Taner Bey öncelikle elinizdeki malzeme ve ekipmanın tam bir listesini verirseniz, bu konuda tecrübeli kişiler malzeme seçiminden başlamak üzere size doğru ve yanlışları anlatmaya çalışacaktır.
Aşağıda yazılanlar atmosferik bir motora turbo uygulamada genel prensipler ve muhtemelen siz de biliyorsunuz ama madem konusu açılmış yazma ihtiyacı duydum.
İlk aşama, doğru ekipman temini ve iyi bir ekip,
İkinci aşama, turbo montajı sonrası artan yakıt ihtiyacını karşılamaya yönelik ek tedbirler.
Üçüncü aşama, turbonun takılı va faal olduğu varsayılırsa artan güce paralel olarak krank mili, piston kolları, forged piston kafası, forged segman, forged sübaplar, hatta volant, spor debriyaj seti, şanzımanınıza güvenmiyorsanız belki başka şanzıman, aracın yol tutuşunu arttırmak için spor helezon ve amortisörler gibi ek tedbirler ve bence en önemlisi çok iyi olmayan frenlerin güçlendirilmesi.
Ayrıca
www.alfa156.net 'te 1.6 T.S 156 için uygulamalar bulabilir hatta orada da sorular sorabilirsiniz.