Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Motorumdan ses geliyor...  (Okunma sayısı 995 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

whale

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« : 22 Kasım 2005, 19:27:37 »

Şimdi bu topiği duyanlar hemen varyatör demeye hazırlanacaklar ama değil. 2 haftadan beri bir "tıslama"  çıkıyor motorun sağ tarafından (yolcu tarafı) ne olduğunu anlayamadım. Başına gelen var mı bir sorayım dedim. Belki istanbula gitmeden burda halledilebilecek tarzda bir şeydir. 

« Son Düzenleme: 24 Kasım 2005, 18:52:19 Gönderen: whale »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Motorumdan ses geliyor...
« #1 : 23 Kasım 2005, 00:02:27 »
Cüneyt ne tıslaması ya? yarın bi bakalım..rolantide mi geliyo, gaz verince artma ya da azalma oluyo mu? havalar soğuduğu için biryerlerdeki sular donuyo olmasın ! :)
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 00:02:27 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #2 : 23 Kasım 2005, 01:50:46 »

: ) ilginç.. Hangi koşullarda yapıyor ki bu sesi ?

« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 01:50:46 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

anIL(34an623)

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #3 : 23 Kasım 2005, 02:04:54 »
allah allah motorun o tarafında da tıslayacak bir şey yok ki? klima gazı aklıma geliyor ama o da 2 hafta boyunca tıslamaz ki?
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 02:04:54 Gönderen: anIL(34an623) »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #4 : 23 Kasım 2005, 03:21:50 »

Turbosu vardır belki , gizli :P


Bende de bir 'inleme' sesi var, aldığımdan beri. 3. viteste düşük devirlerde gaza basınca, diferansiyel sesi gibi bir inleme sesi yapıyor. Aynı ses olabilir mi?

« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 03:21:50 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

whale

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #5 : 23 Kasım 2005, 09:00:08 »
yok yaw gaz verdikçe artıyor. Rolantide de var ancak azalmış halde. Gizli turbo gibi de değil her viteste oluyor.
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 09:00:08 Gönderen: whale »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

alfisti

  • Membro
  • İleti: 1.465
    • Çevrimiçi
Motorumdan ses geliyor...
« #6 : 23 Kasım 2005, 09:03:08 »
egzost manifoltu ve devamında bir kaçak olup olmadığına baktınız mı? sanki egzost gazı kaçağı tarif eder gibisiniz...
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 09:03:08 Gönderen: alfisti »
Ulvi Toprak Tire/İzmir
2009 159 JTDM Distinctive Plus QTronic

whale

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #7 : 23 Kasım 2005, 12:06:41 »

Banada önce egzost gibi geldi ilk kontrol ettiğim oydu zaten motor kısmını mümkün olduğunca burda (ereğlide) kurcalatmamaya çalışıyorum. Egzosttan değilmiş. Anlaşılan yeniler yolu gözüküyor. Büyük bir şey çıkmasa bari

« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 12:06:41 Gönderen: whale »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

n/a

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #8 : 23 Kasım 2005, 12:24:27 »

Kayışlardan olabilirmi acaba ? Tıslarmı bi şekilde bilmem ama akü şarj kayışını filan bi kontrol ettirmekten bişi olmaz  : )

« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 12:24:27 Gönderen: n/a »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfadanadam

  • Moderatore
  • İleti: 12.595
    • Çevrimdışı
Motorumdan ses geliyor...
« #9 : 23 Kasım 2005, 23:54:56 »
ben de aynısını dedim ama havalar çok kötü açıp bakamadık yaa...
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2005, 23:54:56 Gönderen: Alfadanadam »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

whale

  • Ziyaretçi
Motorumdan ses geliyor...
« #10 : 24 Kasım 2005, 18:52:19 »
neyse bülent c.tesi özçide bakarız...
« Son Düzenleme: 24 Kasım 2005, 18:52:19 Gönderen: whale »
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

