce.
çekişte düşüklük varsa kesinlikle ilk bakılcak yerler.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Sitsabaiesan - 18 Aralık 2014, 00:01:40
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu akşam oto yolda  ilerlerken motorda bir titreme başladı. Rolantide motorda bayağı bir sarsılma durumu var, biraz gaza dokunduğumda dahada artıyor, gaza yüklendiğimde ise kesiyor. yarın hemen servise götüreceğim ama neden kaynaklı olabilir fikirlerinizi öğrenebilir miyim.

benim başıma geldi hemde emanet (MAZDA ) arabayla ateşleme mödülü dediler. komple distribütör değişti
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Zafo - 18 Aralık 2014, 07:42:37
Akışmetre, problemi olabilir. Havayı benzini düzgün ölçemiyordur ve yüklenince de motor çok titrediği için hissettirmiyor olabilir.
Siz yine de çok yüklenmeyin bence.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ATA - 18 Aralık 2014, 09:09:33
Lpg var mi?


Tapatalk
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 10:25:38
arkadaşlar ilginiz için çok teşekkür ederim. sabah erkenden alfa tekniğe gittim. hemen motor kapağı açıldı, bir buji ve yatağı iptal. masraf büyük çıktı anlayacağınız. şimdi Raşit ustanın ellerine emanet. Fotoğraf göndermeye başladı, ben de bu başlık altında paylaşacağım  :'(
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 10:26:51
You are not allowed to view links. Register or Login
Lpg var mi?


Tapatalk

Lpg var araçta. problemin yakıttan kaynaklanabileceğini söylediler serviste.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 10:40:09
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FPYqbZ5.jpg&hash=2121641fa2491882bc0aa6435221dcb20a6d751a)
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 10:41:12
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FYjBG7Z.jpg&hash=2d424cbf3ce5ea3d58e6a073ee0a5da824e27571)
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Gouki - 18 Aralık 2014, 10:49:57
Geçmiş olsun Barış bey, umarım en az masrafla atlatırsınız.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: fevkalbeser12 - 18 Aralık 2014, 10:55:26
Geçmiş olsun Barış bazen böyle süprizlere hazır olmak lazım Alfa kullanırken mümkün olan en az masrafla atlatman dileğiyle.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: hi_cazz - 18 Aralık 2014, 11:10:09
Geçmiş olsun. Umarım en az maliyetle kurtarırsınız işi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 11:33:03
çok teşekkür ederim, bu tarz işlemlerde ne yazık ki rakam yüksek çıkıyor. İşin içine triger filan da girerse yandık.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: alfistahakan - 18 Aralık 2014, 12:00:50
Sübap yakmış sanırım.  Bemimde başıma gelmişti. Geçmiş olsun.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Adalı35 - 18 Aralık 2014, 12:19:06
geçmiş olsun,inşallah en az maliyetle kurtarırsın :arkadasim: akşam üstü Alfa teknikte  bi kontrol ettiricem 147yi orda olursan görüşürüz. :alfisti:
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 12:35:45
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun,inşallah en az maliyetle kurtarırsın :arkadasim: akşam üstü Alfa teknikte  bi kontrol ettiricem 147yi orda olursan görüşürüz. :alfisti:

Hasan bey kaç gibi orada olacaksınız, ben işten 6,30 da çıkıyorum yetişebilirsem geleceğim. Gelemezsem siz benim araca da bir bakarsanız memnun olurum.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DcD-Semih - 18 Aralık 2014, 12:36:59
Çok geçmiş olsun, subap yakmasının sebebini öğrenebildiniz mi acaba ?
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Adalı35 - 18 Aralık 2014, 12:42:10
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun,inşallah en az maliyetle kurtarırsın :arkadasim: akşam üstü Alfa teknikte  bi kontrol ettiricem 147yi orda olursan görüşürüz. :alfisti:

