Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Park sensörü- Parking help not available

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

harunresitz

You are not allowed to view links. Register or Login
O konuda sıkıntı yok peki cihazi nereye koyacaz monte islemi icin tavsiye var mi

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Avuc ici kadar bir cihaz zaten.  Torpido da solda cok ideal bir yer var.

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


oceansblue

Eyvallah onu da dener. Bilgi veririm.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
O konuda sıkıntı yok peki cihazi nereye koyacaz monte islemi icin tavsiye var mi

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Cihazı sökünce arkadan baktığınızda sağ üst köşedeki yere takacaksınız soketi.( öne göre sol üst taraf)
Torpidodan ise polen filtresinin kapağı var sol üst köşede onu sökün teybin arkasına kadar elinizi sokabilirsiniz oradan geçirin kabloyu.

Note 3 ile tapatalklandı



oceansblue

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
O konuda sıkıntı yok peki cihazi nereye koyacaz monte islemi icin tavsiye var mi

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Cihazı sökünce arkadan baktığınızda sağ üst köşedeki yere takacaksınız soketi.( öne göre sol üst taraf)
Torpidodan ise polen filtresinin kapağı var sol üst köşede onu sökün teybin arkasına kadar elinizi sokabilirsiniz oradan geçirin kabloyu.

Note 3 ile tapatalklandı
[/quote

Sağol hocam ya. 155 tl ye buldum en kisa sürede siparisi verip, alip takacam. Bu arada satan varsa alacağım 2. Elde olur.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
O konuda sıkıntı yok peki cihazi nereye koyacaz monte islemi icin tavsiye var mi

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Cihazı sökünce arkadan baktığınızda sağ üst köşedeki yere takacaksınız soketi.( öne göre sol üst taraf)
Torpidodan ise polen filtresinin kapağı var sol üst köşede onu sökün teybin arkasına kadar elinizi sokabilirsiniz oradan geçirin kabloyu.

Note 3 ile tapatalklandı
[/quote

Sağol hocam ya. 155 tl ye buldum en kisa sürede siparisi verip, alip takacam. Bu arada satan varsa alacağım 2. Elde olur.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İkinci el pek yoktur sanırım. Sıfırıda pahalı sayılmaz.

Note 3 ile tapatalklandı



oceansblue

Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sensörde sorun olmadığına sevindim. Bu arada bu gergi problemi nasıldı? Bendede kapı tarafındangelen cikcik bir ses var da aynı mı acaba?

Note 3 ile tapatalklandı



oceansblue

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sensörde sorun olmadığına sevindim. Bu arada bu gergi problemi nasıldı? Bendede kapı tarafındangelen cikcik bir ses var da aynı mı acaba?

Note 3 ile tapatalklandı

Muhtemelen aynidir. Cirt cirt bi ses sinir bozucu. Kapi gergisi üzerinde bulunan bir pim den kaynaklanıyor.  Soktum taktım ugrastim yapamadım ama bu şekilde cok ucuz oldu.  Kronik bir kapi sorunu.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sensörde sorun olmadığına sevindim. Bu arada bu gergi problemi nasıldı? Bendede kapı tarafındangelen cikcik bir ses var da aynı mı acaba?

Note 3 ile tapatalklandı

Muhtemelen aynidir. Cirt cirt bi ses sinir bozucu. Kapi gergisi üzerinde bulunan bir pim den kaynaklanıyor.  Soktum taktım ugrastim yapamadım ama bu şekilde cok ucuz oldu.  Kronik bir kapi sorunu.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araç hareket halindeyken oluyor dimi

Note 3 ile tapatalklandı



oceansblue

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sensörde sorun olmadığına sevindim. Bu arada bu gergi problemi nasıldı? Bendede kapı tarafındangelen cikcik bir ses var da aynı mı acaba?

Note 3 ile tapatalklandı

Muhtemelen aynidir. Cirt cirt bi ses sinir bozucu. Kapi gergisi üzerinde bulunan bir pim den kaynaklanıyor.  Soktum taktım ugrastim yapamadım ama bu şekilde cok ucuz oldu.  Kronik bir kapi sorunu.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araç hareket halindeyken oluyor dimi

Note 3 ile tapatalklandı

Hayır.  Sadece kapıyı acip kaparken.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


hi_cazz

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

sensörde sorun olmadığına sevindim. Bu arada bu gergi problemi nasıldı? Bendede kapı tarafındangelen cikcik bir ses var da aynı mı acaba?

Note 3 ile tapatalklandı

Muhtemelen aynidir. Cirt cirt bi ses sinir bozucu. Kapi gergisi üzerinde bulunan bir pim den kaynaklanıyor.  Soktum taktım ugrastim yapamadım ama bu şekilde cok ucuz oldu.  Kronik bir kapi sorunu.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Araç hareket halindeyken oluyor dimi

Note 3 ile tapatalklandı

Hayır.  Sadece kapıyı acip kaparken.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hım bende yok öyle bir problem. Benimki başka o zaman.

Note 3 ile tapatalklandı



harunresitz

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar bu arada park sensöründe soket girişinde bir sorun varmış.  Sensörlerde bir sorun yok. Ama sabahta yazdığım gibi doblo sensörü ile ayniymis.  Bu arada servis 695 tl fatura cikardi biraz gucume gitti ama en azından aldiktan sonraki ilk bakim olduğundab sineye çektim. 

Kapi gergisi ile sorunu olan arkadaşlar.  Serviste % 20 indirimle 64 tl ye geliyor.  Bilginize. 

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam tüm kapılar mı 64 lira tek kapı mı 64 lira? ilave işçilik falan nedir? Detaylı bilgi verir misiniz?

oceansblue

Hocam normalde tek kapi gergisi hem fiat servisinden hem de alfa dan aldigim fiyat 80 tl sadece gergi fiyati be tek kapi icin. Değiştirme islemi zaten basit ben de degiatirebilirim ama bugun bakıma 700 odeyince vijdanlari sizladi heralde.  30 nisana kadar  Birmotta mekanik parca ve iscilikte % 20 indirm var.  Forumda bu konuyla alakali bir konu vardı fakat çözüm önerileri sonuçsuz kalmıştı.

GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi