Haberler:

2005 yılından bu zamana Alfa Romeo ruhuyla yaşayanların arasına hoş geldiniz.
Soru, görüş ve önerileriniz için elektronik posta adresimiz: You are not allowed to view links. Register or Login



alfa romeo 156.1.6 240 yaparmı zorlasak:D

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Dentist

Bir zamanlar bunlar vardı;artık yoklar...

146 1.4 TS
147 1.6 TS Distinctive
159 1.9 JTD Distinctive Plus Qtronic
159 1750 Tbi-Ti
159 1.9 SW JTD Distinctive Qtronic

kemalkml

You are not allowed to view links. Register or Login
İbre aynı kasa tüm motor versiyonlarında ortak kullanıldığı için o rakamlara kadar çıkıyor. Yoksa maksimum hızı göstermiyor zaten. Aynı mantıkla 1.6 ve 2.0 156'lar da aynı göstergeyi kullanıyor ama :)
caddy nin kadranıda   ;D

naxos

Arkadaşlar
Biliyorsunuzdur uzun süre  SS kullandım ,hemde uzun yol olarak devamlı
Alperin dediklerinde haklılık payı var

Bende ibrede 240 bırkac defa gördüm hemde zorlanmadan,
zaten 4 . Vites'de 200 görüyordu 5. vitesde zorlanmadan 220 daha sonra yavaş yavaş 230

bu SS ler bir acaip, ancak özellikle belirtmek isterimki bu değerler kesinlikle MK1 kasa ve motorlar için gecerli

MK2 kasa ve motor'da göürp görebileceğiniz 220 dir daha da tırt
Giulietta 1.6 JTD SP1
156 2.0 Selespeed 2003
156 2.0 Selespeed 2001
Hiçmi Sınır yok

Alper

You are not allowed to view links. Register or Login
Arkadaşlar
Biliyorsunuzdur uzun süre  SS kullandım ,hemde uzun yol olarak devamlı
Alperin dediklerinde haklılık payı var

Bende ibrede 240 bırkac defa gördüm hemde zorlanmadan,
zaten 4 . Vites'de 200 görüyordu 5. vitesde zorlanmadan 220 daha sonra yavaş yavaş 230

bu SS ler bir acaip, ancak özellikle belirtmek isterimki bu değerler kesinlikle MK1 kasa ve motorlar için gecerli

MK2 kasa ve motor'da göürp görebileceğiniz 220 dir daha da tırt

Çok sağol Soner abi.
Şimdi ne denilecek çok merak ediyorum.
Yok kendimden şüphe ettim ya.
Sanki yalan söylüyorum da birşeyi kanıtlamam gerek gibi hissettim kendimi sırf bu yüzden yarın otobana çıkmayı düşünüyordum video veya foto çekmek için.

harrykewell1987


Alfadanadam

Yani siz diyorsunuz ki Alfa 156 Selespeed düz yolda "zorlanmadan" 5. viteste 6800 devir çevirir öyle mi?

ihsany

Yapmayın arkadaşlar..
Bu hızlarda aracın fren mesafesi/süresi de uzun olacak.. Trafiğe açık yollarda süprizler olabiliyor. Bayramdan önce Ankara'ya giderken otobanda 2 tır birbirini sollarken ben en sol şeritten onları solluyordum ve yoldaki hafif virajdan dolayı görüş mesafem kısaydı.. Virajda, sol şeritte, bir anda karşıma çıkan hunileri görünce ani fren yaptım ama yavaşlayana kadar hem sol şeritteki işçilerin çalıştığı alanı geçmiştim hemde sağımdaki kamyonu da geçmiştim ve kendimi orta şeride attım.. Hızım 180 idi ve o andan aklımda kalan üç şey;
1 - Verilmiş sadakam varmış.
2 - Frene bastığımda gelen ince tiz bir ciyak sesi.
3 - ABS nin önemi.
Alfa Romeo 147 1.6 Eco
Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB MA TCT
Alfa Romeo 156 2.0

İhsan Yaprak
L'amore è diverso in italiano

Alper

7000 - 7100 devir ceviriyorum ben 5. Viteste gayet normal sekilde Bulent abi.
Duz zeminde bayir asagi dahada gidiyor dedim ya.

harrykewell1987

alper musa kadran fotosu sart oldu:))))))))))))))))))))))

ku2

You are not allowed to view links. Register or Login
7000 - 7100 devir ceviriyorum ben 5. Viteste gayet normal sekilde Bulent abi.
Duz zeminde bayir asagi dahada gidiyor dedim ya.

