Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



T.Spark:eksik bilenlere,merak edenlere

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alfadanadam

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


Alfadanadam

#1

Register or Login" align="left" vspace="2" border="0"/>


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


n/a

#2

Bu resimleri gördüm ve ts hakkındaki bütün düşüncelerim değişti birden ..


Bekliyorum 2 de açıklama filan yazarsın diye ama : ) 


n/a

#3
yazısı yokmu?

n/a

#4
yukarıdaki fotoğraflarda bujiler birbirine bağlı gözüküyor.biraz garibime gitti.şimdi kitaba bakıyorum farklı gösteriyor.

Alfadanadam

#5

benim arabada da bağlı görünüyor :)


Yazısı yok, resimler benden yazısı kutsal kitap şövalyesi halilden :)


Alfadanadam

#6
bobinler diğer arabalardan farklı olarak her buji grubunun üst tarafında...

n/a

#7
bi yanlışlık olmasın.benim arabada ve eski arabada kablolar ayrı ayrı geliyor her bujiye.
bağlı olmasınında bi esprisi yok .

Alfadanadam

#8
küçük olanların bazılarının bağlı olduğuna eminim ama resimdeki hali bana da garip geldi..belki üstteki bobinler yapıyordur asıl işi..yeri de kolay diil ki yarın açıp bakalım :(

n/a

#9
ben de bakacağım.merak ettim.yalnız eski arabada buji değiştirirken başında idim.kablolar ayrı ayrı geliyor.

Alfadanadam

#10
ben de şimdi hatırladım..ama dışarıdan sanırım 4 tane geliyor..ama buji 8 tane :)

n/a

#11
bülent 2 adet distiribitör var.bujilere ayrı ayrı kablo gidiyor.

Alfadanadam

#12
söküp bakmak farz oldu ama yağmur çamur , kapalı bi yer bulmam lazım :)

whale

#13
Gel yarın söküp bakalım bende böyle değil diye hatırlıyorum.

alfa146

#14
eski twin spark ateşleme dizilimi ile yeni dizilim farklı. resimde görünen eskisi.

ATA

#15
bir silindirdeki cift buji aynı andamı atesliyor yoksa arasında zaman farkı varmı ?

benim ustam aynı anda demişti ama bide buraya yazmiim :)
1997 145 1.4 Ts (1999-2001)
2001 156 1.6 Ts (2006-2015)
1996 Gtv 2.0 V6 Tb
2009 MiTo 1.6 Jtdm
1991 75 2.0 Ts
2006 156 1.6 Ts

n/a

#16
benim bildiğim art arda ateşleme yaptıkları.önce büyük sonra küçük.

n/a

#17
Zaten ardarda olması mantıklı geliyor bana da...
Aynı anda ateşleme olacaksa iki bujinin esprisi kalmıyor, bir tane sağlam buji koymak yeterli olurdu.
Ardarda olmalı ki yanmayan hava veya benzin kalmasın, tam verim alınabilsin.

n/a

#18
arkadaşlar bu işin içinde olan birisi olarak sizi aydınlatayım istedm Şimdi resme dikkatli baktığınızda ana bobin kabloları kardeş çalışan silindirlerin büyük bujilerine gidiyor ve çift ateşleme geliyor artık gerisini anlamışsınızdır.

GONENC

#19
arkadaşlar ateşleme zamanları birbirine çok yakın fakat aynı değil.. çalışma prensibi olarak birisi piston üst noktadayken ateşliyor, diğeri ise piston aşagı doğru hareketlenmeye başladığı anda ikinci bi itici güç olarak ateşliyor..