Hasan bey kaç gibi orada olacaksınız, ben işten 6,30 da çıkıyorum yetişebilirsem geleceğim. Gelemezsem siz benim araca da bir bakarsanız memnun olurum.
4-5 gibi orda olucam büyük olasılık Barış bey. memnuniyetle bakar, durumu hakkında bilgi alırım.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ufuksrl - 18 Aralık 2014, 13:12:14
Geçmiş olsun
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: tunerviper - 18 Aralık 2014, 16:38:34
2. silindirde detansyon var gibi. Fakire kalmış sanki. Lpg enjektörü 2. silindirde sıkıntılı olabilir. Bence enjektörleri kontrol ettirdin.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Doğa Tosun - 18 Aralık 2014, 16:47:22
geçmiş olsun, umarım en az masrafla atlatırsınız..

ben de birşey sorayım, benim 147 de lpg'li. 2 gündür rolantisi sabit durmuyor lpg'deygen, ince ince oynuyor, bazen biraz daha şiddetleniyor. istop edecek kadar falan değil ama titriyor. Seyir halinde de bazen çok ince ince tekleme yapıyor lpg'de. Benzine geçtiğimde hem rolanti, hem de yürüyüşü pürüzsüz. Motor çalışırken kaputu açtığımda da tırrrrrrrrrr şeklinde enjektörlerden geldiğini düşündüğüm bir ses var. Sizce problemim enjektörlerden midir? Ben öyle düşünüyorum ve ne olur ne olmaz ilk fırsatta enjektörleri değiştireceğim ??
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: vieri - 18 Aralık 2014, 16:54:01
Geçmiş olsun umarım en az masrafla atlatırsınız.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: esatay - 18 Aralık 2014, 17:25:04
Çok geçmiş olsun
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ealprsln - 18 Aralık 2014, 17:30:47
Geçmiş olsun,
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 18 Aralık 2014, 17:59:38
çok teşekkür ederim hepinize  :D
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Kibitzer - 18 Aralık 2014, 18:40:50
Hocam geçmiş olsun. İnşallah minimum masraf ve süre ile alfanıza kavuşursunuz :(
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: milano 75 - 18 Aralık 2014, 19:40:00
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun, umarım en az masrafla atlatırsınız..

ben de birşey sorayım, benim 147 de lpg'li. 2 gündür rolantisi sabit durmuyor lpg'deygen, ince ince oynuyor, bazen biraz daha şiddetleniyor. istop edecek kadar falan değil ama titriyor. Seyir halinde de bazen çok ince ince tekleme yapıyor lpg'de. Benzine geçtiğimde hem rolanti, hem de yürüyüşü pürüzsüz. Motor çalışırken kaputu açtığımda da tırrrrrrrrrr şeklinde enjektörlerden geldiğini düşündüğüm bir ses var. Sizce problemim enjektörlerden midir? Ben öyle düşünüyorum ve ne olur ne olmaz ilk fırsatta enjektörleri değiştireceğim ??
havaların soğumasıyla aynı problem bended başladı,genel lpg sıkıntısı,adam gibi araca özel ayar yerine listeden ayar yaptıklarından düzgün ayar bi türlü tuturulamıyo,şans.benim 75 şu an biraz zenginde çalışıyor bujşlerden anladığım kadarıyla,lpg ciye gidip ayarlatcam,beter ederler diye gitmiyorum.enjektörden gelen ses normal,hepsinde var o çalışma sesi.kit markasının kullandığı enjektöre  göre değişen bi ses,
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: bafralfa - 18 Aralık 2014, 20:11:18
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun, umarım en az masrafla atlatırsınız..

ben de birşey sorayım, benim 147 de lpg'li. 2 gündür rolantisi sabit durmuyor lpg'deygen, ince ince oynuyor, bazen biraz daha şiddetleniyor. istop edecek kadar falan değil ama titriyor. Seyir halinde de bazen çok ince ince tekleme yapıyor lpg'de. Benzine geçtiğimde hem rolanti, hem de yürüyüşü pürüzsüz. Motor çalışırken kaputu açtığımda da tırrrrrrrrrr şeklinde enjektörlerden geldiğini düşündüğüm bir ses var. Sizce problemim enjektörlerden midir? Ben öyle düşünüyorum ve ne olur ne olmaz ilk fırsatta enjektörleri değiştireceğim ??
havaların soğumasıyla aynı problem bended başladı,genel lpg sıkıntısı,adam gibi araca özel ayar yerine listeden ayar yaptıklarından düzgün ayar bi türlü tuturulamıyo,şans.benim 75 şu an biraz zenginde çalışıyor bujşlerden anladığım kadarıyla,lpg ciye gidip ayarlatcam,beter ederler diye gitmiyorum.enjektörden gelen ses normal,hepsinde var o çalışma sesi.kit markasının kullandığı enjektöre  göre değişen bi ses,