fluhayat

  • Membro
  • İleti: 203
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #11 : 13 Kasım 2016, 17:02:47 »
yıl 2016 11 sene önceki konuyu mezarından çıkarıyorum :) hocam dün gece bende de oldu bu tıslama sesi. tıslama mı sürtmemi üflememi tam kavrayamadım. gaza bastığımda sağ taraftan geliyor. sağ ön taraf sanırım. yanımdaki arkadaşa da söyleyince o da dikkat kesilip sesi duydu. sürpriz yaşatmasından korktuğumu söyledim arkadaşa. lan boşver sesin tadını çıkar deyince sustuk kaldık haliyle  :) .. bu ses neyin nesidir? ama harbiden çok güzel bir ses. inceden inceden.
alfa romeo 2004 156 distinctive

Bandırmalı

  • Membro
  • İleti: 688
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #12 : 13 Kasım 2016, 23:22:34 »
Manifold da kacak olmasin

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk


fluhayat

  • Membro
  • İleti: 203
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #13 : 13 Kasım 2016, 23:30:42 »
Manifold da kacak olmasin

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

int. de araştırdım baya ve pek bir sonuç yok konu ile ilgili. çok kez meydana gelen fakat çoğu kişinin yabancı olduğu bir konu sanırım. dediğiniz şey de olabilir. hava sisteminden de kaynaklı olabilir. fakat aracın herhangi bir sorunu yok giderken.
alfa romeo 2004 156 distinctive

ucarozcan

  • Membro
  • İleti: 739
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #14 : 14 Kasım 2016, 00:32:31 »
Benzer bir ses bende 1-2 haftadır duyuyorum. Ben daha çok sürtme sesine benzetiyorum.  Hep gelmiyor bazen gaza basınca geliyor bazen gelmiyor. Araba sıcaklığı ideal seviyeye geldikten sonra kesiliyor.

« Son Düzenleme: 14 Kasım 2016, 00:36:04 Gönderen: ucarozcan »
Arabam Şekil Yolumdan Çekil!

fluhayat

  • Membro
  • İleti: 203
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #15 : 14 Kasım 2016, 01:30:41 »
Benzer bir ses bende 1-2 haftadır duyuyorum. Ben daha çok sürtme sesine benzetiyorum.  Hep gelmiyor bazen gaza basınca geliyor bazen gelmiyor. Araba sıcaklığı ideal seviyeye geldikten sonra kesiliyor.

ozaman mevsimsel bir durummu diyelim? uğultumsu sürtme ya da nos sesi gibi dimi.
alfa romeo 2004 156 distinctive

ucarozcan

  • Membro
  • İleti: 739
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #16 : 16 Kasım 2016, 18:51:27 »
Galiba mevsimsel. Bu gün hava 20 derece civarıydı. İlk çalıştırdıktan sonra motoru dinledim ses felan yoktu.

V_TAB_7025 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Arabam Şekil Yolumdan Çekil!

fluhayat

  • Membro
  • İleti: 203
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #17 : 17 Temmuz 2017, 14:05:31 »
buraya da aylar sonra editleyeyim. gaza basınca gelen sesin kaynağının egzoz susturucusu olduğunu, susturucu dağılınca öğrenmiş oldum :) iyi günler.
alfa romeo 2004 156 distinctive

octinum

  • Moderatore
  • İleti: 1.382
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #18 : 17 Temmuz 2017, 16:52:38 »
Geçmiş olsun ve geri dönüp paylaşıldığı için teşekkürler. :) AlfistiTurkey bu yüzden güzel.  :alfisti: :clover: :nazar:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

fluhayat

  • Membro
  • İleti: 203
    • Çevrimdışı
Ynt: Motorumdan ses geliyor...
« #19 : 17 Temmuz 2017, 16:56:09 »
Geçmiş olsun ve geri dönüp paylaşıldığı için teşekkürler. :) AlfistiTurkey bu yüzden güzel.  :alfisti: :clover: :nazar:

rica ederim. aslında arabamı aldığımda adım adım hikayesini paylaşacaktım ancak acemiliğime denk geldi öylecek kaldı.
alfa romeo 2004 156 distinctive

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal