Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.  (Okunma sayısı 5570 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

tayfun

  • Membro
  • İleti: 1.463
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #25 : 03 Kasım 2014, 21:48:08 »
Tolga senin tecrubelerine sonuna kadar saygım var doktor:) ama bu iş hakikatten karışık. aynı motor, aynı kasa, aynı marka termosdat iki aractada değişiyor. birinde 88/90 arası sabit kalırken diyerinde 70/90 arası geziyor. kimi ;keşke deyistirmeseydim yine aynı, derken diyeri ; iyki deyismisim gösterge düzeldi, diyor. bende anlamadım gitti. ben deyistirdigim zaman 0/50 arası geziyordu. deyistirdikten sonra 70/90 arası gezmeye devam ediyor.

cAn16

  • Membro
  • İleti: 270
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #26 : 04 Kasım 2014, 16:05:21 »
Benim gösterge de maşallah oynak , ilk olarak 90 ı geçer geçmez 70 civarlarına kadar düşüş yaşıyorum , daha sonrasında 80 - 90 arasında oynadığı oluyor , çok nadir de olsa 100 civarlarından geriye döndüğünü gördüm. 75 civarlarına dönüp tekrar 80-90 arası geziniyoruz sanırım. Fakat en çok sevdiğim özelliği olan göstergelerin ortada olması ile sürüş dikkati tartışılır  :D

Aracım ile sadece şehir içi deneyime sahibim şimdilik.  Herhangi bir çekiş problemi , benzinden gaza geçme , kalorifer ısıtmama gibi sorunlar yaşamadım çok şükür :nazar: bakalım inşallah termostat değiştirme muhabbetine bu aralar girmeyiz  :-[

Uğurcan'ın termostat değişimini bekliyorum açıkçası   :p
2008 Blackline 147 - 1.6 TS 120Hp
2014 Alfa Beyazı Giulietta 1.4 TB TCT 170Hp
2006 Jamara Black 156 1.6 TS Distinctive 120Hp

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #27 : 04 Kasım 2014, 22:30:30 »
90da termostat açtığı için hemen 70e iner sonra da 80 90 arası oynar zaten normal bir durum :) gösterge hassas ölçüm yaptığı için oynar devamlı :D

Sonradan gelen not: Kaynağım http://alfa156.net/tech/temperature.html adresinde yer alan bilgilerdir. Devamlı trafikte 90 civarında duruyor her daim ancak uzun yolda 80-90 arasında yola göre oynar. Motor soğukken ilk defa 90'a vurduğunda 70'e iner, sonra bir daha 70'e kadar inmez, 80 altına da pek inmez.
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2014, 23:06:08 Gönderen: yigitekimdemir »

fatihmehmet

  • Membro
  • İleti: 1.633
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #28 : 04 Kasım 2014, 22:33:01 »
90'a çakılı olması gerekli.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 - Alfa Romeo GT Q2 1.9 JTD (2019-.....)
2004 - Alfa Romeo 156 mk2 2.0 TS Manuel. (2016- 2019)
2008 - Alfa Romeo 147 1.6 TS - Alfa Rosso. (2013-2016)

vieri

  • Membro
  • İleti: 1.072
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #29 : 04 Kasım 2014, 23:03:11 »
Benimki de 90 çakılı vaziyette.Araba ısındıktan sonra hiç oynamıyor.Zaten forumda da genel izlenim bu yönde.Dalgalanmanın normal olduğunu söyleyemeyiz.

