Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



silecek fıskiyeleri

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

boztepe2647

aracımın silecek fıskiyelerinin attığı su sileceğe çarpmakta pek önemli bi durum olmasa bile benim canımı sıkmakta. buna bir çözüm bulan var mı

erdem1904

Sanayide veya kendiniz çok rahat ayarlayabilirsiniz....
1996 146 1.7 boxer
1996 146 1.6 boxer
1998 156 2.0 ts exe.
2004 156 selespeed
2006 159 1.9 jtd dist.
2006 156 1.6 dist.
2005 147 1.6 dist.MK2

sifyan

Acaba silecek değişimi ile ayarlama yapılabilirmi az aşağısı silecekde az yukarısı tavan ve arka camı ıslatıyor. Diğer araçlarda nasipleniyolar bende   :D

boztepe2647

seviyesini en iyi konuma getirdim ama silecek kolu yüksekte olduğu için oraya çarpıyor. birazdaha yükselttiğimde Mustaya Beyin dediği gibi tavana arka cama başka araçlara gidiyo. peugeot 307 nin püskürtmeli fıskiyesini deneyecektim ama dipleri uymuyo

Cuore Sportivo

aynı sıkıntı bende de var =)) yarım saat ayar tuttururum diye uğraştım ama nafile...

dnr1

Muz silecek takinca ayni sorun bende de oldu 5 bidon su harcadim hala ayni noktadayim ..altina parca koydum ..sonuc husran..altarnetif fiskiye uydurmak veya silecegin ustunu tiraslamak lazim
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

Kibitzer

Birebir aynı durumdayım. Benim sileceğin önünde bir de parça var sanki minik bir spoiler gibi. Ona da çarpıyor. Ancak su püskürtürken silecekleri de çalıştırırsam cama direkt geliyor arada.
2006 Hyundai Getz 1.5 VGT
2006 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2004 Alfa Romeo 156 1.6 TS
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.6 MJ
2013 BMW 1.16i
2015 Ford Kuga 1.5 Ecoboost
2011 Fiat Bravo 1.6 Multijet
2023 Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid VGT

sifyan

#7
Bendeki silecekler bunlardan
Bi sitede orjinal diye bişi buldum oda bundan;
Acaba bir çözümü olurm veya kullanan varmı?

boztepe2647

ustamın 156sında muz tipi silecek bulunmakta. ondada aynı sorun bulunmakta. 156ların silecek kolları yüksekte ve fıskiyeler düşük kademede bulunmakta. 156ya uyucak farklı bir fıskiyenin sorunu çözüceğini düşünüyorum :yukari-ok:

Anıl

Bende orjinal silecekler vardı ama böyle bir sorun yaşamadım,acaba diyorum silecek kolunu takarken bir diş yukarıya mı taktılar,olmadı silecek kolunu söküp çok az aşağı gelecek şekilde yerine takın! Tabi bu olayda sileceğin sildiği en uç noktanın biraz geride kalmasına neden olur.
İtalyanlar sadece otomobilleri değil, hayalleri de yaratırlar...

1998 GTV V6 TB

Alper

Açıkçası bende Muz silecek kullanıyorum ama hiçbir sorun yok.
Gayet güzel yıkıyor camı.