0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
İngiltere'de bir servis şu modellere takıyormuş Kubilay bey:
166 2.0 TS 6 ileri mi?Birde kilitli difransiyel illa Q2 takmak gerekmez.İsterseniz sanayi de istediğiniz gibi bir oem difrensiyel kilidinin montajını yaptırabilirsiniz.
Merhabalar forum,Yine işin içinden çıkamadıgım şeyler var. Bu sefer yol tutuşla alakalı. MiTo daha tam hazır değil son bir kez daha yazılıma gidicem ama şuanki halinde gayet güzel hızlanıyor. Eee madem hızlandım biraz daha fazla yol tutayım.Şimdi aklımdakileri sorayım. Z rot ne iş yapar? Virajlarda işe yarıyormuş bunu daha yeni öğrendim. Peki güçlendirilmiş adıyla satılan z rot alıp taktınızmı hiç işe yararmı? Z rot kalınlarştıkça etkisi artarmı yada? İngilizce adı linkteki gibi anti roll barmıdır?http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-MiTo/Suspensions/Reinforced-Stabiliser-Link-For-Front-Anti-Roll-Bar::6298.htmlAlt kule gergisi, üst kule gergisiyle aynı görevimi yapar?http://www.italo-welt.de/Alfa-MiTo-OMP-Querlenkerabstuetzung-StahlAyrıca wishbone salıncak demekmidir? Yoksa bir salıncak türümü?Aklımdaki diğer soru toe ayarıyla ilgili. Araştırmalarıma göre ön tekerdeki toeyi dışa doğru açmak aracın viraj önüşünü artıyormuş ayrıca kafadan kaymayı azaltıyormuş. Arka teker içinde asla toe dış vermeyin virajda saçmalar diyorlar oda toe iç açısıyla kalmalıymış. Bunlar dısında toe ile ilgili başka bildikleriniz yada benim lazdıklarım yanlışsa düzeltin lütfen. Arka tekerde 1.5 derecelik kamber var benim ama asıl öne lazım. Bakayım biara öne bi parça yapıp 1-1.5 kamber vermeyi denicem ön tekerlerede. Fren biraz düşebilir ama kafadan kaymayı kesinlikle etkileyecektir. Bide q2 nedir kafayı yedim. 155lik mitoda varmı varsa hangi modda diffansiyeli ne kadar kilitliyor? Gelen cavaplar için şimdiden teşekkürler.