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #30 : 04 Kasım 2014, 23:42:48 »
Konuyu biraz daha araştırdım, yabancı bir forumda kullanıcının birinin alfadiag'ı araca bağladıktan sonra aynı anda sıcaklık göstergesiyle karşılaştırması şu şekilde olmuş:

orijinali: I only used the alfadiag demo but ! i managed to read the ecu's version of the coolant temp
the gauge was on the mark before 90 which alot of people refer to as 70c ,it showed 82c on the 90c mark it showed 90c and my car has been going upto halfway between 90 and the further mark which people refer as 110c the laptop read 96.5c

tercüme: alfadiag'ın sadece demosunu kullandım ancak ecu'nun soğutma sıvısı sıcaklığı bilgilerine erişebildim. insanların 70 derece olarak adlandırdığı noktada 82 derece olarak gösteriyordu, 90 derecede 90 gösteriyordu ve 110 olarak adlandırdığımız yerde de laptop'ta 96.5 olarak gösteriyordu.

Aynı başlığın bir önceki sayfasında da başka bir kullanıcı daha kendi aracındaki aynı durumdan bahsediyor.

yani aslında 70 derece olarak gördüğümüz şey 70 olmayabilir :) eğer yabancı arkadaşın yorumu ve incelemesi doğruysa 82-92 arasında oynama oluyor aslında göstergede bilhassa uzun yolda giderken, ki bu durum pek anormal sayılmaz.

termostat arızası olanların 70 üstüne doğru düzgün çıkamadıkları belirtiliyor (hep açık kaldığı için).

zephry

  • Membro
  • İleti: 436
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #31 : 05 Kasım 2014, 00:07:10 »
Geçen sene konuşmuştuk hararet göstergesi hakkında.Bende zamanında çok araştırdım ve aşağıdaki linkte öğrendiklerimi paylaştım.2 defa termostat değiştirdim  2 side 90 a çakılı kalmadı 80-90 arası gezindi...

http://www.alfistiturkey.com/forum/genel/ne-kadar-yakiyorsunuz/msg233995/#msg233995

rebel

  • Ziyaretçi
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #32 : 05 Kasım 2014, 03:48:59 »
vw kullanıcısydım araba  bıkac dk ka sonra 90 a gelir ıster yavas gıt ıster sıkıstır durum hep aynı sabıt çakılı 90 .

garıp olan su. 156mda calısıp ısınıyor 90a geliyor sonra bell bı süre sonra 80-90 arası oynuyor çok nadir 80nin altına düşüyor 70lere yaklaşıyor fakat 70in altına hiç düşmüyor.

soru1: termostat bozuk olsa basta 90 ı bulması saçma değilmi ?
soru2: bu durum gostergenın hassasıyetınden kaynaklanırmı ?

metin abıyle konustugumuzda 70 altında kalıyosa değiştrelim ama 70-90 arası dalgalanma normal dedi. şimdi değiştirip tekrar dalgalanırsa ben sana dedim diycek. ne dıyorsunuz :D ?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

DcD-Semih

  • Membro
  • İleti: 1.532
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #33 : 05 Kasım 2014, 04:51:48 »
Alfalarımızda su sıcaklığı değişimlerinin gölgelenmeden direk olarak göstergede görünmesi aslında çok iyi bir durum, hem arıza tespiti açısından hemde anlık olarak takip etme kolaylığı açısından.

Soğutma tertibatı sağlıklı çalışan bir araçta sıcaklığın 70 derecelere kadar düşmesi bana mantıklı gelmiyor. Düşer ama şöyle ki su sıcaklığı 92 dereceye ulaşır, termostat açar ve radyatördeki soğuk su motor bloğuna ulaşır doğal olarak gösterge anlık gösterdiği için düşüşü görürüz. Fakat sürekli 70 derecede kalmamalıdır. Radyatördeki su motor bloğuna ulaşıp bloktaki su sıcaklığını 70 dereceye düşürdüğünde termostatın kapanması gerekli (hatta araçlarımızdaki termostatların geneli 82-92 arasında çalışıyor diye biliyorum 70 i farazi sayabilirsiniz). Zaten mekanik bir sistem termostat, su görerek çalışıyor. Kapandığında ise radyatör ile motor bloğundaki su akışını tamamiyle kesmesi gerekiyor. Bloğun içindeki 200-400 derece ortalama sıcaklık radyatörden gelen soğuk suyu anında ısıtır. Yani göstergede 70 e düşüşü gördükten hemen sonra 80 in üzerine çıkmalı 90 derece civarında kalmalıdır, zaten anlık gösteriyor dediğimiz gibi.