Benim stiloda oluyodu o stop ediyodu hatta. Abininde dediği gibi havalar ve ince ayar meselesi bence ..
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Adalı35 - 19 Aralık 2014, 00:25:08
Arkadaslar ben servise uğradım. Barış beye iyi bir maliyet çıkartan sorun hakkında söyle bir durum söz konusuymuş.  Lpg regülatörü ön tamponun en alt noktasinda olduğu için ozellikle kış aylarında  ısınmadan lpg nin yanmaya gitmesi (soğuk yanigi gibi) conta yanığına neden oluyor ve bu problemin üzerine enjektör sorunları da gelince bu son kaçınılmaz oldu derler. Kendi aracımda regülatörün yerini kontrol ettim hemen. Lpg li aracı olan arkadaşlar lütfen kontrol etsin. Ucuza ve kolaya kaçan usta görünümlü çırakların lpg uygulamalarının ceremesini çekmemek için lpg kontrollerini de ihmal etmeyelim.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 19 Aralık 2014, 09:14:48
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaslar ben servise uğradım. Barış beye iyi bir maliyet çıkartan sorun hakkında söyle bir durum söz konusuymuş.  Lpg regülatörü ön tamponun en alt noktasinda olduğu için ozellikle kış aylarında  ısınmadan lpg nin yanmaya gitmesi (soğuk yanigi gibi) conta yanığına neden oluyor ve bu problemin üzerine enjektör sorunları da gelince bu son kaçınılmaz oldu derler. Kendi aracımda regülatörün yerini kontrol ettim hemen. Lpg li aracı olan arkadaşlar lütfen kontrol etsin. Ucuza ve kolaya kaçan usta görünümlü çırakların lpg uygulamalarının ceremesini çekmemek için lpg kontrollerini de ihmal etmeyelim.

Hasan bey teşekkür ederim. İşten geç çıktığım için gelemedim.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: antihero - 19 Aralık 2014, 09:43:37
çok geçmiş olsun
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 19 Aralık 2014, 10:41:44
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2Fpmog0n.jpg&hash=5da9fff6ea140af07559a5e52f3f13ad187480fd)
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 19 Aralık 2014, 10:43:29
(https://www.alfistiturkey.net/forum/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.hizliresim.com%2FRbVY0n.jpg&hash=d7fc89c70a52a877080d29c454eb9a2518c58031)
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ArinFırat - 19 Aralık 2014, 10:52:08
silkelenme şiddeti sizinkiyle aynımıydı bilmiyordum ama anlattığınız emarelere benzer olarak Toyota aurisi olan bir arkadaşımın başına geldi.LPG enjektörlerinden biri arızalanmıştı 180 TL ye enjektörleri değiştirdi ve sorunu ortadan kalktı.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: koroglubrk - 19 Aralık 2014, 11:12:12
Geçmiş olsun.  :nazar:
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: vlkylmz - 19 Aralık 2014, 11:20:35
Çok geçmiş olsun,benzinden lpg'ye geçiş ısısını 50 dereceden aşağı ayarlatmamak gerekiyor.Bazı arkadaşlar özellikle şehir içi kısa mesafe kullananlar bu dereceyi daha aşağıya çekiyorlar ama sonuçları kullandığımız yakıt masrafından çok çok daha fazlaya mal oluyor.Birde enjektörlerin ömrünü uzatmak için kaliteli yakıt ve özellikle filtre değişimleri çok önemli.Ben,maliyeti 20-50 tl arasında olan filtre değişimlerini her 5 bin km'de değiştiriyorum.
Tekrar çok geçmiş olsun.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 19 Aralık 2014, 11:32:51
Ben ilk defa lpg li araç kullanıyorum ve bu söylediğiniz detaylar hakkında hiç bilgim yoktu. İnsan problem yaşamadan çözümleri öğrenemiyor çoğu zaman,  bizimkisi de o hesap. Bu yaşadığım kullanım hatası mı yoksa her koşulda bunu yaşar mıydım bilemiyorum.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: vlkylmz - 19 Aralık 2014, 11:45:09
kullanım hatası demeyelimde periyodik bakım diyelim.Düşünsenize bir atiker marka lpg kitinin enjektörü 120-150 tl arası.Filtresi 15-20 tl.Önerilen,her 10 bin km'de filtre değişimi yapılamsı.Ben her 5 bin km'de değiştiriyorum.18 bin km öncede enjektorleri değiştirdim ve yedek olarak bir tane enjektör takımı ile 5 tane filtre alıp koymuştum o zaman.Her noktada bakım çok önemli.Sizinkide bir şanssızlık olmuş.Canınız sağolsun Allah beterinde korusun.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: ArinFırat - 19 Aralık 2014, 13:29:02
You are not allowed to view links. Register or Login
kullanım hatası demeyelimde periyodik bakım diyelim.Düşünsenize bir atiker marka lpg kitinin enjektörü 120-150 tl arası.Filtresi 15-20 tl.Önerilen,her 10 bin km'de filtre değişimi yapılamsı.Ben her 5 bin km'de değiştiriyorum.18 bin km öncede enjektorleri değiştirdim ve yedek olarak bir tane enjektör takımı ile 5 tane filtre alıp koymuştum o zaman.Her noktada bakım çok önemli.Sizinkide bir şanssızlık olmuş.Canınız sağolsun Allah beterinde korusun.
aynen katılıyorum..benimkide atiker marka,4 yıldır kullanıyorum,40 bin km yaptım,gerek duyulmadığı için enjektörleri hiç değiştirmedim ama 7-8 defa filtresini değiştirdim..her yaz ve kışa girişte değiştiriyorum.zaten enjektörlerden bir tanesi dahi arızalansa rölantide bile oturduğun koltukta zangır zangır titretir seni.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Doğa Tosun - 20 Aralık 2014, 00:10:35
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun, umarım en az masrafla atlatırsınız..

ben de birşey sorayım, benim 147 de lpg'li. 2 gündür rolantisi sabit durmuyor lpg'deygen, ince ince oynuyor, bazen biraz daha şiddetleniyor. istop edecek kadar falan değil ama titriyor. Seyir halinde de bazen çok ince ince tekleme yapıyor lpg'de. Benzine geçtiğimde hem rolanti, hem de yürüyüşü pürüzsüz. Motor çalışırken kaputu açtığımda da tırrrrrrrrrr şeklinde enjektörlerden geldiğini düşündüğüm bir ses var. Sizce problemim enjektörlerden midir? Ben öyle düşünüyorum ve ne olur ne olmaz ilk fırsatta enjektörleri değiştireceğim ??
havaların soğumasıyla aynı problem bended başladı,genel lpg sıkıntısı,adam gibi araca özel ayar yerine listeden ayar yaptıklarından düzgün ayar bi türlü tuturulamıyo,şans.benim 75 şu an biraz zenginde çalışıyor bujşlerden anladığım kadarıyla,lpg ciye gidip ayarlatcam,beter ederler diye gitmiyorum.enjektörden gelen ses normal,hepsinde var o çalışma sesi.kit markasının kullandığı enjektöre  göre değişen bi ses,

abi sıkıntıyı çözdüm.
bugün 147'nin enjektörleri, gaz filtreleri değişti. 2 filtre varmış biri büyük biri küçük. Gaz ayarı da yapıldı. Yukarıda yazdığım tüm sıkıntılar çözüldü. Rolanti sabitledi, tekleme falan kalmadı. Enjektörlerden gelen tırrrrrrr ses de kesildi. performansda da artış hissettim
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: milano 75 - 20 Aralık 2014, 00:56:14
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
geçmiş olsun, umarım en az masrafla atlatırsınız..