Alper sana yalancı vs..demiyorum canım benim :))
Sadece yokuş aşağı, eğimde bu 240'ı görmüşsündür..Başka türlü zor.
Bunu diyorum.

--
2004 Subaru Impreza WRX STI / 34 VK 0778
2015 Subaru Levorg 1.6 GT-S SPORT / 06 BM 4785

Fatihob

Mesajların tamamını okumadım ama şöyle bişi var fabrika kaç dediyse araç düzde o kadar gider gerisi kadran hatasıdır.. M5 lerde 250 limitör var ama kadranda 260-270 vuruyorlar. Yada civic elaganceler 1.6 125hp kadranda 240 görüyor :o Ben 150 hp 240nm torkla dip gaz gitt giitt sıkıldım en son 6. vites 5.8k devir 230-235kmh oda kadranda reelde 210dan fazlası değildir.
Alper 310 biraz zor GT3lerle İST parkta. 210dur o ;D ;D
..

harrykewell1987

benım bıldıgım fabrıka verılerınde 200 yazıor 200den sonrası bızı ılgılendırmez dıye bılıorum ama 240 vurur dıye soylemıorum

Alfadanadam

You are not allowed to view links. Register or Login
benım bıldıgım fabrıka verılerınde 200 yazıor 200den sonrası bızı ılgılendırmez dıye bılıorum ama 240 vurur dıye soylemıorum

Öyle bir mantık hiçbir markada yoktur. 200'e kadar fabrika neyi garanti ediyor peki? Motorun bozulmayacağını mı? Kaza güvenliğini mi?

Alper

#63
Fatih GT3 degil arac GT2 RS ve standart degil oldukca yuklu bir mod var uzerinde turbo vs buyutulmustu bnm kullandigimda zaten 3 tur attim sifir lastiklerle ipleri cikti hatta fotosunu bulursam koyarim is yerindeki pc de olmasi gerek.
Selim abi ben zaten kadrani soyluyorum reel hiz nedir olcmedim ki navigasyonum yok olsa olcerdim.
Selim abi kimse yalan soyluyorsun demedi zaten ben kendimi oyle hissettim diyorum.

dnr1

Filitre ve egsoz var..genelde devirli kullanırım.bütün bakımlarının tam.ok gibi  230 çıktım rakım 800 deniz kıyısında çok rahat 240 derim ..mk1 kasa gerçekten çıkıyor ama o hız korkutucu..inanmayanlar haklıdır,motorunuzda devirsiz kullanim nedeniyle oluşan kurumlar o hızlara çıkmanıza izin vermez..standart filitrenizle de cikamazsiniz
[url="http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg"]http://img16.imageshack.us/img16/64/sanalmod3.jpg[/url]

burakaltun

156 da kesici yok arkadaşlar girmesini beklemeyin gtv 147 bunlarda var diye biliyorum bide galiba gt de


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

TRUPHASE

You are not allowed to view links. Register or Login
156 da kesici yok arkadaşlar girmesini beklemeyin gtv 147 bunlarda var diye biliyorum bide galiba gt de


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Konu hortlamasına gerek yok ama ben 156 yı alırken opsiyon listesinde vardı devir kesici, parasını verip aldım. Yine de kesiciye girmesini beklemiyorum ne olur ne olmaz.
[url="//www.trioacoustic.com"]www.trioacoustic.com[/url]

ozoozo

Amma güzel hortlamış verilen siteleri inceliyorum gece gece güzel oldu :D

tunerviper

You are not allowed to view links. Register or Login
156 da kesici yok arkadaşlar girmesini beklemeyin gtv 147 bunlarda var diye biliyorum bide galiba gt de


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

156 da kesici yokmuymuş vay be itelediler bize bak  :duvar:
Turbo Twin Spark

blackgear