Bu konuyu aylar önce açmıştım 145 in termostatını değiştirdiğimde istersem otoyolda 140-150km/h ile seyredeyim ister dur kalk köprü trafiğine gireyim 88-92 arasından hiç çıkmadı su sıcaklığı. Çok nadir durumlarda dik rampalar veya sıcak hava da dur kalklarda 95 lere çıkmış bunun sonucunda fan ile hemen düşmüştür. Aynı şekilde daha sonra aldığım sele nin de şu an kullandığım 156 nında alır almaz termostatlarını değiştirdim. Daha 1 saat önce otobanda kullandım aracımı, hava buz gibiydi aralıksız 25-30 dk otobanda yolculuk ettim göstergede 88 derecenin altını hiç görmedim.

Bu da bana anlık çalışan göstergenin zamanla bozulabileceğini ve en azından hatalı parametre okuyabileceğini söylüyor. Veya daha muhtemel olanı, termostat değişiminde üzerinde ntc sensörü yeni termostatta bulunmaz eskisi yenisine takılır. Ntc sensörü çok sağlıklı durumda olmayabilir. 80'i 70, 90'ı da 100 okuyor olabilir. Dediğim gibi anlık gösteren gösterge bu yüzden güzel arıza tespitini kendimiz yapabiliyoruz daha kolay bir şekilde.
2001 Alfa Romeo 145 1.6 T.spark - Giallo Zoe
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Rosso
2002 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Bianco Polare
2002 Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed - Grigio Chiaro
2000 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Rosso
2004 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark - Grigio Metallico
2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - Bianco Pastello

Incablue

  • Membro
  • İleti: 500
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #34 : 05 Kasım 2014, 09:06:06 »
Her araçta sıcaklık değeri 90 civarındayken, bizim alfalarda 70-90 arası gezinmesi bana kabul edilir gelmiyor. Motor yağı konusunda çok bilgili değilim ancak 150-160 km hızda 4000 5000 devir çevirirken motor sıcaklığının 70 derece civarında kalması, motor yağının da görevini tam yerine getirememesine sebep olabilir. Ayrıca kullanılan yakıtın yanmasını da etkileyebilir. @DcD-Semih motor sıcaklığının düşük olduğu durumda gazın tam yanamamasından dolayı çekişte kayıp olabileceğini de yazmıştı. Bir çok kişi de termostat değişiminden sonra hararetin 90'da sabit kaldığını yazıyor. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

sacak

  • Membro
  • İleti: 160
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #35 : 05 Kasım 2014, 09:52:41 »
Bende termostaddan çok çekmiş biri olarak şunları söyleyebilirim
Arızası olmadığı halde ibrenin 75/92 arası oynak bir halde olmasından dolayı 3 adet termostad değiştirdim
ilk taktığım termostad bostancıda bilindik bir parçacıdan alınma idi
değişimden sonra araç ilk çalıştırmada rolantide 99 derecede açıldı ve 88 derecede kapandı
değerler Fıat ecuscan ile alınan değerlerdir ecuscan 99 dereceyi gösterdiğinde ibre 92 gibi,
88 dereciyi gösterdiğinde ise ibre 70 in hafif üstünde idi
bu 99 dereceye çıkma olayı sadece soğuk motorda ilk çalıştırmada oluyordu termostad bir kez açılıp kapandıktan sonra araç yine rolantide olmasına rağmen 88/95 arası stabil
110/120 km arası sabit hızda ise en soguk ölçülen deger 82 en yüksek deger ise 92 dereceydi
Denediğim 2.ve 3 termostadlarda da durum çok farklı değildi
Bu arada radyatörün hafif tıkalı olduğunu düşünen arkadaşlar olabilir diye belirtiyorum.
radyatör Kalorifer petegi Ntc sensörü ve radyötör borularının tamamı yeni

156 2.0
INFINITI FX -35

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #36 : 05 Kasım 2014, 10:33:05 »
O zaman hakikaten 70 dediğimiz yer 70 değil 82 :) dolayısıyla 90ın sağ ve solundaki ibreler sıcaklık değeri değil alt ve üst sınır çizgisi gibi bir şey oluyor :)

universeee

  • Membro
  • İleti: 1.635
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #37 : 05 Kasım 2014, 10:45:43 »
Ben de arabayı ilk aldığımda anlık sıcaklığı gösteriyor diyenlerdendim. TEM'de 100+ hızlarda giderken 70 derecelere falan düşüyordu hararet göstergesi, yavaşlayınca yada dur kalk trafikte 90 dereceye geliyordu. Sonra bir gün havalar bir anda soğudu ve gösterge 70'i bile göremedi. Kalorifer zaten öyle bir durumda doğru düzgün sıcaklık vermiyor. Belki de kontrol etmenin mantıklı yollarından birisi sıcak hava üflemeye ne kadar sürede başladığına bakmak olabilir. Ben klima ekranında HIGH yazarken ılık hava üflediğini biliyorum. Sonra gittim termostat değiştirdim ve şu an 90a çakılı vaziyette çalışıyor. İster hızlı gideyim ister dur kalk trafikte olsun. Bu arada fanların çalışmasını da kontrol ettik herhangi bir sıkıntı yok.

Açıkçası bana da gezinen bir hararet göstergesi çok mantıklı gelmiyor. Ben bir Aralık günü kalkıp TEM'den Ankara'ya gitsem benim araba yol boyunca hiç 90 dereceyi görmeyecek mi? Bu işlerin çok ustası değilim ama bana mantıklı gelmiyor açıkçası. Eğer gösterge diğer arkadaşların yazdığı gibi büyük farklılıklarla okuma yapıyorsa ayvayı yedik demektir zira biz göstergede 100 derece okuduğumuzda adam belki 110-120 derece arasına gelmiş olacak demektir ki bir süre dikkat etmesek motoru elimize alırız. Mesela sacak arkadaşım yazmış "88 dereciyi gösterdiğinde ise ibre 70 in hafif üstünde idi", kabaca 15 derecelik bir fark var burada ki 100 derece üzeri durumlarda bence oldukça ciddi sayılır.

Ben aynı sorunu yaşamış birisi olarak şahsi tavsiyem değiştirmeniz yönünde. Değiştirmeseniz bile termostatı söktürüp gözle kontrol ettirin. Bu sayede zaten değişip değişmemesi gerektiğini görmüş olursunuz. Benim termostat söküldüğü zaman baya baya açıktı mesela. En fazla bir işçilik ücreti ödersiniz. Ama kış öncesi baktırın derim yoksa benim gibi araba içinde üşüyerek gitmek zorunda kalabilirsiniz :)

Düşüncelerimde bir hata varsa konuyu daha iyi bilen arkadaşlar beni düzeltsinler lütfen, ben de doğrusunu öğrenmiş olurum  :alfisti:
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

yigitekimdemir

  • Membro
  • İleti: 598
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #38 : 05 Kasım 2014, 10:58:10 »
Ben de arabayı ilk aldığımda anlık sıcaklığı gösteriyor diyenlerdendim. TEM'de 100+ hızlarda giderken 70 derecelere falan düşüyordu hararet göstergesi, yavaşlayınca yada dur kalk trafikte 90 dereceye geliyordu. Sonra bir gün havalar bir anda soğudu ve gösterge 70'i bile göremedi. Kalorifer zaten öyle bir durumda doğru düzgün sıcaklık vermiyor. Belki de kontrol etmenin mantıklı yollarından birisi sıcak hava üflemeye ne kadar sürede başladığına bakmak olabilir. Ben klima ekranında HIGH yazarken ılık hava üflediğini biliyorum. Sonra gittim termostat değiştirdim ve şu an 90a çakılı vaziyette çalışıyor. İster hızlı gideyim ister dur kalk trafikte olsun. Bu arada fanların çalışmasını da kontrol ettik herhangi bir sıkıntı yok.

