Alfisti Turkey
Alfisti Turkey

Gönderen Konu: Yardım. Yolda kaldım. Akşam çalışmadı sabah çalıştı  (Okunma sayısı 1077 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

umtu06

  • Membro
  • İleti: 127
    • Çevrimdışı
156 2.0ts benzinli. Arkadaşlar gece seyir halindeyken motor Stop etti. Yani viteste ilerlerken gaz yememeye başladı.  durdum. Birdaha ne kadar Marşa bassamda çalışmadı. Kitlendim. Sabah tek marta çalıştı. Nedendir sizce.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alsift140

  • Membro
  • İleti: 265
    • Çevrimdışı
%90 krank devir sensörü

HTC 10 evo cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alfawhite

  • Membro
  • İleti: 77
    • Çevrimdışı
Ateşleme bobininin ateşleme çipi, daha önce bir kaç defa başıma gelmişti, fiat coupe marka araçta. Hatta sorunu bulana kadar; krank sensörü, buji kabloları, disribütörü bile değiştirmiştim. Lakin çözüm o ufak çiptenmiş, içini açınca erimiş olduğunu gördüm. Geçmiş olsun. 156'daki ateşeleme bobini coupedekinden farklı olacaktır. Ama arabaların çalışma presipleri aynı olduğu için, muhtemelen sorun ateşleme bobini kaynaklı olarak düşünüyorum.
« Son Düzenleme: 30 Temmuz 2018, 09:58:00 Gönderen: Alfawhite »

1996 Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB      2002 Alfa Romeo 156 2.0 TS

Alsift140

  • Membro
  • İleti: 265
    • Çevrimdışı
Hangi ateşleme bobini? 156 da 4 tane bobin var birisi bozulsa dahi sarsıntılıda olsa araç çalışır.

HTC 10 evo cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

tunerviper

  • Membro
  • İleti: 1.776
    • Çevrimdışı
Ateşleme bobininin ateşleme çipi, daha önce bir kaç defa başıma gelmişti, fiat coupe marka araçta. Hatta sorunu bulana kadar; krank sensörü, buji kabloları, disribütörü bile değiştirmiştim. Lakin çözüm o ufak çiptenmiş, içini açınca erimiş olduğunu gördüm. Geçmiş olsun. 156'daki ateşeleme bobini coupedekinden farklı olacaktır. Ama arabaların çalışma presipleri aynı olduğu için, muhtemelen sorun ateşleme bobini kaynaklı olarak düşünüyorum.

156 igniter control modül yoktur. Beyinden direk bobine gider. Coupe de dediğiniz gibi ateşleme modülü var.
Turbo Twin Spark

umtu06

  • Membro
  • İleti: 127
    • Çevrimdışı
Tüm yorumlara teşekkürler. Bu sabah arabayı kurtarmaya gittiğimde sorunsuz tek marşta çalıştı. Gece yolda bırakan arabadan eser yok. Hiç bir şey anlamadım. Gece marş iyi basıyor fakat almıyordu. Benzin yarım depodan biraz azdı. 3 bobin birden bozulsa dahi 4.bobin en azından ateşleyip horlama yapardı. Hiç ateşlemeDi. Krank sensörü ateşleme engeller mi? Motor soğuyunca mı düzeldi acep.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Alsift140

  • Membro
  • İleti: 265
    • Çevrimdışı
Evet daha önce fiat brava marka aracımda uzun yolda başıma geldi, araç soğuduğunda çalışıyordu.

Bir çok kez 156'dada başına geleni biliyorum.

HTC 10 evo cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

tunerviper

  • Membro
  • İleti: 1.776
    • Çevrimdışı
Tüm yorumlara teşekkürler. Bu sabah arabayı kurtarmaya gittiğimde sorunsuz tek marşta çalıştı. Gece yolda bırakan arabadan eser yok. Hiç bir şey anlamadım. Gece marş iyi basıyor fakat almıyordu. Benzin yarım depodan biraz azdı. 3 bobin birden bozulsa dahi 4.bobin en azından ateşleyip horlama yapardı. Hiç ateşlemeDi. Krank sensörü ateşleme engeller mi? Motor soğuyunca mı düzeldi acep.

Sensör okumazsa ateşleme de enjeksiyon da olmaz. Çok pahalı bir parça değil değiştirirseniz daha sağlıklı olur


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Turbo Twin Spark

coyote

  • Membro
  • İleti: 870
    • Çevrimdışı
Aynısı benim başıma da geldiği için, ben de oyumu krank sensöründen yana kullanıyorum. Bu arada, kontak anahtarının çevresindeki immobilizer alıcısının soketinde temassızlık olması da, ara sıra marş almamaya sebep olur ama, durum böyle olsaydı, göstergede yanan immobilizer ikazını da görmeniz gerekirdi.

umtu06

  • Membro
  • İleti: 127
    • Çevrimdışı
Teşekkürler arkadaşlar. İmmo ile aramız iyi. Kırmızı anahtarı bazen beğenmiyor. Ama anlaşıyoruz biz. Krank sensörü ne İnterneten baktım. En uygun 85tl orijinal diyor.  Araç 7 yıldır bende. Hiç değişmedi. Sizlerinde oyu ile bunu değiştireceğim.iyiki varsınız  :arkadasim:
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

umtu06

  • Membro
  • İleti: 127
    • Çevrimdışı
Krank sensörü namı diğer volan sönsörü değişimi sorunu çözdü. Haftalardır aynı hatayı yapmadı. Arıza: marş basmasına rağmen arada bir motor çalışmamasıydı. Sensör yeri motorun ön cama yakın tarafında altta. Üstten değil aracın altından erişilebilir. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

Gouki

  • Amministratore
  • İleti: 7.944
    • Çevrimdışı
Bununla geçmiş olsun.

alfamaris159

  • Membro
  • İleti: 1
    • Çevrimdışı
Krank sensörü namı diğer volan sönsörü değişimi sorunu çözdü. Haftalardır aynı hatayı yapmadı. Arıza: marş basmasına rağmen arada bir motor çalışmamasıydı. Sensör yeri motorun ön cama yakın tarafında altta. Üstten değil aracın altından erişilebilir. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.


Merhaba
Benim aracım da 2008 159 JTDm otomatik şanzumanda ısınınca “Gearbox” hatası veriyor. Giderken iyi ancak durup P ye alıp stop edince tekrar P den çıkmıyor vites. Acaba bu sensörü nereden aldınız söyleyebilirmisiniz.
Alfisti Turkey Faydalı Bağlantılar:
İlk Okunacak Başlık | Forum Kuralları | Resim Ekleme Sanatı

 

GoogleTagged



SimplePortal 2.3.7 © 2008-2021, SimplePortal