ben de birşey sorayım, benim 147 de lpg'li. 2 gündür rolantisi sabit durmuyor lpg'deygen, ince ince oynuyor, bazen biraz daha şiddetleniyor. istop edecek kadar falan değil ama titriyor. Seyir halinde de bazen çok ince ince tekleme yapıyor lpg'de. Benzine geçtiğimde hem rolanti, hem de yürüyüşü pürüzsüz. Motor çalışırken kaputu açtığımda da tırrrrrrrrrr şeklinde enjektörlerden geldiğini düşündüğüm bir ses var. Sizce problemim enjektörlerden midir? Ben öyle düşünüyorum ve ne olur ne olmaz ilk fırsatta enjektörleri değiştireceğim ??
havaların soğumasıyla aynı problem bended başladı,genel lpg sıkıntısı,adam gibi araca özel ayar yerine listeden ayar yaptıklarından düzgün ayar bi türlü tuturulamıyo,şans.benim 75 şu an biraz zenginde çalışıyor bujşlerden anladığım kadarıyla,lpg ciye gidip ayarlatcam,beter ederler diye gitmiyorum.enjektörden gelen ses normal,hepsinde var o çalışma sesi.kit markasının kullandığı enjektöre  göre değişen bi ses,

abi sıkıntıyı çözdüm.
bugün 147'nin enjektörleri, gaz filtreleri değişti. 2 filtre varmış biri büyük biri küçük. Gaz ayarı da yapıldı. Yukarıda yazdığım tüm sıkıntılar çözüldü. Rolanti sabitledi, tekleme falan kalmadı. Enjektörlerden gelen tırrrrrrr ses de kesildi. performansda da artış hissettim
ne mutlu sana.bendede son 1 ayda 2 defa gaza geçerken stop problemi oldu biride bugün.ustaya tel açtım,lpg nin ısı sensöründen yapar,basit bişey değiştirelim dedi.yarın bi bostancı yapıyım o bahaneyle bayadır gitmedim,filtreyide değişiyim.benim kit sıfır,sendeki problem bazen bendede var ama enjektörlerden değildir sanırım,filtre sebepli olabilir.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 20 Aralık 2014, 10:39:45
Aracımı dün akşam teslim aldım güzel de bir para ödedim. 500 km benzinde kullanmamı önerdiler, lpg de kullanmadan önce de bakımını ve gerekli ayarlarını yaptıracağım. İlk izlenimlerim motor çok rahatladı ve sessizleşti. Onarımı hızlı bir şekilde sonuçlandıran Raşit ustaya da teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: Adalı35 - 20 Aralık 2014, 11:39:28
Hadi geçmiş olsun Barış Bey. :nazar:
inşallah 2k yı geçmedi masraf.  :serefe:
o regülatör konusunu ihmal etmeyin bence ve ayrıca iyi bir lpg servis önerisi olan arkadaşlar varsa ben de değerlendirmek isterim. inşallah sorun problem olmadan uzun yollar çok kmler yaparsın :alfisti:
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: DSB - 20 Aralık 2014, 11:45:20
You are not allowed to view links. Register or Login
Hadi geçmiş olsun Barış Bey. :nazar:
inşallah 2k yı geçmedi masraf.  :serefe:
o regülatör konusunu ihmal etmeyin bence ve ayrıca iyi bir lpg servis önerisi olan arkadaşlar varsa ben de değerlendirmek isterim. inşallah sorun problem olmadan uzun yollar çok kmler yaparsın :alfisti:

Hasan bey çok teşekkür ederim, 1,6 da hallettik, lpg de işin içine girince 2k yi bulacak. Raşit usta alfa konusunda uzman bir lpgci var ona götürüp hallederiz dedi.
Başlık: Ynt: motorda silkeleme problemi, acil yardım
Gönderen: bafralfa - 21 Aralık 2014, 17:04:50
çok para ya geçmiş olsun