Açıkçası bana da gezinen bir hararet göstergesi çok mantıklı gelmiyor. Ben bir Aralık günü kalkıp TEM'den Ankara'ya gitsem benim araba yol boyunca hiç 90 dereceyi görmeyecek mi? Bu işlerin çok ustası değilim ama bana mantıklı gelmiyor açıkçası. Eğer gösterge diğer arkadaşların yazdığı gibi büyük farklılıklarla okuma yapıyorsa ayvayı yedik demektir zira biz göstergede 100 derece okuduğumuzda adam belki 110-120 derece arasına gelmiş olacak demektir ki bir süre dikkat etmesek motoru elimize alırız. Mesela sacak arkadaşım yazmış "88 dereciyi gösterdiğinde ise ibre 70 in hafif üstünde idi", kabaca 15 derecelik bir fark var burada ki 100 derece üzeri durumlarda bence oldukça ciddi sayılır.

Ben aynı sorunu yaşamış birisi olarak şahsi tavsiyem değiştirmeniz yönünde. Değiştirmeseniz bile termostatı söktürüp gözle kontrol ettirin. Bu sayede zaten değişip değişmemesi gerektiğini görmüş olursunuz. Benim termostat söküldüğü zaman baya baya açıktı mesela. En fazla bir işçilik ücreti ödersiniz. Ama kış öncesi baktırın derim yoksa benim gibi araba içinde üşüyerek gitmek zorunda kalabilirsiniz :)

Düşüncelerimde bir hata varsa konuyu daha iyi bilen arkadaşlar beni düzeltsinler lütfen, ben de doğrusunu öğrenmiş olurum  :alfisti:
Mesela bende kalorifer cayır cayır üflüyor sıcak ama gösterge 70 90 arası oynamaya devam ediyor.

Fakat bende ısınma sorunu yok, sabahın köründe buz gibi havada bile önce 90a geliyor bir kaç Kilometre sonra ardından termostat açıyor ve 70e iniyor anında. İndikten sonra 80 civarı bir yere oturuyor fakat zaman zaman 90a da çıkıyor.

Şehir içinde ise 88 92 arası oynuyor. Fan falan açıyor.

Eski aracım opelde de oynak gösterge vardı alışkın olduğum için takmıyorum çok :D

universeee

  • Membro
  • İleti: 1.635
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #39 : 05 Kasım 2014, 11:01:19 »
70-90 arası oynama belki çok kafaya takılmayacak bir durumdur, ben 50 derece ile işten eve gittiğimi hatırlıyorum  :haydi:

Dediğim gibi benim termostat bariz açık kalmıştı artık görevini hiç yerine getirmiyordu. 70-90 arası oynama belki termostatın çok az kaçırdığına yorumlanabilir (tabi sadece tahmin üzerinden konuşuyorum).

Şüphelenenler baktırsın bence içleri rahat etsin. Hararet bu şakaya gelmez.
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

wolkanw

  • Membro
  • İleti: 190
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #40 : 05 Kasım 2014, 11:20:39 »
Konuyu gördükten sonra bende takibe aldım. Araç düz devam ederken 70 civarlarında 90 dan önceki çizgide sürekli sabit kalıyor. Fakat dur-kalklarda ve biraz gazladığım zaman 90 a çıkıyor. normal sürüşe geçtim zaman tekrar düşüyor. Şimdi benim aracımda problem var anlamınamı geliyor?
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

universeee

  • Membro
  • İleti: 1.635
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #41 : 05 Kasım 2014, 11:35:43 »
Konuyu gördükten sonra bende takibe aldım. Araç düz devam ederken 70 civarlarında 90 dan önceki çizgide sürekli sabit kalıyor. Fakat dur-kalklarda ve biraz gazladığım zaman 90 a çıkıyor. normal sürüşe geçtim zaman tekrar düşüyor. Şimdi benim aracımda problem var anlamınamı geliyor?
İşte tam da bu sorunun cevabı net olarak verilemiyor :) Kimine göre problem kimine göre değil.

