Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



Torpido açma mandali

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

OOU

Merhabalar, geçenlerde basıma geldi torpidoyu acmak isterken biraz fazla asıldım istem dışı sanırım elimde kaldı.

Simdi icini açamıyorum, cok önemli birsey yok gerçi ama illaki ihtiyacım olacaktır. Nerede tamir ettirebilirim sıkıntılı bir tamir olacak sanıyorum.

bilginiz varsa yarimdimci olursanız sevinirim.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Tapatalk
[url="//www.oguzozgurugur.com"]www.oguzozgurugur.com[/url]

takahara

Epoksi yapıştırıcılar var, karışım yapılarak uygulanıyor. Aynı yerden değil ama, benim de mandal kırılmıştı ve epoksi ile yapıştırdım, 3 aydır sorunsuz kullanıyorum :yukari-ok:

Mandalın çıkması için 100-120 tl civarı bişey istemişlerdi benden.

Siz de kırılan parçayı yapıştırıp yeniden monte etmeye çalışın derim. Denemekten zarar gelmez :)
2006 147 1.6 distinictive

agucba

Aşağıdaki linklere bakarsanız belki size yol gösteren yöntemler vardır.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

///////////////

OOU

Epoksiyi denileceğim dediğiniz gibi denemekten zarar gelmez. Sonuc hakkında da bilgi vereceğim


Tapatalk
[url="//www.oguzozgurugur.com"]www.oguzozgurugur.com[/url]

OOU

Epoksi gercekten ise yaradı. Oyle saçma yerden kirilmistiki ben olacağına ihtimal vermiyordum ama oldu. Korkudan cok nazik açıp kapatıyorum.

Fikir ve yönlendirme icin tsekkurler arkadaslar




Tapatalk
[url="//www.oguzozgurugur.com"]www.oguzozgurugur.com[/url]

gezegen87

You are not allowed to view links. Register or Login
Merhabalar, geçenlerde basıma geldi torpidoyu acmak isterken biraz fazla asıldım istem dışı sanırım elimde kaldı.

Simdi icini açamıyorum, cok önemli birsey yok gerçi ama illaki ihtiyacım olacaktır. Nerede tamir ettirebilirim sıkıntılı bir tamir olacak sanıyorum.

bilginiz varsa yarimdimci olursanız sevinirim.

[IMG]You are not allowed to view links. Register or Login[/img]


Tapatalk
mahzeme olarak ne aliminyunmu tutyemi tekrar basına gelirse yardımcı olurum

takahara

Ben de açarken nazik davranıyorum. İçgüdüsel sanırım :)
2006 147 1.6 distinictive

gezegen87

Gecen benim de elimde kaldı müşterimin ben glasorut yapıstıcısıyla yaptım kemik oldu maşallah eskisinden sAglam oldu :)