Hararet göstergesini takip edip belki termostatı kontrol ettirmekte fayda olabilir diye düşünüyorum yazdığım gibi.

Allah'tan benim arabada 50 derece üzerine çıkmadığı olmuşta böyle ikileme düşmeden değiştirmek durumunda kalmışım :D
2005 Alfa Romeo 147 1.6TS Distinctive 2013-2016
2013 Nissan Qashqai 1.5 dci Tekna 2016 - ...

Incablue

  • Membro
  • İleti: 500
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #42 : 05 Kasım 2014, 11:42:49 »
Konuyu gördükten sonra bende takibe aldım. Araç düz devam ederken 70 civarlarında 90 dan önceki çizgide sürekli sabit kalıyor. Fakat dur-kalklarda ve biraz gazladığım zaman 90 a çıkıyor. normal sürüşe geçtim zaman tekrar düşüyor. Şimdi benim aracımda problem var anlamınamı geliyor?

Benim yaşadığım durumla bire bir aynı. Net bir şekilde sorun var diyemiyorum. Bu hafta kontrol edilmesi için bırakıcam. Büyük ihtimalle de değiştirme yolunu izlicem. Sonucu buraya mutlaka paylaşırım.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

wolkanw

  • Membro
  • İleti: 190
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #43 : 05 Kasım 2014, 11:46:32 »
Lafım meclisten dışarı lütfen kimse alınmasın. Delin biri kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış :) gibi bir şey oldu bu konu :)
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

milano 75

  • Membro
  • İleti: 3.749
    • Çevrimdışı
Ynt: Termostat arızası, LPG'de çekiş problemi.
« #44 : 05 Kasım 2014, 13:34:01 »
 sadece bir düşünce ama bu oynak göstergenin sebebi hararet müşürünün konumuda olabilir arkadaşlar.misal yağ basınç göstergesinden en net veriyi alabilmek için kartere yakn,filtre kısmına sonradan sanditch plate bağlarlar mod cular.diğer markalarla karşılaştırma yaparken acaba ww de fordda ki müşürün konumuyla bizim alfalarda müşürün konumu aynımıdır,termostatın açılmasıyla yaşanacak sıcak-soğuk akıntısı ve anlık o bölgedeki su sıcaklığının durumu için.kaloriferin soğuk üflemesi ve gaz verince ısınmasının en önemli sebebi lpg li araçlardaki yanlış su bağlantılarıdır ve geneldede yanlış bağlarlar.benim 75 de yanlış bağlantı yapılmış ve geçen hafta kendim düzelttim.
delilikten muzdarip değilim,her anının tadını çıkarıyorum

 

GoogleTagged



Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
65 Yanıt
6013 Gösterim
Son İleti 12 Aralık 2014, 11:47:23
Gönderen: misket
3 Yanıt
419 Gösterim
Son İleti 23 Eylül 2013, 21:05:04
Gönderen: gothicwhisper
6 Yanıt
528 Gösterim
Son İleti 05 Eylül 2014, 09:17:34
Gönderen: nanotechmilas
26 Yanıt
3225 Gösterim
Son İleti 27 Temmuz 2016, 15:47:52
Gönderen: yigitekimdemir
7 Yanıt
2448 Gösterim
Son İleti 21 Kasım 2018, 20:33:05
Gönderen: Storm13

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal